Mode & Beauty alle pijlers

FM parfum is het wat?

10-03-2011 09:35 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de ladiesnight gisterenavond stond een kraampje met FM parfums. Dit zou echte parfum zijn en zelfs sterker dan de originele. Het zijn dus een soort "kopieen" maar wel met dezelfde ingredienten (zeggen ze). Ik ben altijd wat scpetisch dus heb een beetje op een strookje laten spuiten (het geurtje Jungle van Kenzo). Nu de volgende dag ruikt het toch nog wel erg lekker moet ik zeggen en volgens mij is het ook vrijwel dezelfde geur. Heeft iemand van jullie ervaring met deze FM parfum en waar bestellen jullie het dan???
Alle reacties Link kopieren
...]
anoniem_156662 wijzigde dit bericht op 18-06-2013 13:36
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel benieuwd naar de "goedkope" versie's.



Weet wel dat je "vroeger"op de braderie's ook zo'n merk had, Black Onyx, die hadden ook namaakparfum's.
Alle reacties Link kopieren
Deze lijst heb ik gevonden:

http://vdbsandra.wordpres ... 11/fm-lijst-dames-parfum/



Het klinkt wel interessant..
Alle reacties Link kopieren
Zijn er toevallig forummers (die al wat langer hier rondwandelen) die het kunnen bestellen?
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_156662 wijzigde dit bericht op 18-06-2013 13:37
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_156662 wijzigde dit bericht op 18-06-2013 13:37
Reden: ..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ze ook voor je bestellen of je meer informatie geven. De startermap is leuk omdat daar ongeveer 200 geurstaaltjes inzitten en je alles kunt proberen (dames- en herengeuren).

Ik ben ook lid geworden voor de map. Ben gewoon parfumverslaafd en kan dus ook heel goed vergelijken.



De geurconcentraten komen van Drom.com. Google maar eens.

Zij creeren ook heel veel merkgeuren.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de laatste jaren alleen maar fm of ik moet een parfum krijgen.Het ruikt idd precies het zelfde maar bij mij blijft fm langer zitten dan orginele parfum,en de prijs is geweldig natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Is de geur 261 lekker? De echte (L'eau D'issey - Issey Miyake) vind ik heerlijk, maar omdat de kwaliteit volgens jullie wisselend is. Dus komt deze ongeveer overeen met de echte? Of dat hij in ieder geval lekker ruikt?



En dezelfde vraag over DKNY - Be Delicious (nr 81) en Dior - Miss Dior Cherie (nr 80).



Kunnen jullie er wat over zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Maar als je die startmap besteld (en dus 'lid' wordt), moet je dan ook verder nog wat doen? Of kan je ook gewoon die map bestellen en verder niks verkopen?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft verder niets, als je lid wordt. Je hoeft je alleen maar in te schrijven en de map te kopen. Als je een jaar lang niets bestelt, schrijven ze je weer uit. Maar je bestelt vast wel.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zie dat de meningen verdeeld zijn over FM. Ik zie ook dat iedereen het maar over verkoop heeft, partys etc. Maar je kunt ook lid worden zonder dat je gaat verkopen. En het dus alleen puur voor eigen gebruik doet. Want zeg nou wel degene die hier verkopen verdienen dan ook een centje aan jou. Natuurlijk mag je verkopen als je dat wilt en leuk vind. Maar bedenk wel dat als jij iets koopt bij een ander, deze al gauw 4 euro winst maakt. Dus bedenk je als je zelf lid word van Fm, je het dus nog goedkoper kan krijgen...
quote:lekkerluchtje schreef op 11 oktober 2012 @ 11:07:

Hallo,



Ik zie dat de meningen verdeeld zijn over FM. Ik zie ook dat iedereen het maar over verkoop heeft, partys etc. Maar je kunt ook lid worden zonder dat je gaat verkopen. En het dus alleen puur voor eigen gebruik doet. Want zeg nou wel degene die hier verkopen verdienen dan ook een centje aan jou. Natuurlijk mag je verkopen als je dat wilt en leuk vind. Maar bedenk wel dat als jij iets koopt bij een ander, deze al gauw 4 euro winst maakt. Dus bedenk je als je zelf lid word van Fm, je het dus nog goedkoper kan krijgen...Kun je dan een link plaatsen waar je die map kunt bestellen, zie nl. niet iets staan. Maar kijk vast niet goed???
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_156662 wijzigde dit bericht op 18-06-2013 13:37
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geur 261 gaat binnenkort uit het assortiment jammer genoeg...
Alle reacties Link kopieren
*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2012 07:42
Reden: *reclame/eigenbelang verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2012 07:41
Reden: *reclame/eigenbelang verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik soms parfums van fm, ik vindt flora van gucci superlekker, krijg er ook veel positieve reacties op, heb ook weleens escada en vera wang gehad, deze waren ook heel lekker. Mijn vriendin heeft narciso rodriguez for her, maar volgens haar is deze niet zo goed als het origineel, wel lekker maar anders. mijn vriend heeft biotherm force, ook goed. En Le Male van gaultier is ook goed.



I
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-06-2013 17:16
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik verkoop elf ook FM parfum,Balsum,douchgel,deo enzo.

het is goed kwaliteit de parfum blijft ongeveer 2 a 3 dagen hangen als je het er niet afwast de parfum moet je niet wrijven maar gwn opspuiten. Wil je een mooie en leuk flesje kijk dan naar de Luxry colection.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2013 19:47
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren FM Parfum en ze zijn top. Ruiken hetzelfde en blijven super lang hangen. Zelfs na het douchen ruik je ze nog steeds!!! Doordat ze zo goedkoop zijn en wel even goed, kan ik er meerdere kopen en heb ik er dus veel meer plezier van! Alle parfums gaan op nummer maar zijn geïnspireerd door de bekende parfums:[...] Hier kun je de namen aanvragen!



[...]



kijk altijd even of er een kvk nummer staat zodat je altijd weet dat de website betrouwbaar is!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2013 19:46
Reden: Spam
% gewijzigd
Vage topic, vage site. Zoals ik het begrijp is een groot deel van de reakties hier afkomstig van consulentes?

Als je klant wil worden ben je verplicht je bsn nr. in te vullen...

Er zit een luchtje aan, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Om een parfum te kopen hoef je geen bsn in te vullen. Hoe kom je daar bij?

Het zijn hele goede geuren in een neutrale fles. En om die reden een stuk goedkoper.

Gewoon een keertje proberen zou ik zeggen.
Hier wordt paco robanne one million gekocht bij fm vriendlief vindt hem lekkerder dan de orginele!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven