exclusief positief svp
dinsdag 18 augustus 2009 om 22:40
Misschien val ik in herhaling en bestaat een soortgelijk topic al, maar zou het leuk vinden wanneer hier wordt beschreven, en uitsluitend dat, wat je WEL geweldig vindt aan je lijf. Dus niet "ik heb mooie tenen maar kromme voeten" nope, alleen je mooie tenen.
Waar ben je wél blij mee zonder het te verkleinen door er minder mooie dingen over je zelf achteraan te roepen. Gewoon exclusief positieve punten van je lijf, dat er altijd wat te klagen valt zal wel waar wezen maar daar ben ik niet in geïnteresseerd
Trap ik af:
Ben nou eens lekker wél blij met mijn neus, geen nosejob voor mij want hij is prima zo. Met mijn kuiten, niet te dik/dun maar precies goed. Mijn borsten ben ik eigenlijk ook blij mee, BH's passen in de standaard winkels niet zo goed dus ben wel duurder uit maar mooi vind ik ze wel. Niet hangen, niet te groot/klein.
Ehmmm even denken ja dat was het wel geloof ik. Misschien niet heel veel maar ben er wel heul blij mee
Wie kan de verleiding weerstaan tóch iets negatiefs te benoemen en komt hier schrijven wat er wel helemaal mooi is aan jou lijf!
Waar ben je wél blij mee zonder het te verkleinen door er minder mooie dingen over je zelf achteraan te roepen. Gewoon exclusief positieve punten van je lijf, dat er altijd wat te klagen valt zal wel waar wezen maar daar ben ik niet in geïnteresseerd
Trap ik af:
Ben nou eens lekker wél blij met mijn neus, geen nosejob voor mij want hij is prima zo. Met mijn kuiten, niet te dik/dun maar precies goed. Mijn borsten ben ik eigenlijk ook blij mee, BH's passen in de standaard winkels niet zo goed dus ben wel duurder uit maar mooi vind ik ze wel. Niet hangen, niet te groot/klein.
Ehmmm even denken ja dat was het wel geloof ik. Misschien niet heel veel maar ben er wel heul blij mee
Wie kan de verleiding weerstaan tóch iets negatiefs te benoemen en komt hier schrijven wat er wel helemaal mooi is aan jou lijf!
dinsdag 18 augustus 2009 om 22:52
dinsdag 18 augustus 2009 om 22:56
Ik heb mooie, sprekende ogen
Ik heb mooie stevige borsten
Ik heb lachrimpeltjes bij mijn ogen waar ik blij mee ben (ja echt)
Ik heb mooie volle lippen
Ik heb mooie tenen/voeten
Ik heb van nature mooi gevormde wenkbrauwen
Wat een leuk topic, en wat apart om mezelf eens op die manier te bekijken. Soort van ego-boostje
(wel moeilijk om de 'maar' er niet achteraan te plakken!)
Ik heb mooie stevige borsten
Ik heb lachrimpeltjes bij mijn ogen waar ik blij mee ben (ja echt)
Ik heb mooie volle lippen
Ik heb mooie tenen/voeten
Ik heb van nature mooi gevormde wenkbrauwen
Wat een leuk topic, en wat apart om mezelf eens op die manier te bekijken. Soort van ego-boostje
dinsdag 18 augustus 2009 om 23:03
quote:Banba schreef op 18 augustus 2009 @ 22:56:
Normaal gesproken: benen, gezicht, haar, kont, handen, buik.
(nu 31 weken zwanger en ben ik van bovenstaande alleen nog blij met mijn handen )
En die handen gaan misschien nog zwellen
Heb je nou niet juist vollere, stevigere borsten en billen? Vind ik vaak juist zo mooi bij zwangeren
zelf blij met borsten, taille en benen
Normaal gesproken: benen, gezicht, haar, kont, handen, buik.
(nu 31 weken zwanger en ben ik van bovenstaande alleen nog blij met mijn handen )
En die handen gaan misschien nog zwellen
Heb je nou niet juist vollere, stevigere borsten en billen? Vind ik vaak juist zo mooi bij zwangeren
zelf blij met borsten, taille en benen
dinsdag 18 augustus 2009 om 23:04
lengte: vroeger vond ik het aan de lange kant, nu ben ik er blij mee, mooie witte tanden en mooi gevormde mond, borsten: klein maar prima passen bij me, figuur: slank met op de juiste plaatsen rondingen, huidskleur: mooi caramel (zeggen mensen ook vaak).
Als geintje zeggen we vaak tegen elkaar:
Je bent niet butt-ugly en best aardig..... wat wil je nou nog meer
Als geintje zeggen we vaak tegen elkaar:
Je bent niet butt-ugly en best aardig..... wat wil je nou nog meer
dinsdag 18 augustus 2009 om 23:10
Ik heb een forse maat, maar ik ben blij met mijn vrolijke snoet, mooie ogen, brede lach, opgewekte humeur, mijn zonnige karakter, groot hart, en dat maakt dat ik, ondanks een gemiste kans aan een schoonheidsideaal door mijn figuur bij iedereen altijd wel populair ben, ook in seksuele zin. En dat vind ik zeer stoer van mezelf!
Toevoeging: ik heb een luisterend oor en schijn ook heel lief te zijn....
Toevoeging: ik heb een luisterend oor en schijn ook heel lief te zijn....
dinsdag 18 augustus 2009 om 23:14
Ik ben blij met mijn bijna zwarte ogen terwijl ik zelf heel blank ben, krijg er ook vaak complimenten over.
Ben blij met mijn super steile haar waardoor mijn schuine bob altijd mooi valt.
Ben blij met mijn nagels die mooi lang zijn en niet snel breken.
Ik ben blij met mijn figuur, slank maar wel met heupen en smalle taille.
Ben blij met mijn super steile haar waardoor mijn schuine bob altijd mooi valt.
Ben blij met mijn nagels die mooi lang zijn en niet snel breken.
Ik ben blij met mijn figuur, slank maar wel met heupen en smalle taille.
dinsdag 18 augustus 2009 om 23:22
Ik vind mooi aan mijzelf;
Mijn lengte, vroeger altijd de grootste van de klas, maar nu ben ik meer dan tevreden.
Mijn tenen, ze zijn mooi, allemaal netjes qua lengte, en geen rare vormen.
Mijn borsten, ze zijn klein, maar ze hangen niet, en ze hebben een mooie vorm.
En mijn mond. Altijd gepest omdat mijn mond zo groot zou zijn (denk Julia Roberts) maar ik zag het niet. Nu ben ik blij met mijn mond, en met name mijn volle lippen.
Mijn lengte, vroeger altijd de grootste van de klas, maar nu ben ik meer dan tevreden.
Mijn tenen, ze zijn mooi, allemaal netjes qua lengte, en geen rare vormen.
Mijn borsten, ze zijn klein, maar ze hangen niet, en ze hebben een mooie vorm.
En mijn mond. Altijd gepest omdat mijn mond zo groot zou zijn (denk Julia Roberts) maar ik zag het niet. Nu ben ik blij met mijn mond, en met name mijn volle lippen.
woensdag 19 augustus 2009 om 00:13
woensdag 19 augustus 2009 om 00:18
Ja leuk topic en positief. Ik benadruk bij mezelf meestal de minder mooie dingen al weet ik ook de mooie wel hoor. Wat ik mooi vind bij mezelf? De vorm en kleur van mijn ogen. Helder groene ogen (kattenogen) en lange wimpers. Mijn haar. Van mezelf een slag en soms zelfs pijpenkrullen. Figuur ook ok wel klein en tenger maar slank.
woensdag 19 augustus 2009 om 00:28
woensdag 19 augustus 2009 om 00:32
Bij mij vind ik alleen mijn polsen mooi (super slank) en mijn mond (van zichzelf volle lippen en m.i. een mooie vorm). De kleur van mijn wenkbrauwen en wimpers kan ik wel waarderen (zwart). Maar de vorm niet. Meer van mijzelf kan ik niet mooi vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 19 augustus 2009 om 00:56
quote:mylenevalerie schreef op 19 augustus 2009 @ 00:32:
Bij mij vind ik alleen mijn polsen mooi (super slank) en mijn mond (van zichzelf volle lippen en m.i. een mooie vorm). De kleur van mijn wenkbrauwen en wimpers kan ik wel waarderen (zwart). Maar de vorm niet. Meer van mijzelf kan ik niet mooi vinden.Je hebt prachtig haar.
Je hebt een lief gezicht, met mooie sprekende ogen en mét mooie wenkbrauwen.
En een lieve lach.
Bij mij vind ik alleen mijn polsen mooi (super slank) en mijn mond (van zichzelf volle lippen en m.i. een mooie vorm). De kleur van mijn wenkbrauwen en wimpers kan ik wel waarderen (zwart). Maar de vorm niet. Meer van mijzelf kan ik niet mooi vinden.Je hebt prachtig haar.
Je hebt een lief gezicht, met mooie sprekende ogen en mét mooie wenkbrauwen.
En een lieve lach.
oh that purrrrrrrrrfect feeling