Mode & Beauty alle pijlers

Fel rood haar...

28-03-2020 20:41 57 berichten
Dom dom dom... Woensdag heb ik mijn haar geverfd in een caramel achtige kleur. Zelf vond ik de kleur mij niet mooi staan en heb het vandaag weer geverfd. In plaats van heel donker bruin/rood is het echt fel rood geworden. Ik vind het echt verschrikkelijk en weet niet goed wat ik nog kan doen.. Ik wil mijn haar natuurlijk ook levend houden.. is hier iemand met ervaring? Moet ik gewoon weer wachten totdat de kappers open gaan? Helaas moet ik maandag weer werken. Schaam me dood.
anoniem_650e03d682c12 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 20:44
0.52% gewijzigd
MissDumbledore2 schreef:
29-03-2020 12:01
Dinsdag ga ik even naar de da toe. Even kijken wat voor advies hun geven.

Ik hoop niet dat ze je het advies geven om het opnieuw te verven. Rood vervaagt snel, dus ik zou het toch maar laten zoals het is. Dan is het maar even niet mooi en maak het je lijkbleek.,
Onnatuurlijk knalrood ziet er tenminste nog uit als een bewuste keuze. Een vervaagde roze bos stro niet.
*TanteSjaan* schreef:
29-03-2020 12:06
Ik hoop niet dat ze je het advies geven om het opnieuw te verven. Rood vervaagt snel, dus ik zou het toch maar laten zoals het is. Dan is het maar even niet mooi en maak het je lijkbleek.,
Ja dat lees ik overal wel dat rood snel vervaagd. Hoop alleen dat het nog wel enigzins mooi blijft. Misschien voorlopig nog maar even niet verven en netjes wachten totdat de kappers weer open gaan..
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:16
Reden: Trollen
98.50% gewijzigd
[...]
Is dit voor het topic over twee shorts verven bedoeld?

https://forum.viva.nl/mode-beauty/broe ... ges/459864

- - -

Hmm. Gek. Exact dezelfde comment is daar door andere gebruikersnaam eerder al geplaatst.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:16
Reden: Trollen
85.08% gewijzigd
MissDumbledore2 schreef:
29-03-2020 18:30
Ja dat lees ik overal wel dat rood snel vervaagd. Hoop alleen dat het nog wel enigzins mooi blijft. Misschien voorlopig nog maar even niet verven en netjes wachten totdat de kappers weer open gaan..
Ik laat mijn haren al jaren bewust fel rood/roze verven en het vervaagd inderdaad wat sneller. Anti-roos shampoo wil wel helpen. Je haar wordt er wat droger van, maar herstelt zich daarna prima en was het meerdere keren per week. Is de kleur vervaagd, dan kun je er een ander kleurtje overheen (laten) zetten.
Als ik mijn haren was of alleen nat maak, dan blijft het water een beetje licht rood. Na het verven heb ik het heel lang uitgespoeld, daarna nog 2 keer gewassen, maar het water blijft maar troebel. Hoe lang zal dat nog blijven en hoe kan dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven