gangbare maten noa noa kinderkleding?
donderdag 11 maart 2010 om 12:25
Ik heb zelf nog geen kinderen en kan binnenkort een partij kinderkleding opkopen van het merk Noa Noa. Volgende week gaan we de partij bekijken, alleen het lijkt me wel handig wanneer ik weet wat de meest gangbare maten in kinderkleding zijn!!
Wie van julie weet dit? Of hoe ervaren julie dit wanneer er geshopt moet worden voor kinderkleding?
Op deze manier kan ik een betere indicatie maken op het wel of niet opkopen van kinderkleding.
Ik ben benieuwd.......
Het gaat niet om kleding voor mijn toekomstige kinderen. Ik wil de partij kinderkleding van het merk Noa Noa verkopen via MP o.a.
Wie van julie weet dit? Of hoe ervaren julie dit wanneer er geshopt moet worden voor kinderkleding?
Op deze manier kan ik een betere indicatie maken op het wel of niet opkopen van kinderkleding.
Ik ben benieuwd.......
Het gaat niet om kleding voor mijn toekomstige kinderen. Ik wil de partij kinderkleding van het merk Noa Noa verkopen via MP o.a.
donderdag 11 maart 2010 om 12:28
Ik geloof dat ik je vraag niet helemaal snap. Gangbare maat? De lol van zo'n smurf is toch dat het langzaam maar zeker alle maten doorploegt tot het bij maatje 38 is uitgekomen (oid )?
Mijn kind heeft momenteel 74-80, en heeft daarvoor vooral 50-56 gedragen. 62-68 was ze zo uit, maar het kind van een vriendin van me zit nu al maanden in maat 62. Heel kindafhankelijk, denk ik zo.
Mijn kind heeft momenteel 74-80, en heeft daarvoor vooral 50-56 gedragen. 62-68 was ze zo uit, maar het kind van een vriendin van me zit nu al maanden in maat 62. Heel kindafhankelijk, denk ik zo.
donderdag 11 maart 2010 om 12:50
donderdag 11 maart 2010 om 12:54
donderdag 11 maart 2010 om 13:18