Mode & Beauty alle pijlers

Geel haar!!

12-08-2020 13:31 32 berichten
Ik heb 3 dagen geleden mijn haar geverfd, met de intentie dat ik het licht blond wou hebben. Ik heb van mijzelf opzich redelijk blond haar, en de uitgroei van 5 cm, was donkerblond. Nou is de uitgroei geel.. Weten jullie tips?

Zilvershampoo heb ik al meerdere keren geprobeerd, heb het al een uur in laten trekken maar vrij weinig resultaat. De merken kiss en fudge heb ik geprobeerd.

Misschien nog een keer over verven met blond of is dat geen goed idee? heb mij ookal wat ingelezen op internet, maar kan er niet zoveel wijzer uit worden..
Ik heb er ook heel snel last van! Zilvershampoo van Fudge is het allerbeste!!
Alle reacties Link kopieren
Een astint er over zetten.
En zilvershampoo.
De duurdere zijn wel vaak beter dan de eigen merken van kruidvat ofzo.
estherjansen81 schreef:
12-08-2020 15:21
Ik heb er ook heel snel last van! Zilvershampoo van Fudge is het allerbeste!!
O sorry, heb het niet goed gelezen. Ik zie dat je dat al geprobeerd hebt.....
Zilvershampoo van L'Oréal! Zeker geen uur erin laten zitten, tenzij je grijs wilt worden :biggrin:
2 dagen achter elkaar wassen en je hebt zeker resultaat.
Hier ook een blondine. Ik zou ten eerste echt aanraden naar de kapper te gaan, die mensen hebben daar ervaring mee en kunnen je veel beter gepast advies geven.

Zelf gebruik ik sinds een paar maanden fabuloso conditioner in de kleur platinum blonde. Wat een mega fijn spul is dat. Heb in mei voor het laatst een spoeling over mijn geblondeerde haar gedaan, en met die conditioner blijft het koud as blond, terwijl ik met vorige conditioners met 3 weken geelblond was.

Ik kan het ten zeerste aanraden, maar ik ben geen kapper dus ik zou misschien daar eerst advies op inwinnen!
Ik zou de kapper adviseren, maar dat wil je niet. Dan de uitgroei nogmaals blonderen, niet de hele lengtes want dan krijg je alsnog kleurverschil en knakt je haar af waarschijnlijk.
Ik zou niet met zilvershampoo etc gaan rommelen. Zeker niet een uur laten intrekken, is echt funest voor je hoofdhuid (nog een keer blonderen ook maar goed)
Ik heb laatst een toner bij de Kruidvat gekocht van knight en wilson colour Freedom en dan blond. Kost een tientje en werkte goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven