Mode & Beauty alle pijlers

Gellak vraagje

20-08-2021 20:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister gellak laten aanbrengen bij een salon. Het is mooi gedaan, maar ik heb echt de verkeerde kleur gekozen. Baal ervan, want ik vind het echt lelijk.
Kan ik met gewone nagellak over de gellak heen lakken? En hoe lang blijft dat zitten? Kan ik het eraf halen met remover zonder aceton?
Je kunt het proberen maar het blijft bij mij niet goed zitten. Je kunt het met aceton vrije remover eraf halen maar dan is vaak wel het glanslaagje weg.
Let’s go Brandon!
Ik heb ook weleens gelnagels gelakt en dat bleef wel heel aardig zitten, dus je kunt het in ieder geval proberen :) Mocht die nagellak niet (meer) mooi zijn, dan zou ik het eraf halen met een milde remover zonder aceton, dan blijft de gelnagellak zitten. Ook al is de kleur niet mooi, het wordt denk ik nog wel stukken lelijker als je het zelf weg probeert te halen.
Geen probleem. Goed ontvetten voor je gaat lakken.
Zanahoria schreef:
20-08-2021 21:18
Ik heb ook weleens gelnagels gelakt en dat bleef wel heel aardig zitten, dus je kunt het in ieder geval proberen :) Mocht die nagellak niet (meer) mooi zijn, dan zou ik het eraf halen met een milde remover zonder aceton, dan blijft de gelnagellak zitten. Ook al is de kleur niet mooi, het wordt denk ik nog wel stukken lelijker als je het zelf weg probeert te halen.
Nee ik ga het niet zelf eraf halen hoor, waag ik me niet aan. Maar ik ga dit weekend 2 weken met vakantie, dus moet er al die tijd wel tegenaan kijken :proud:
Vandaar het idee om er dan maar gewone nagellak overheen te doen. Maar heb geen zin om dag om de dag opnieuw aan te moeten brengen eigenlijk.
Ging bij jou het glanslaagje er niet vanaf?
Dat gaat prima, ik doe dat ook regelmatig. Wil dan niet twee weken naar dezelfde kleur aankijken dus dan gooi ik er tussendoor een ander kleurtje over.

Wel met nagellakremover zonder aceton eraf halen want anders beschadig je de gel.
Hecamel schreef:
20-08-2021 22:01
Dat gaat prima, ik doe dat ook regelmatig. Wil dan niet twee weken naar dezelfde kleur aankijken dus dan gooi ik er tussendoor een ander kleurtje over.

Wel met nagellakremover zonder aceton eraf halen want anders beschadig je de gel.
Fijn dat het gewoon kan. Hoe lang blijft het dan bij jou zitten?
Gekkootje schreef:
20-08-2021 22:05
Fijn dat het gewoon kan. Hoe lang blijft het dan bij jou zitten?
Dag of 2 haal ik het eraf of een andere kleur.

Maar dat is niet omdat het nodig is, maar omdat ik dan een andere kleur wil.

Ik ben snel op kleuren uitgekeken, dus ik doe mijn nagels zelf. En als ik dan ff een andere kleur wil, dan lak ik er overheen.

Doe wel altijd een laagje blank erover heen. Of van die gellak van Kruidvat. Dan beschadig je ze niet zo snel. Want het geeft wel makkelijker af dan direct op nagels.
Het kan wel, maar neem dan wel een nagellak mee want heb blijft niet echt langer zitten dan gewone lak op je gewone nagel.
Misschien moet je even wennen aan de kleur heb ik ook wel eens . Na een paar dagen denk ik dan toch best mooi .
Maar anders lakken idd gaat prima .
Ik dacht een soort nude kleur te hebben gekozen. Maar het ziet er nu uit als baby- of Barbie roze. Nee, daar ga ik ook niet aan wennen :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven