Mode & Beauty alle pijlers

gangbare maten noa noa kinderkleding?

11-03-2010 12:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf nog geen kinderen en kan binnenkort een partij kinderkleding opkopen van het merk Noa Noa. Volgende week gaan we de partij bekijken, alleen het lijkt me wel handig wanneer ik weet wat de meest gangbare maten in kinderkleding zijn!!

Wie van julie weet dit? Of hoe ervaren julie dit wanneer er geshopt moet worden voor kinderkleding?

Op deze manier kan ik een betere indicatie maken op het wel of niet opkopen van kinderkleding.

Ik ben benieuwd.......

Het gaat niet om kleding voor mijn toekomstige kinderen. Ik wil de partij kinderkleding van het merk Noa Noa verkopen via MP o.a.
Ik geloof dat ik je vraag niet helemaal snap. Gangbare maat? De lol van zo'n smurf is toch dat het langzaam maar zeker alle maten doorploegt tot het bij maatje 38 is uitgekomen (oid )?

Mijn kind heeft momenteel 74-80, en heeft daarvoor vooral 50-56 gedragen. 62-68 was ze zo uit, maar het kind van een vriendin van me zit nu al maanden in maat 62. Heel kindafhankelijk, denk ik zo.
Nee, het is wel duidelijk dat jij nog geen kinderen hebt.
Lijkt mij dat alle maten gangbaar zijn...
Alle kindermaten zijn gangbaar (maar daar was je inmiddels al achter ). Volgens mij lopen de maten van Noa Noa wel anders dan die van veel andere kinderkledingmerken. Geen 56, 62.... 140, 152.. enzovoort, maar 1,2,3... Weet niet voor welke maten de getallen staan.
Bedankt Elynn voor je info over de maten van Noa Noa!

Ben er idd al achter dat alle kindermaten wel gangbaar zijn, hihi! Tja werk wel met kinderen (bso) maar over kindermaten hebben we het nog nooit gehad (en ik mij niet inverdiept als het niet nodig is toch?!)
quote:AlettaJacobs schreef op 11 maart 2010 @ 12:28:

Mijn kind heeft momenteel 74-80.

Jij bent toch in dezelfde periode bevallen als ik, oktober 2009?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Susan schreef op 11 maart 2010 @ 12:56:

[...]

Jij bent toch in dezelfde periode bevallen als ik, oktober 2009?Ja... Mijn kind is nogal groot... Maar niet de grootste van mijn bevalbatch hier in de stad: een van die jongetjes is nu 3,5 maand en 7,3 kilo. Da's pas een spekje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven