Mode & Beauty alle pijlers

Foundation

11-05-2011 18:27 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik dagelijks een dun laagje foundation om oneffenheden weg te werken, zoals het camoufleren van wat pigmentvlekjes boven mijn lip. De foundation die ik nu heb (Maybelline Dream Matte Mousse) dekt mooi als je het opdoet, maar ik zweet nogal snel bij mijn bovenlip en als ik dan met een papiertje wat weg dep, is mijn foundation er voor de helft al weer af. Weten jullie of er een foundation is die (wat) beter blijft zitten?
Ik gebruik die van vichy (voor een onrustige huid). Is vrij droog, dekt goed en blijft prima zitten. Ik ben er erg tevreden over, vooral omdat mijn pukkels er niet erger van worden, maar juist minder.
Deze van Shiseido
Vraag eens bij Mac. Blijft over het algemeen erg goed zitten.
Ik lees mee!
Je weet maar nooit
Oeh die Shisheido en Vichy klinken allebei goed! Hoe zijn de prijzen/hoeveelheid?
Die poeder van Shiseido is ong. ¤30,--

Er zit dus ook SPF30 in.
@ Viva1973: bedankt!
hoi blancheflor die van vichy kost geloof ik rond de E17 voor een tube van 30ml (ik doe er ongeveer 3 maanden mee)
http://www.vichy.com/NL-NL/htmlref/prod ... AI001.html
Als de foundation je goed bevalt kun je er ook voor kiezen om een primer eronder te gebruiken. Paul & Joe heeft een hele goede, met spf ook
@ Zwart: En waar zorgt een primer dan weer voor? Wat doet dat?

Noodes!! Dat is niet duur!
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga zeker kijken naar die van Vichy en/ of Shisheido! En die Vichy is idd niet duur, ik ben voor die van mij ook al 14 euro kwijt.
primer = grondverf!

haha, klinkt raart, maar idd een laagje over je dagcreme, onder je foundation om deze beter te laten houden en nog beter egaal te kunnen verdelen .
Zit in die van Vichy ook factor?
Die primer klinkt ook goed! Daar ga ik ook naar kijken.
@Noodles: Ik ben op de site van Vichy aan het kijken en zie verschillende soorten. Heb jij een foundation van de Dermablend serie?
Primer inderdaad, werkt erg goed!
quote:pimpelpaarsmeteengoudrandje schreef op 11 mei 2011 @ 19:56:

@Noodles: Ik ben op de site van Vichy aan het kijken en zie verschillende soorten. Heb jij een foundation van de Dermablend serie?

@Noodles: Ik had je link over t hoofd gezien...

Ik heb t antwoord dus gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven