Mode & Beauty alle pijlers

Gel of Acryl nagels?

03-06-2008 10:09 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, nog één berichtje voordat ik écht wat nuttigs ga doen vandaag (aan de studie )

Ik denk er een tijdje over na om gel of acryl nagels te laten zetten, maar ik heb hier totaal geen verstand van. Ik wil wel iets wat er natuurlijk uitziet, maar ik heb best kleine nagels. Als ik mijn handen naast die van een ander hou zijn mijn nagels vaak de helft zo klein (heb gewoon kleine vingertjes!) Zou dit een probleem zijn? Of maakt het niks uit als ik niet een "gangbare maat" heb?

Wat is beter, gel of acryl?

Moet je echt een goede salon uitkiezen waar ze dit doen, of komt het min of meer op hetzelfde neer? Er zit bij mij in de buurt een "nail & hair salon" maar ik zou niet weten of ze het daar een beetje "kunnen" of niet...

Ik heb vaker op het forum gelezen dat mensen na het verwijderen van de nagels heel dunne, breekbare eigen nagels hebben. Is dit altijd zo? Kun je het voorkomen?
ik ben ook wel benieuwd. Als ik dit zo lees dan krijg ik er ook wel weer zin in, maar denk dat ik toch al gauw weer erop terug kom.

Het is wel mooi en bij sommige weet je dat het nep is, maar dan is het nog mooi.

Ik vind met een heel klein wit randje en dan gewoon rond wel mooi
het gaat wel degelijk ten koste van je eigen nagels...ik doe het nu 5 jaar, afwisselend gel en acryl en ook wel een combi van dwz acryl voorkantjes en gel op het nagelbed. Maar..who cares, als je ze er af laat halen en ze gewoon laat groeien komen uiteindelijk je eigen nagels wel weer terug, duurt alleen even

Hieronder een foto van mijn nagels, een tijdje geleden, acryl voorkantjes, gel op nagelbed en decoratie met acryl witte bloemetjes. Meestal doe ik gewoon French manicure

Bedankt voor de foto Jetty!

Ik vind dit niet lelijk, maar voor mij te lang.

De meeste mensen hier hebben het over acrylnagels. Waarom zou je acryl kiezen boven gel, of andersom?