Mode & Beauty alle pijlers

Fel rood haar...

28-03-2020 20:41 57 berichten
Dom dom dom... Woensdag heb ik mijn haar geverfd in een caramel achtige kleur. Zelf vond ik de kleur mij niet mooi staan en heb het vandaag weer geverfd. In plaats van heel donker bruin/rood is het echt fel rood geworden. Ik vind het echt verschrikkelijk en weet niet goed wat ik nog kan doen.. Ik wil mijn haar natuurlijk ook levend houden.. is hier iemand met ervaring? Moet ik gewoon weer wachten totdat de kappers open gaan? Helaas moet ik maandag weer werken. Schaam me dood.
anoniem_650e03d682c12 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 20:44
0.52% gewijzigd
Panda1987 schreef:
28-03-2020 22:19
Heb je het alleen geverfd of ook ontkleurd?
En merk je veel verschil tussen hoe je haar nu voelt en voordat je het geverfd had? (Hoe droog is het, hoe snel droogt het na het wassen, breekt het snel, is het elastisch?)
Alleen geverfd. Van syoss zonder ammoniak. Toen ik de verf aan het uitspoelen was, was het wel echt stro. Nu is het alleen wat droger dan normaalgesproken.
.
anoniem_650e03d682c12 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 22:36
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een paar keer wassen met anti roos shampoo of andere trucjes haalt het felle er wel vanaf, maar dan zit je met vaal rood haar, weet niet of dat zo mooi is. En het is niet zo best voor je haar, dan kun je er beter een donkerbruine kleur overheen gooien.
.
anoniem_650e03d682c12 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 22:36
0.00% gewijzigd
Geen van de drie voorbeelden. Het is écht rood rood geworden.
MissDumbledore2 schreef:
28-03-2020 22:34
1)
Ja, onbedoeld is dat niet leuk nee.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 28-03-2020 22:36
1.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MissDumbledore2 schreef:
28-03-2020 22:32
Alleen geverfd. Van syoss zonder ammoniak. Toen ik de verf aan het uitspoelen was, was het wel echt stro. Nu is het alleen wat droger dan normaalgesproken.
Dan zou ik er zeker gewoon nogmaals overheen verven, ook al heb je je haar al 2x geverfd, het kan wel wat hebben. Een donkerbruine (assige) kleur zou het wel goed moeten dekken, probeer dan wel haarverf te nemen met grijsdekking, die dekken vaak nog wat beter.
Misschien dat maar proberen. Dinsdag ga ik voor de zekerheid even langs de da. Kijken wat ze er daar van zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf de l’Oreal preference goede verf. Dekt goed, en maakt je haar best zacht (bij mij in ieder geval)
Alle reacties Link kopieren
Plaatje 1 is wel mooi zeg :love:

*Spreekt zichzelf streng toe na 3 oververfpogingen en 2x ontkleuren heb je juist het grootste deel eruit...doe het niet*
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Rood als de bekende clown van de Mc Donalds? Heftig.
Verbazingwekkend eigenlijk dat het zó rood is uitgevallen.
Het is meer zoals dit geworden.
https://images.app.goo.gl/924LZZYEvR4qe3U17
Afbeelding
Juiste lippenstift er bij en gewoon zo laten.
Nogmaals er aan kloten is géén optie.
Alle reacties Link kopieren
MissDumbledore2 schreef:
28-03-2020 22:44
Het is meer zoals dit geworden.
https://images.app.goo.gl/924LZZYEvR4qe3U17
Ik vind dat echt een prachtige kleur!
Maar daar heb je niet zoveel aan :)
MissDumbledore2 schreef:
28-03-2020 22:44
Het is meer zoals dit geworden.
https://images.app.goo.gl/924LZZYEvR4qe3U17
Zelfs ik die niks met kleur heeft vind dit toch écht geen ramp.

Ik zou het op zijn minst eerst een paar dagen geven om te kijken of het noch wat afzwakt bij jou.
Alle reacties Link kopieren
MissDumbledore2 schreef:
28-03-2020 22:44
Het is meer zoals dit geworden.
https://images.app.goo.gl/924LZZYEvR4qe3U17
Ah dan weet ik welke je gebruikt hebt, geen lelijke kleur en vast voor je gevoel nu erg fel want dat valt best mee de voorbeeldplaatjes op de vorige pagina zijn feller, ligt erg aan eigen haar kleur (en ook dat caramel tintje) hoe licht of donker het wordt je (zelden zoals het model in ieder geval)
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Panda1987 schreef:
28-03-2020 22:47
Ik vind dat echt een prachtige kleur!
Maar daar heb je niet zoveel aan :)
Het lastig om iets soortgelijks te vinden. Maar het is dat en dan wat paarsachtiger.
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met het zelf verven en wachten op dat je weer naar de kapper kan! Als je zo knalrood bent als de foto van strings-attached hoef je je geen zorgen te maken dat het je niet staat; overduidelijk onnatuurlijk kleuren staan iedereen (je kan nog zitten met dat je een warmere of koelere variant moet hebben, maar dat is makkelijk op te lossen). Ik vind het hartstikke gaaf. Own it.
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft niet nog een keer verfen! Doe een goed verzorgend masker in je haar en mocht het je nou echt absoluut niet staan (ik vind het persoonlijk een geweldige kleur maar het maakt mij lijk en lijkbleek), zoek op youtube wat filmpjes op hoe je ervoor kan zorgen dat je met een beetje makeup het er heel anders uit laat zien! Als je daar zin in hebt natuurlijk.

Steek je haar voor de komende weken in een staart/knot en doe het naar achter en wacht alsjeblieft totdat de kappers weer open zijn!

Oh, en was met goed warm water, gebruik een wat agressievere shampoo. Dan kan de felheid zo al een heel stuk verminderen :)
Alle reacties Link kopieren
waterval80 schreef:
28-03-2020 23:19
Alsjeblieft niet nog een keer verfen! Doe een goed verzorgend masker in je haar en mocht het je nou echt absoluut niet staan (ik vind het persoonlijk een geweldige kleur maar het maakt mij lijk en lijkbleek), zoek op youtube wat filmpjes op hoe je ervoor kan zorgen dat je met een beetje makeup het er heel anders uit laat zien! Als je daar zin in hebt natuurlijk.

Steek je haar voor de komende weken in een staart/knot en doe het naar achter en wacht alsjeblieft totdat de kappers weer open zijn!

Oh, en was met goed warm water, gebruik een wat agressievere shampoo. Dan kan de felheid zo al een heel stuk verminderen :)
Ik zou na drie keer een chemische behandeling geen agressieve shampoo gebruiken. TO zegt ook al dat het als stro aanvoelt, dan lijkt me het belangrijker dat ze weer voldoende gehydrateerd haar krijgt dan dat ze kleur niet naar haar smaak is. Een verkeerde kleur kan de kapper nog wel oplossen, zwaar beschadigd haar is lastiger...
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast mij wel dat men het haar meerdere keren zonder tussentijd verft en dan verbaasd is dat het resultaat om te huilen is. Rood haar ontkleuren zou ik je trouwens echt afraden. Het is een recept voor ellende.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
waterval80 schreef:
28-03-2020 23:19
Alsjeblieft niet nog een keer verfen! Doe een goed verzorgend masker in je haar en mocht het je nou echt absoluut niet staan (ik vind het persoonlijk een geweldige kleur maar het maakt mij lijk en lijkbleek), zoek op youtube wat filmpjes op hoe je ervoor kan zorgen dat je met een beetje makeup het er heel anders uit laat zien! Als je daar zin in hebt natuurlijk.

Steek je haar voor de komende weken in een staart/knot en doe het naar achter en wacht alsjeblieft totdat de kappers weer open zijn!

Oh, en was met goed warm water, gebruik een wat agressievere shampoo. Dan kan de felheid zo al een heel stuk verminderen :)
Het maakt mij ook heel erg bleek helaas. En ik ben zelf ook niet zo natuurtalent met make up. Ik ben wel bang dat als ik een agressievere shampoo gebruik het licht rood of roze wordt.
Alle reacties Link kopieren
Sommige verfsoorten kunnen niet over elkaar en zeker niet kort na elkaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
29-03-2020 11:11
Sommige verfsoorten kunnen niet over elkaar en zeker niet kort na elkaar.
Dinsdag ga ik even naar de da toe. Even kijken wat voor advies hun geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven