Mode & Beauty alle pijlers

FM parfum is het wat?

10-03-2011 09:35 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de ladiesnight gisterenavond stond een kraampje met FM parfums. Dit zou echte parfum zijn en zelfs sterker dan de originele. Het zijn dus een soort "kopieen" maar wel met dezelfde ingredienten (zeggen ze). Ik ben altijd wat scpetisch dus heb een beetje op een strookje laten spuiten (het geurtje Jungle van Kenzo). Nu de volgende dag ruikt het toch nog wel erg lekker moet ik zeggen en volgens mij is het ook vrijwel dezelfde geur. Heeft iemand van jullie ervaring met deze FM parfum en waar bestellen jullie het dan???
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren FM Parfum en ze zijn top. Ruiken hetzelfde en blijven super lang hangen. Zelfs na het douchen ruik je ze nog steeds!!! Doordat ze zo goedkoop zijn en wel even goed, kan ik er meerdere kopen en heb ik er dus veel meer plezier van! Alle parfums gaan op nummer maar zijn geïnspireerd door de bekende parfums:[...] Hier kun je de namen aanvragen!



[...]



kijk altijd even of er een kvk nummer staat zodat je altijd weet dat de website betrouwbaar is!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2013 19:46
Reden: Spam
% gewijzigd
Vage topic, vage site. Zoals ik het begrijp is een groot deel van de reakties hier afkomstig van consulentes?

Als je klant wil worden ben je verplicht je bsn nr. in te vullen...

Er zit een luchtje aan, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Om een parfum te kopen hoef je geen bsn in te vullen. Hoe kom je daar bij?

Het zijn hele goede geuren in een neutrale fles. En om die reden een stuk goedkoper.

Gewoon een keertje proberen zou ik zeggen.
Hier wordt paco robanne one million gekocht bij fm vriendlief vindt hem lekkerder dan de orginele!
quote:Emma95 schreef op 01 december 2013 @ 16:30:

Om een parfum te kopen hoef je geen bsn in te vullen. H oe kom je daar bij?

Het zijn hele goede geuren in een neutrale fles. En om die reden een stuk goedkoper.

Gewoon een keertje proberen zou ik zeggen.Ik kwam net op de pagina gegevens invullen als je klant wil worden en moest daar toch echt mijn bsn nr. invullen, Emma. Jij ook consulente?
Alle reacties Link kopieren
Als je lid wordt, kun je de parfums goedkoper kopen, dus als je van geurtjes houdt en er minstens eentje per jaar koopt, wil je wel lid worden.

Je kunt de parfums niet in de winkel kopen.

Om lid te worden schrijf je je in en dan lijkt het me logisch dat je je gegevens opgeeft. Je bent dan een soort winkeltje. Is alleen maar leuk.

Snap het probleem niet.
quote:Emma95 schreef op 01 december 2013 @ 17:20:

Als je lid wordt, kun je de parfums goedkoper kopen, dus als je van geurtjes houdt en er minstens eentje per jaar koopt, wil je wel lid worden.

Je kunt de parfums niet in de winkel kopen.

Om lid te worden schrijf je je in en dan lijkt het me logisch dat je je gegevens opgeeft. Je bent dan een soort winkeltje. Is alleen maar leuk.

Snap het probleem niet.Ik heb nog nooit op een site waar ik een account moet maken om iets te bestellen mijn bsn nr. hoeven opgeven: heb dat dus ook niet gedaan. Nogmaals mijn vraag, jij bent consulente?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ben lid omdat ik gewoon gek op parfums ben.



En je kunt echt gewoon een flesje bestellen zonder bsn.
Alle reacties Link kopieren
spam
Alle reacties Link kopieren
Jeffrey, ik zou maar heel snel de merkgeuren van de site weghalen anders krijg je een brief van een advocaat.

Heb ik al gehad toen ik een onbekende de lijst had gemaild.
Alle reacties Link kopieren
Ook als je er op zet: geïnspireerd door? Ik dacht dat dat wel mocht. Zo niet, dan zie ik het vanzelf wel, haal ik alle merken eraf ;) bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar de J,adore versie gekocht van Fm, maar heb laatst toch weer de originele geur gekocht. De FM rook wel lekker en bleef lang hangen, maar rook toch iets anders en dan heb ik toch liever het origineel. Ik heb ook met een paar geuren van Fm allergische reacties gehad, maar ja Mss krijg ik die ook wel van het origineel. Nee toch liever de originelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb flowerbombvan FM, HEERLIJK issie!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
spam
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een betrouwbare site die FM parfums verkoopt
Alle reacties Link kopieren
En moet je dan lid worden of niet ?
Alle reacties Link kopieren
Want ik lees over gedoe met bsn nummers, daar heb ik geen zin in
Alle reacties Link kopieren
quote:petra2704 schreef op 21 juli 2014 @ 22:43:





Is nog maar tot einde van de maand staat bij de nieuwsberichten...Tuurlijk joh!
Toevallig dezelfde site die ene Jeffrey al weken eerder spamde, subtiel..
Alle reacties Link kopieren
Dat vond ik dus ook zo vreemd Lucky_Birdie
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee ?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft geen lid te worden om de geuren te kopen.

Kan ook bij mij.



Als je wel lid wordt, kun je ze goedkoper bestellen.
Alle reacties Link kopieren
lesbianwoman, als je google gebruikt kom je op een paar webshops terecht, anders FM even bellen, die kunnen je het telefoonnummer geven van de dichtstbijzijnde verkoper, dan hoef je ook geen verzendkosten te betalen
Alle reacties Link kopieren
Als die FM-toko écht de grondstoffen e.d. van dezelfde fabrikant kan betrekken, zie ik niet in waarom die FM-toko zo nodig geuren van andere merken moet klonen - waarom wordt die FM-toko dan niet zelf een beetje creatief en ontwerp ze niet zelf wat fantastische geuren? Immers, als ze dezelfde hoge kwaliteit grondstoffen kunnen kopen, dan kunnen ze toch ook wel een eigen originele geur produceren in plaats van neppers te maken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
De merken kopen de geurconcentraten ook gewoon in. Of denk je dat ze allemaal hun eigen parfumeurs hebben? Dat is niet zo. Sommige wel. B.v. Guerlain.



Iedereen mag de concentraten kopen. FM mag de naam niet gebruiken. Vandaar dat de geuren een nummer hebben. Maar verschil ruik je niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven