Mode & Beauty alle pijlers

Face scrub

17-06-2010 11:36 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva meiden!

Ik ben op zoek naar een goede face scrub voor één of twee keer in de week! Die een geweldig resultaat geeft en een heerlijk gevoel geeft alsof je een heerlijke peeling hebt ondergaan bij de schoonheidsspec.!

Alvast bedankt voor de tips:-)
quote:summer73 schreef op 17 juni 2010 @ 12:48:

Clinique!idd de 7day scrub! en nee die gebruik ik niet 7 dagen per week, maar zo'n 3 keer ongeveer.
La Prairie is voornamelijk bedoeld voor de rijpere huid. Ik heb er zelf eens mee in m'n handen gestaan bij een parfumerie (dus geen drogist, die verkopen het sowieso niet) en ik vroeg aan de verkoopster wat er zo geweldig aan was, gezien de prijs. Ze vertelde me dat het vooral gekocht werd door oudere dames. Ik weet niet precies aan welke leeftijd ik moet denken, maar ik gok zo vanaf 40. Ik ben 22, dus ja, dat zal ze wel bedoeld hebben met ouder En als je nog jong bent kunnen producten bestemd ter bestrijding van het ouder worden juist averechts werken. Ga dus nooit aan de slag met een dergelijk product als je dat nog niet nodig hebt!

Afijn, zelf gebruik ik deze

Hij is niet goedkoop, maar wel heerlijk! Dit is meer een peeling dan een scrub. Op de website van Estee Lauder staat wat ie precies doet. De korreltjes zijn niet zo dik als bij een scrub, maar ik vind dat prettiger.

Het is echter een kwestie van proberen wat je zelf fijn vindt en wat bij jouw huid past. Geen mens is hetzelfde dus klakkeloos hetzelfde product kopen hoeft niet altijd goed te zijn. Laat je dus eens informeren bij ee goede parfumerie. Daar zijn ze vaak iets bekwamer dan bij een drogisterij.
Wat ik altijd doe is mijn gezicht scrubben met suiker en olijfolie en dan met meer suiker dan olie voor een groffer effect. Ik krijg er echt een gezond huidje van met een glansje en een gezonde gloed
De roze tube vd HEMA is heeeerlijk.
quote:Grapefruity schreef op 19 juni 2010 @ 22:40:

Wat ik altijd doe is mijn gezicht scrubben met suiker en olijfolie en dan met meer suiker dan olie voor een groffer effect. Ik krijg er echt een gezond huidje van met een glansje en een gezonde gloed

Ha gelukkig, nog iemand die huis-tuin-en-keuken-scrubt Was al even bang dat ik de enige was.

Ik gebruik wel andere producten trouwens: zout, honing & melk.
Iets anders
Ik vind die van Dr. van den Hoog erg fijn!

en ruikt lekker
Ik gebruik een peeling zonder korrels (lysing) van Secrets omdat mijn huid vrij gevoelig is. Clarins heeft ook een goede trouwens, die moet je eraf rubbelen heel apart!
Vind de 7 day scrub van clinique erg goed, men gezicht voelt na gebruik superr zacht.. maar gebruik ook wel eens de aloe vera srub van de tuinen eigen merk en deze is ook goed en een stuk goedkoper:D
quote:Babsjuh schreef op 20 juni 2010 @ 01:20:

[...]

Ha gelukkig, nog iemand die huis-tuin-en-keuken-scrubt Was al even bang dat ik de enige was.

Ik gebruik wel andere producten trouwens: zout, honing & melk.Doe ik ook, maar voor mijn gezicht vind ik suiker of zout niet zo fijn.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:vivanandia2 schreef op 18 juni 2010 @ 10:52:

Thanks meiden,

`ik heb Lush besteld.. aangezien die vers worden gemaakt, klinkt zo lekker... :-) Als ik hem binnen heb vertel ik jullie mijn ervaring:-)Er is een heel Lush topic hier op Mode & Beauty he
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
ik heb de exfoliating scrub van clinque (7 day scrub is wat minder scrubbend voeld eik in de douglas) gekocht en ben er binnen een keer gebruiken grote fan van! Fijne scrubkorrels, die niet irriteren maar wel lekker scrubben, niet te natte creme zonder scrubbend effect maar iets wat je op je vochtige huid moet aanbrengen.... en je gezicht voelt lekker fris erna.

Ik doe altijd erg lang met mijn scrub (doe het niet onder de douche maar voor de wasbak oid), dus dan vind ik meer dan 20 euro voor een grote tube waar ik waarschijnlijk een jaar mee ga doen, niet veel.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven