Mode & Beauty alle pijlers

Fa deo - mandarijn WAAR ?

25-10-2009 14:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zweert bij de deo van FA in de geur mandarijn. Maar deze lijkt wel van de aardbodem verdwenen. Iemand enig idee waar hij nog te koop is ?
Action?
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Volgens mij is het niet bij de action te koop maar ik zal nog eens goed kijken daar.
Fa contacten om te vragen of het uberhaupt nog in het assortiment zit en zo ja, waar ze het dan nog verkopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens mij hebben ze hem hier ergens in zo'n euroshop achtig iets....

Zou idd gewoon een mail naar Fa doen!
Ja dat zou een laatste stap kunnen zijn.
voordeelshop
quote:hompeltjepompeltje schreef op 25 oktober 2009 @ 14:34:

Ja dat zou een laatste stap kunnen zijn.Waarom niet een eerste stap? Als je weet dat het uit het assortiment is, weet je in ieder geval dat je niet meer bij de reguliere drogisten hoeft te zoeken, maar wel bij winkels die restanten opkopen, als een Action of voordeelland o.i.d.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom zou je naar mandarijnen willen ruiken ;(
quote:himalaya schreef op 25 oktober 2009 @ 14:58:

[...]

Waarom niet een eerste stap? Als je weet dat het uit het assortiment is, weet je in ieder geval dat je niet meer bij de reguliere drogisten hoeft te zoeken, maar wel bij winkels die restanten opkopen, als een Action of voordeelland o.i.d.Eigenlijk ga ik er al vanuit dat het niet meer in productie is aangezien je het in de reguliere winkel niet meer kunt krijgen (en voorheen dus wel) Vandaar dat ik nog niet gebeld heb.
quote:Moordwijf schreef op 25 oktober 2009 @ 15:07:

Waarom zou je naar mandarijnen willen ruiken ;(Tja, als ze een andere deo opdoet walgt ze van die overdreven deogeur die ze de hele dag bij zichzelf ruikt. Bij die mandarijnen deo had ze dat niet. Ik ben zelf niet zo moeilijk. Pak gewoon wat lekker ruikt uit het schap. Heb ook geen vaste geur of merk. Ze heeft al verschillende van mij geprobeerd maar ze vind het allemaal maar niets. Vandaar dat ik het liefst een magazijn met mandarijn deo voor dr zou opkopen ergens. Zodat ze de rest van haar leven vooruit kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven