Geeft dr adams geld terug?
zondag 16 september 2012 om 22:27
Dat is erg balen.
Heb daar laarzen gekocht maar toen ik ze aanhield en de winkel uitliep, zag ik gelijk een dikke kras erop.
Ben terug gegaan en hij zei tegen mij: hou maar aan, ze worden dan toch als klacht gezien en als ik de nieuwe binnen heb bel ik je op.
Maar nu trek ik ze niet meer aan, vind ze toch iets te gewoontjes...
Als ik morgen daarheen ga, zeg dat die andere niet hoeven te komen kan ik dan mijn geld terug eisen? Pff wat een gedoe.
Heb daar laarzen gekocht maar toen ik ze aanhield en de winkel uitliep, zag ik gelijk een dikke kras erop.
Ben terug gegaan en hij zei tegen mij: hou maar aan, ze worden dan toch als klacht gezien en als ik de nieuwe binnen heb bel ik je op.
Maar nu trek ik ze niet meer aan, vind ze toch iets te gewoontjes...
Als ik morgen daarheen ga, zeg dat die andere niet hoeven te komen kan ik dan mijn geld terug eisen? Pff wat een gedoe.
zondag 16 september 2012 om 22:33
zondag 16 september 2012 om 22:50
Hoii ik werk in een schoenenwinkel die ook verbonden is met dr adams. Er wordt nooit geld terug gegeven. Er kan ook niet geruild worden als een klant al buiten op de schoenen heeft gelopen. Wij kunnen die schoenen dan namelijk niet meer aan iemand anders verkopen!
Je kan wel vragen of je ipv die nieuwe schoenen een bon t.w.v dat bedrag mag krijgen.
Je kan wel vragen of je ipv die nieuwe schoenen een bon t.w.v dat bedrag mag krijgen.
zondag 16 september 2012 om 22:58
Hoi hoi. Dankjewel voor je antwoord.
Dan ga ik vragen of ik ze mag ruilen. Ik stond inderdaad ook raar te kijken toen de verkoper zei: hou maar aan, de nieuwe komen volgende week binnen voor je.
Ik zei nog ' weet u het zeker?'
Het was geen probleem. Overigens een hele aardige verkoper. Ik wacht niet af tot de schoenen binnen zijn maar ga morgen gelijk even langs en leg de situatie wel uit. Komt vast goed ze hebben een leuke collectie.
Dan ga ik vragen of ik ze mag ruilen. Ik stond inderdaad ook raar te kijken toen de verkoper zei: hou maar aan, de nieuwe komen volgende week binnen voor je.
Ik zei nog ' weet u het zeker?'
Het was geen probleem. Overigens een hele aardige verkoper. Ik wacht niet af tot de schoenen binnen zijn maar ga morgen gelijk even langs en leg de situatie wel uit. Komt vast goed ze hebben een leuke collectie.
zondag 16 september 2012 om 23:00
Nou ik hield ze aan en was een paar meter verder en zag een dikke beschadiging in het leer.
Ben gelijk terug gelopen naar de winkel, want ja een paar uur later hoef je dat niet meer te doen.
Misschien omdat deze schoenen toch als klacht worden opgenomen en de andere nog niet binnen zijn dat ik mijn geld terug krijg. Ben wel een vaste klant, heb verder nooit wat omgeruild.
Ik ga er morgen wel heen en leg het wel netjes uit. Een bon is ook prima maar denk dat het anders is omdat het om een klacht gaat.
Ben gelijk terug gelopen naar de winkel, want ja een paar uur later hoef je dat niet meer te doen.
Misschien omdat deze schoenen toch als klacht worden opgenomen en de andere nog niet binnen zijn dat ik mijn geld terug krijg. Ben wel een vaste klant, heb verder nooit wat omgeruild.
Ik ga er morgen wel heen en leg het wel netjes uit. Een bon is ook prima maar denk dat het anders is omdat het om een klacht gaat.
maandag 17 september 2012 om 07:55
Dat er een kras op zit is niet goed en daarvoor heb je recht op vervanging. Dat jij ze nu ineens niet meer leuk vind heeft die verkoper geen boodschap aan. Overigens heb je bij een niet deugdelijk product recht op vervanging of het moet gemaakt worden. Geld terug geven hoeft wettelijk gezien niet, alleen als het probleem echt niet is op te lossen en dat is hier niet het geval.
maandag 17 september 2012 om 19:58
dinsdag 18 september 2012 om 04:33
Mooi geregeld! Ik vind dat je mazzel hebt gehad én ik vind het terecht. Eigenlijk hebben jij en de winkel allebei mazzel gehad. Jij omdat je je geld terugkreeg in plaats van een tegoedbon. De winkel omdat ze nu twee keer kunnen verdienen aan 1 paar laarzen. Want jouw beschadigde laarzen kunnen ze gewoon nog tegen een leuk prijsje verkopen in de uitverkoop, terwijl het filiaal de nieuwe laarzen vermoedelijk gewoon gratis heeft gekregen en nu nog tegen de normale verkoopprijs kan verkopen. Iedereen blij, eind goed al goed.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 18 september 2012 om 04:36