Mode & Beauty alle pijlers

Flared jeans in 44/46?

28-08-2019 22:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik wil eigenlijk wel weer eens een Flared jeans proberen. Maaaaar, waar vind ik een prettige in maat 44/46? Ik houd van soepele stof die toch stevig zit en vooral, hij moet lang genoeg zijn. Meestal heb ik volgens mij lengte maat 36 nodig.
Wie heeft een goede tip?
Ik zal al wat leuks bij m&s, maar die is volgens mij net te kort. Deze: https://www.msmode.nl/collectie/jeans/m ... 8&start=12
Otto. Ik vind het een irritante webshop maar ze hebben veel extra lange broeken, in alle modellen.
Tjezus, wat vals
Ik heb er laatst 2 gekocht bij steps, maat 44. Ik heb alleen wel lengtemaat 34. Broek zit mij echt perfect. Ik heb nog nooit zo’n fijne spijkerbroeken gehad.
Ik ben 1.84 en draag trouwens ook wel eens jeans van Simplicity. Is op het randje qua lengte. Ik draag meestal meestal meer skinny dus dan kan het wel met enkellaarsjes. Flared wil ik wel echt lang hebben, dus ik denk dat de broek uit je link voor mij te kort zou zijn.
Tjezus, wat vals
Primair heeft 34/36 en volgens mij ook flared, twee jaar geleden iig wel.
https://www.esprit.nl/stretchjeans-met- ... rer=search in maat 33/36
Bonprix heeft fijne broeken van John Baner. Heb jouw maat en ik vind ze heel fijn zitten. De bootcut van dat merk valt vrij wijd onderaan en is voor die maat mooi flared.
MevrouwJack schreef:
28-08-2019 22:11
Ik ben 1.84 en draag trouwens ook wel eens jeans van Simplicity. Is op het randje qua lengte. Ik draag meestal meestal meer skinny dus dan kan het wel met enkellaarsjes. Flared wil ik wel echt lang hebben, dus ik denk dat de broek uit je link voor mij te kort zou zijn.
Ja precies, dat heb ik exact zo. Ik heb nu skinnys en die zijn 80cm. Dat kan prima.
Ik ben bang dat dat niet gaat passen, hoor. Ik draag maat 42/44 en draag van Esprit spijkerbroekmaat 33. Ze geven zelf ook aan dat maat 33 gelijkstaat aan maat 44.
Ik ga eens bij steps passen! Die van bon prix ziet er ook wel goed uit, ben alleen een beetje bang voor de pasvorm. C&a zit me bijvoorbeeld ook nooit mooi. Maar wellicht probeer ik ze gewoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven