Mode & Beauty alle pijlers

Gala: wat te dragen

08-09-2012 13:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb volgende week een gala van mijn werk, maar ik weet nog steeds niet wat ik moet dragen. Ik heb in geen jaren een gala bezocht, dus heb niks in de kast liggen. Komt bij dat ik een lastige maat heb: 1.60 lang, cupmaat F en een klein buikje. Iemand tips wat te dragen? Alvast heel erg bedankt!
Ik zou voor zwart gaan met opvallende (gekleurde) accessoires. Denk hier bij aan mooie opvallende sieraden, clutch eventueel een leuk riempje.

Zwart kleed af misschien voel je je dan wat meer op je gemak als je met je buikje zit. Simpel maar classy.

P.s. Mooie hoge hakken maken het plaatje compleet!
Er is hier van de week nog een topic over galakleding geweest, daar kwamen een hoop tips en TO is toen vrij vlot geslaagd op een website, dus misschien kun je dat topic even opzoeken.
Bij de Peek & Cloppenburg in Utrecht (naast de markt) hebben ze mooie (gala)jurken en volgens mij zijn die ook niet heel erg duur..
Galafeest, wat trek ik aan zonder op een trol te lijken?
Dank jullie wel, ook voor de link naar het topic, die kende ik niet. Ben erg benieuwd of de jurk van TO uiteindelijk goed bevallen is!
Even wat rondgekeken en ik denk dat ik voor zoiets ga: http://femaledresses.net/ ... party-dress-plus-size.jpg

Alleen wel lastig met BH-bandjes (zoals bij zoveel jurken)...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven