Gala: wat te dragen
zaterdag 8 september 2012 om 13:00
Hallo dames,
Ik heb volgende week een gala van mijn werk, maar ik weet nog steeds niet wat ik moet dragen. Ik heb in geen jaren een gala bezocht, dus heb niks in de kast liggen. Komt bij dat ik een lastige maat heb: 1.60 lang, cupmaat F en een klein buikje. Iemand tips wat te dragen? Alvast heel erg bedankt!
Ik heb volgende week een gala van mijn werk, maar ik weet nog steeds niet wat ik moet dragen. Ik heb in geen jaren een gala bezocht, dus heb niks in de kast liggen. Komt bij dat ik een lastige maat heb: 1.60 lang, cupmaat F en een klein buikje. Iemand tips wat te dragen? Alvast heel erg bedankt!
zaterdag 8 september 2012 om 13:04
Ik zou voor zwart gaan met opvallende (gekleurde) accessoires. Denk hier bij aan mooie opvallende sieraden, clutch eventueel een leuk riempje.
Zwart kleed af misschien voel je je dan wat meer op je gemak als je met je buikje zit. Simpel maar classy.
P.s. Mooie hoge hakken maken het plaatje compleet!
Zwart kleed af misschien voel je je dan wat meer op je gemak als je met je buikje zit. Simpel maar classy.
P.s. Mooie hoge hakken maken het plaatje compleet!
zaterdag 8 september 2012 om 15:04
Even wat rondgekeken en ik denk dat ik voor zoiets ga: http://femaledresses.net/ ... party-dress-plus-size.jpg
Alleen wel lastig met BH-bandjes (zoals bij zoveel jurken)...
Alleen wel lastig met BH-bandjes (zoals bij zoveel jurken)...