Mode & Beauty alle pijlers

Even een tip...

03-05-2012 14:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals jullie wel weten, veranderen de modekleuren nog wel eens. Sommige kleuren vind ik mooi, die koop ik dan ook. En ik draag dan graag oorbellen in een kleurtje die in de jurk/shirt etc. zit. Maar ik vind dan vaak niet de juiste kleur.

Wat ik nu doe: Ik koop bijv. oorbellen bij Zeeman (goedkoop van 0,99) of DA en koop nagellak in de kleur die ik zoek. En lak dan de oorbellen...

Bij DA vonden ze dit zo'n goede tip, dat hebben ze dus doorgegeven aan klanten die bijv. paars zochten.

De verkoopster van DA zegt wel eens: We hebben nieuwe (verf)oorbellen binnen...
Dus jij laat jouw tip zomaar bestempelen als Tip-van-de-DA?
Ik vind het een goede tip trouwens Had ik zelf nou nooit aan gedacht!
Haha, jawel....

Bij Zeeman hebben ze soms van die doorzichtige oorbellen, mooi model. Als je ze dan lakt in een kleurtje, zien ze er direct veel chiquer uit...
Veel mensen hebben al wat aan die tip gehad in mijn vriendenkring. Het kost even wat gepriegel om oorbellen te lakken. Maar dankzij de haakjes kun je ophangen om te drogen...

daarom heb ik in mijn slaapkamer een touw gespannen, daar hangen dus alle kleuren van de regenboog....en je hebt dan ook direct nagellak in de goede kleur!!
Wat leuk!
Een vriendin van me doet dit al zo lang ik me kan herinneren. Ook haarclipjes kun je lakken.
Ik doe dit al jaaaren. Heb er miniflesjes nagellak in allerlei kleuren speciaal voor aangeschaft.

Ook handig om sieraden die wat kaal/vaal worden of afgeven mee te bewerken. Of kale plekjes op favoriete snuisterijtjes in huis op te knappen.

Kale plekjes op tassen, riemen of zelfs leren meubels werk ik bij met een viltstift in die kleur.
leuke tip
Ik zie het nog steeds niet helemaal voor me. Wat valt er te lakken dan?
Het Viva forum is papaja.
Ik doe dat ook al jaaaaaren Hartstikke handig!! Ook handig trouwens als je gekleurde oorbellen hebt waar de verf vanaf bladdert!

Edit. Oeps dat zei jij net ook al Amarna ;)
Wat er te lakken valt? Bijv. de oorbellen die ik bij Zeeman kocht: Doorzichtig plastic in de vorm van een grote druppel. Die verf je dan.
Wat leuk! Dank je wel!
Goede tip Nammma!

Alleen niet geschikt voor mij, want kan alleen tegen goud.
quote:amarna schreef op 03 mei 2012 @ 14:28:

Ik doe dit al jaaaren. Heb er miniflesjes nagellak in allerlei kleuren speciaal voor aangeschaft.

Ook handig om sieraden die wat kaal/vaal worden of afgeven mee te bewerken. Of kale plekjes op favoriete snuisterijtjes in huis op te knappen.

Kale plekjes op tassen, riemen of zelfs leren meubels werk ik bij met een viltstift in die kleur.

Dat doe ik ook! Had laatst (vrij goedkope) laarsjes met een panterprint die ik bij een verder simpele combinatie draag, en de neuzen waren wat afgesleten. Met zwarte viltstift de pantervlekjes keurig weer ingetekend.

Ook handig voor tafels met een kras: bruine viltstift.

Een afgesleten hoekje van een dure tas (terra kleur) bijgewerkt met schoensmeer. Goed laten drogen, leervet overheen en wat uitwrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven