gekleurde lippenbalsem (rood)
dinsdag 17 augustus 2010 om 02:13
dinsdag 17 augustus 2010 om 02:28
Toch labello.. En dan de cherry variant.. Die had je en jaar of 4 geleden. Zijn vast online te bestellen.. Bv bij www.kisskissbangbang.nl (oid, google ff)?
dinsdag 17 augustus 2010 om 06:55
Bij de tuinen hebben ze er eentje met een mintsmaakje, wel iets droger dan labello. Maar echt een mooie iets donkerrode kleur. Ik heb hem niet bij de hand nu, dus weet het merk niet, iets engels volgens mij.
Labello in tubetjes met kleur of bv essence lipgloss in tube is ook mooi, maar wat dunner van substantie
Labello in tubetjes met kleur of bv essence lipgloss in tube is ook mooi, maar wat dunner van substantie
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 17 augustus 2010 om 08:20
quote:daffyduck schreef op 17 augustus 2010 @ 06:11:
Wat een dilemma snachts om half 3 ook he?
Wat een onaardige post zeg ! mischien heeft ze wel nachtdienst. iedereen heeft zo'n zijn haar vragen, beetje respect.
OT: ik heb ook die van vaseline, ik vind hem ook te licht.
Signalala, bedoeld terra mints, die hebben idd een mint smaakje, ik had die ook, moie kleur maar hij verzorgde niet lekker.
Die van de labello care en gloss zijn te plakkerig en te gloss achtig evenals die van essence.
Wat een dilemma snachts om half 3 ook he?
Wat een onaardige post zeg ! mischien heeft ze wel nachtdienst. iedereen heeft zo'n zijn haar vragen, beetje respect.
OT: ik heb ook die van vaseline, ik vind hem ook te licht.
Signalala, bedoeld terra mints, die hebben idd een mint smaakje, ik had die ook, moie kleur maar hij verzorgde niet lekker.
Die van de labello care en gloss zijn te plakkerig en te gloss achtig evenals die van essence.
woensdag 18 augustus 2010 om 18:24
quote:mantelpakjes schreef op 17 augustus 2010 @ 17:45:
Soft 'n Shine Lipbalm van Gosh heeft meerdere kleuren, ook rood.
[afbeelding]
wilde ik ook als tip geven. Heerlijk spul!
Is tussen de 8 en 9 euro (niet supergoedkoop dus), maar bij het kruidvat (waar ze gosh verkopen) is er regelmatig korting (soms zelfs 1 + 1 gratis) en dan is het goed te betalen.
Soft 'n Shine Lipbalm van Gosh heeft meerdere kleuren, ook rood.
[afbeelding]
wilde ik ook als tip geven. Heerlijk spul!
Is tussen de 8 en 9 euro (niet supergoedkoop dus), maar bij het kruidvat (waar ze gosh verkopen) is er regelmatig korting (soms zelfs 1 + 1 gratis) en dan is het goed te betalen.
anoniem_86709 wijzigde dit bericht op 18-08-2010 18:25
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd