Mode & Beauty alle pijlers

foundation goed verdelen

07-03-2013 10:53 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd vlekken van foundation.. ik doe ook nooit mijn hele gezicht alleen de wangen, voorhoofd, neus. hoe kan ik het goed verdelen? En nog een ander vraagje. wat vinden jullie van een klein knipje achter op je haar waarmee je twee plukjes vast maakt, kinderachtig?
Is die BBcreme echt zo geweldig?? Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik gebruik altijd een goede dagcreme en foundation, wat voegt die BB dan toe? Is t echt waard om die te proberen?
ik vind bb creme fijner. Dagcreme vind ik verschrikkelijk als ik daar op moet wachten tot het ingetrokken is en niet vettig is kan ik pas na ik mijn gezicht weer gewassen heb wat opsmeren. Maar bb creme van garnier vind ik wel fijn werken. en dat terwijl ik sproetjes heb en het meestal dan echt niet staat.
quote:mosdef schreef op 07 maart 2013 @ 12:03:

Is die BBcreme echt zo geweldig?? Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik gebruik altijd een goede dagcreme en foundation, wat voegt die BB dan toe? Is t echt waard om die te proberen?Ik heb het idee dat een BBcreme een soort dagcrème en foundation in 1 is, een soort van gekleurde dagcrème met zonnefactor denk ik!
Ik heb afgelopen zomer BB gebruikt en dat is echt prima spul. Ik had die van Garnier en later die van Yves Rocher (die laatste is wat minder vettig) maar ik vind het voor de winter net te weinig egaliseren. Ik ben geen zonnebank type en ben 's winters vaak wat bleekjes.
Probeer eens Maybelline Dream Matte Mousse, een fijne foundation die eenvoudig aan te brengen is, fijn uit te smeren en geen vlekken!

Een knipje vind ik persoonlijk wel kinderachtig ja, zou eerder voor een schuifje gaan!

Succes :-)
@Ster oke uit is een groot woord. Iedereen moet dragen wat ie mooi vindt, ik heb speldjes al lang niet meer gezien.

@Mosdef ja ik zweer bij BB cream, ik had altijd foundation maar dit voelt veel prettiger. Je huid ziet er iets gezonder uit dan zo'n poeder achtige finisch. Ik heb BB cream van NO7
quote:Ster_ schreef op 07 maart 2013 @ 11:06:

Ik meng het met dagcreme en doe het of met m'n vingersPrecies zo doe ik het ik het ook.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2013 12:28
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven