Mode & Beauty alle pijlers

Garnering Exfo Brush???*w00t*

12-10-2010 22:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
okeeej hiervan gaan mijn nekharen recht overeind staan, die reclame "je poetst je tanden toch ook niet zonder borstel" vervolgens zie je een meisje haast orgastisch gelukkig worden als ze een op het oog martelende plastic egelhaar achtige borstel ding over haar gezicht schraapt waar dan ook nog creme of iets dergelijks uit komt.....

help!!!

ben ik de enige die dit werkelijk niet begrijpt? is de marketing bij Garnering (sorry voor de verdraaiing maar dadelijk word ik anders nog getoverstafd voor reclame) nu echt completely out of her mind???

of kan een tevreden gebruikster van het martelweerktuig me hier wel overtuigen van zijn helende kracht????
Ja, zo werkt reclame hè, niks nieuws toch?

En het schijnt te werken voor sommigen, zie de beautyblogs.

Dat borsteltje schijnt heel zacht rubber te zijn dat echt niet schraapt maar een beetje masseert.
oehh ik vond het er zo eng en pijnlijk uit ziet!

enneh ja dat reclame zo werkt snap ik natuurlijk maar ik zag hem net voor t eerst en was echt even geschokt vandaar....
ik heb nog steeds 'n enorme aversie tegen Sanex vanwege die reclame waarbij iemand in de oksel gekust werd
hahaha
Die redenering ook.. "je poetst je tanden toch ook niet zonder borstel"

Waar slaaaaat dat op?

Welke stagiair heeft dát bedacht?
Maar hij is wel heeerrrlijkk om eerlijk te zeggen...........
Kijk een blije gebruiker, gelukkig maar kiss!
Garnering?
quote:Power2deBeesies schreef op 12 oktober 2010 @ 22:43:

...... is de marketing bij Garnering (sorry voor de verdraaiing maar dadelijk word ik anders nog getoverstafd voor reclame) .......
Je mag hier best een keer Garnier zeggen, hoor. Er worden hier wel vaker producten besproken, en daarop wordt niet gelijk getoverstafd.
Oké weet ik dat voor de volgende maar vond m ookw el grappig klinken eigenlijk.
Oké weet ik dat voor de volgende maar vond m ookw el grappig klinken eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven