Mode & Beauty alle pijlers

FM parfum is het wat?

10-03-2011 09:35 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de ladiesnight gisterenavond stond een kraampje met FM parfums. Dit zou echte parfum zijn en zelfs sterker dan de originele. Het zijn dus een soort "kopieen" maar wel met dezelfde ingredienten (zeggen ze). Ik ben altijd wat scpetisch dus heb een beetje op een strookje laten spuiten (het geurtje Jungle van Kenzo). Nu de volgende dag ruikt het toch nog wel erg lekker moet ik zeggen en volgens mij is het ook vrijwel dezelfde geur. Heeft iemand van jullie ervaring met deze FM parfum en waar bestellen jullie het dan???
Alle reacties Link kopieren
Heb je geprobeerd een berichtje te sturen. Heb je het?
Alle reacties Link kopieren
Na de aanschaf van tientallen FM proefmonsters vond ik een aantal dingen. De geuren zijn dunner en lijken minder ingrediënten te hebben.



Op dit moment zit op mijn linkerpols Lacoste - Pour Femme, een favo geur van mij. Op mijn rechterpols zit een gelijke hoeveelheid 'FM 146', de 'op Lacoste geïnspireerde' geur. Allebei de geuren zijn erg lekker. FM 146 is een fijne bloemige geur. Zeker in het begin lijken de geuren inderdaad sterk op elkaar, maar al na 10 minuten ging ik iets merken. Lacoste heeft meer pit, meer 'bite'. De FM 146 gaat meer op het bloemige liggen, en de Lacoste wordt warm-fris en peperig met datzelfde bloemige erdoorheen verweven. Dat bloemige geur-aspect is perfect geïmiteerd in de FM 146, het ruikt echt als dezelfde bloem, maar dat is in de 146 ook meteen de hoofdnoot, daarna houdt het een beetje op. De warme zengende achtergrond en de frisse bite van het pepertje dat je ruikt in de Lacoste lijken te ontbreken in de FM 146. Nouja, ik heb de parfums nu ruim 2 uur op, en eerder had de 146 nog wel wat peper op de achtergrond, maar dat is nu zo goed als vervaagd. De FM 146 is simpeler en ligt dichter op de huid. Niet slecht, het is zeker een mooie geur hoor, maar echt simpeler, minder gelaagd. Rustiger, ook, niet zo spannend. Lacoste lijkt levendiger en blijft ook minder dicht op de huid liggen.



Die indruk heb ik bij alle geuren van FM die ik test, de intensiteit lijkt niet erg sterk. Er is niks mis mee hoor, als je het lekker vindt moet je het vooral gebruiken. Maar ik zou van FM146 meer moeten sprayen dan van de Lacoste. Dus zo geweldig lijkt de prijs kwaliteit verhouding me dan ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een geurtje maar het nummer is vervaagd.



nu vraag ik mij af of ik er zo de douglas mee naar binnen kan lopen en vragen of zij het geurtje herkennen.
Alle reacties Link kopieren
Als je heel goed op de achterkant van het flesje kijkt, een beetje onderaan, staat er een nummer ingegraveerd.

Als je dat weet, kan ik uitzoeken welke geur het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven