Mode & Beauty alle pijlers

Gala kleding

10-12-2012 19:23 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan ik over een zwarte korte jurk, een zwarte voile blouse dragen? Ik voel mij niet prettig met blote armen..
Het zijn de opnames voor de oudjaarsavond! Ik heb er zin in!! Komt helemaal goed, bedankt allemaal! Ik laat nog weten hoe het ging! Zonder teveel te verklappen natuurlijk. ;)
Het zijn de opnames voor de oudjaarsavond! Ik heb er zin in!! Komt helemaal goed, bedankt allemaal! Ik laat nog weten hoe het ging! Zonder teveel te verklappen natuurlijk. ;)
Veel plezier. Je ziet er vast prachtig uit!
Het was geweldig!

Echt leuk om een keer mee te maken. Nog op de foto geweest met Matthijs. In het 'echt'een aardige, spontane man!

Ik had het zwarte jurkje met voile blouse aan, hoge hakken. Blouse is overigens net zolang als het jurkje. Zat prettig. De meeste dames hadden kort, zwart aan.+ +Ik schat 6 dames in het lang. --Er zaten 3 heren voor mij...1 met n houthakkersblouse, zo n dikke...1 met een Hawii-blouse en 1 met een ongestreken paars overhemd aan..Voor de rest, lekker kijken 31 december, om 23.00.
Ja jezus, als het voor de DWDD is, dan maakt het natuurlijk niet zoveel uit Als je er maar feestelijk uitziet. En volgens mij ben je daar in geslaagd! Een houthakkers of Hawaii blouse is wel errug fout!
2 x
Ik ga uitzien naar de uitzending en vooral de man met de houthakkersblouse. (Had misschien net een kerstboom uit het bos gehaald. ) en die andere twee Hawai en gekreukte paarse. Ja, dan ben je zelf dus niet te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven