Mode & Beauty alle pijlers

exclusief positief svp

18-08-2009 22:40 64 berichten
Misschien val ik in herhaling en bestaat een soortgelijk topic al, maar zou het leuk vinden wanneer hier wordt beschreven, en uitsluitend dat, wat je WEL geweldig vindt aan je lijf. Dus niet "ik heb mooie tenen maar kromme voeten" nope, alleen je mooie tenen.

Waar ben je wél blij mee zonder het te verkleinen door er minder mooie dingen over je zelf achteraan te roepen. Gewoon exclusief positieve punten van je lijf, dat er altijd wat te klagen valt zal wel waar wezen maar daar ben ik niet in geïnteresseerd

Trap ik af:

Ben nou eens lekker wél blij met mijn neus, geen nosejob voor mij want hij is prima zo. Met mijn kuiten, niet te dik/dun maar precies goed. Mijn borsten ben ik eigenlijk ook blij mee, BH's passen in de standaard winkels niet zo goed dus ben wel duurder uit maar mooi vind ik ze wel. Niet hangen, niet te groot/klein.

Ehmmm even denken ja dat was het wel geloof ik. Misschien niet heel veel maar ben er wel heul blij mee

Wie kan de verleiding weerstaan tóch iets negatiefs te benoemen en komt hier schrijven wat er wel helemaal mooi is aan jou lijf!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mooi in verhouding.

Taille, ogen, tanden, oren, en voeten vind ik mooi.

Ik krijg lachrimpels en die vind ik mooi. Die rimpels zag ik zelf eigenlijk niet, maar Vriend zag het en zei dat hij het prachtig vind, ben er toen eens op gaan letten. Je ziet wel dat ik ouder word, maar ik ben er toch echt niet ontevreden over. Fijn topic wel...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Leuke oefening!

Ik ben blij met:

mijn lange wimpers die zelf krullen,

mijn borsten, stevig en vol
Ik heb ook een grote maat kleding maar ik ben wel goed in proportie (borsten taille kont).

Ik heb mooie grote en stevige borsten

Ik heb een goed gezicht

Ik heb mooi haar (krullen van mijzelf)

Ik heb slanke enkels en voeten en mooie onderbenen waardoor ondanks flinke maat rokjes met pumps mij elegant staan.

En ik heb een sterke uitstraling
Prima topic! Ik ben vanaf vandaag gewoon weer vrolijk!!!

Ik ben blij met mijn:

Haar (blond, licht golvend en altijd lekker zacht)

Ogen (grijsblauw met een donker randje)

Mond

Oren (mooi klein)

Hals en sleutelbeenderen

Borsten

Billen (riep iemand dit weekend dat ze er goed uitzagen )

Voeten (Oja Moet nog eens naar de pedicure)

Lengte (1.76m)

En de verhoudingen van mijn lichaam. 101-78-105 (ovb)
-
-
Ik zie er goed uit voor een 50-jarige :

Gladde gave huid, nog geen enkele rimpel

Forse maat, maar goed geproportioneerd en stevig, geen "flubbers"

Heldere groen-grijze ogen

Mijn grijze haar staat me goed, krijg ik veel complimentjes over

Mooie tanden
LEUK om te lezen van anderen

Ook leuke bijkomstigheid, wanneer je dit zo leest bedenk je je steeds weer iets waarvan je denkt "ow ja.. ja dat heb ik ook best leuk voor elkaar met die pijpekrullen/volle lippen/slanke handen etc".

Na het lezen van de berichtjes bedenk ik me dat ik ook blij ben met mijn lengte 1.80 en lange benen en met mijn proporties in het algemeen. Als ik wat dikker wordt, komt overal wat te zitten waardoor ik vrij lang een beetje zandloperig blijf hehehe. En dan tot slot ook erg blij met mijn huidige gewicht, hard aan gewerkt en nu: BMI 22 wiehoeiii
.
Ik ben blij met mijn:

- haren

- volle mooi gevormde mond

- huid (geen pukkeltje of droog plekje te bekennen, en mooi getint)

- stevige borsten

- billen

- enkels en polsen

- pianohanden

- gezicht
quote:Banba schreef op 18 augustus 2009 @ 22:56:

Normaal gesproken: benen, gezicht, haar, kont, handen, buik.

(nu 31 weken zwanger en ben ik van bovenstaande alleen nog blij met mijn handen )Hier sluit ik me bij aan...( 27,5wk zwanger)..
Mooi aan mezelf? Uhm mijn lachrimpels, mijn handen, mijn enkels, mijn voeten, mijn rug, mijn oren, mijn neus. Toch nog best veel haha.
Ook een heel goede oefening voor mij.

Ik ben blij met:

Mijn haar, zeker nu de helft die uitgevallen is weer terug groeit. (Heel lang en donker, met slag/pijpenkrullen)

Mijn handen, klein voor mijn lengte (1,785 (ja die 5 hoort daar)), met slanke vingers en heel mooie lange nagels van mezelf

Mijn zandloperfiguur, ook al ben ik wat voller, ik heb wel degelijk een taille waardoor jurkjes me altijd goed staan.

Mijn lange benen waar iedereen naar staart

Volgens mijn vriend heb ik perfect gevormde oren (ja zegt hij echt)

Mijn ogen, mooi donker en sprekend

Mijn tanden, sinds ik er iets aan heb laten doen, durf ik weer elke dag voluit te lachen.

Mijn borsten, die trekken altijd de aandacht, mooi gevormd en vol.

Het bijna weggetrokken wijnvlekje op mijn buik, dat mij mij maakt.

Goh, toch best nog wel wat...
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ik heb een mooi vrouwelijk figuur,

mooie handen,

mooie borsten,

mooie billen,

mooi lang haar,

een mooie uitstraling

mooie lippen,

mooie neus.

Jeejtje wat klinkt dat arrogant uit mijn eigen mond haha
* mijn handen, slank met lange vingers

* mijn nagels, die zijn sterk en ik kan ze dus goed lang houden

* mijn slanke voeten (eigenlijk vallen zowel mijn handen als mijn voeten wat uit de toon bij de rest van mij, haha, maar het ziet er niet abnormaal uit)

* volle lippen

* goed gebit, dat sterk is waardoor ik niet snel gaatjes krijg

* grote ogen, met een geinig vlekje in één ervan

* vrouwelijk figuur met duidelijke taille

* mijn oren

* mijn huidskleur

* mijn haar (als 't goed zit uiteraard)
Wat leuk dat zo goed als iedereen het kan zonder daarna af te zwakken! Grappig om te merken dat het toch vaak in je zit om er daarna even een flinke portie bescheidenheid tegenaan te gooien.

Maar, dat gaat dus ook bést zonder, en terecht! Leuk toch, nadenken over wat je wel mooi vindt en dan ook nog iets kunnen bedenken of een paar ietsen
Ik vind mijn wenkbrauwen mooi, die zijn goed zonder dat er aan geplukt hoeft te worden. (nu wel lichter van de zon, maar who cares!)

Ook ben ik blij met mijn ogen en houd ik van mijn sproetengezicht!

Ik ben niet opvallend mooi maar wel zeer tevreden met mezelf. Telt dat ook?

Ik heb een mooie kleur haar, donkerbruin, en het zit al tijden erg leuk vind ik zelf.

Ik heb een gave huid, zonder noemenswaardige rimpels (ben 40).

Ik heb een mooie mond.

Ik heb sprekende ogen in een onbestemde grijsgroenblauwe kleur.

Ik heb sinds een jaar mooie platte oortjes.

Ik heb een leuke enthousiaste uitstraling.

Ik heb 3 hele mooie kinderen en een man met een heerlijke kont.
Leuk onderwerp! Momenteel ben ik op dieet en dan focus je je op iets negatiefs, dus bedankt Twompie, dit is leuk!

Ik ben trots op mijn gezicht: mooie blauwe ogen, mooie wenkbrauwen, mooie neus, mooie oren, volle lippen, mijn lange sllanke handen en mijn lengte: 1.80 m.
quote:Vinyl schreef op 19 augustus 2009 @ 18:37:

Ik vind mijn wenkbrauwen mooi, die zijn goed zonder dat er aan geplukt hoeft te worden. (nu wel lichter van de zon, maar who cares!)

Ook ben ik blij met mijn ogen en houd ik van mijn sproetengezicht!

[afbeelding]

Vinyl serieus die foto? Ben je dat zelf?

In dat geval mooie ogen inderdaad
Ik ben blij met mijn ogen : groenig met een lichtgrijs randje, best apart.

en mijn tanden:recht, wit

en ik ben blij met mijn enorme lange wimpers, das gewoon vet mazzel.
Mijn buik (mag er nog best zijn na een tien ponder eruit gepoept te hebben.

Mijn rug

euh....**denkt hard na**
Komt íe:

Van nature slank

mooie handen

Goddelijk haar:slag en met wax worden het krullen

goede verhoudingen

kan met mijn lijf alles doen wat ik wil inclusief hardlopen...en hard kan ik want ik ben 1.88.

mooie kaaklijn

Zo dat was 'm voor nu, eigenlijk heel leuk zo over jezelf nadenken en het optypen

Groetjes aan alle Diva's op dit forum
quote:twompie schreef op 19 augustus 2009 @ 23:08:

[...]

Vinyl serieus die foto? Ben je dat zelf?

In dat geval mooie ogen inderdaad Grinnik... ja, dat zijn mijn ogen. Thanks!
Ik ben gewoon blij met mezelf in het geheel.

Dat ik maat 44 heb vind ik zelf geen enkel probleem en mijn halve trouwboek ook niet.

Ondanks die maat 44 heb ik geen cellulitis en er flubbert niks, alles is in verhouding, ik ben blij met mijn handen, met mijn voeten, met mijn grote ogen en goedgevormde wenkbrauwen. Mijn neus is niet te groot en niet te klein, mijn hele gezicht is mooi als ik lach (prima reden trouwens om niet te vaak chagerijnig te zijn).

Bovendien heb ik dankzij het mooie weer van de afgelopen weken een mooi kleurtje, zomersproeten en mooie nagels.

Ik accepteer mezelf. Maar ik accepteer ook het feit dat Lancome & friends me een handje kunnen helpen om het geheel nog wat op te leuken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven