Mode & Beauty alle pijlers

Geruite overhemd mannen, 2010

12-11-2010 12:50 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet gehinderd door enige schaamte, plaats is hier als man(26j) maar een topic. Beter een domme vraag op internet dan slecht gekleed over straat :-)

Geruite overhemden, voor in 't weekend(overdag en op stap). Ze hangen overal in de winkels, maar is het anno 2010 "in de mode", of is dit echt "not done", en alleen voor houthakkers.

Wat vinden jullie bijvoorbeeld van deze voorbeelden:

http://yfrog.com/5581837914jx

Nummer 3 en 4 vind ik wel leuk (blauwe doramafi, groen jack jones), maar is het iets?!

Alvast bedankt voor jullie advies. Thanks!
Ik vind het helemaal niks. Gelukkig houdt mijn man er ook niet van. Echter; bij sommige mannen staat het helemaal niet verkeerd, dus deze overhemden zijn zeker niet alleen voor houthakkers. Maar wel zwaar afhankelijk van de soort man.
Tsja, dan kan ik lekker achterliggen in de mode, maar ik vind ze heel leuk staan bij mannen. Mijn vriend draagt ze ook en ik vind het heel sexy staan.
Ik vind ze leuk! Mijn man draagt ze ook, staat 'm leuk. Persoonlijk zou ik uitkijken met die groene... weinig mensen staat groen mooi.
Ze zijn nu inderdaad voor mannen helemaal in, maar het maakt wel heel veel uit hoe ze gedragen worden!

Het zijn wel altijd van die hippe types die ze dragen, met bijv een strakke spijkerbroek eronder.

Dat is wat anders dan van die ouderwetse houthakkers blouses op een vale, wijde spijkerbroek.
Als er een stoere kop boven zit, en een lekkere kont onder, dan hoor je mij niet klagen. Mijn man draagt ze ook, op een spijkerbroek. Leuk hoor....

M.
Niet mijn smaak.
Mijn vriend heeft er ook 1 gekocht en het staat hem goed! Eronder een stoere spijkerbroek en dan zijn lekkere kop erboven; mmmmm
Mijn vriend heeft ze ook, lekker lichaam, goed overhemd, lekkere kont. Ja hoor!
Ik vind het alleen leuk op een strak lijf. Een buikje komt er altijd iets te enthousiast uit. En wat bredere schouders horen erbij.

Echt iets voor een "stoere" vent dus.
Ik vind die groene trouwens wel leuk, maar alleen bij donkerbruin of zwart harigen.
Ik vind ze juist leuk bij de wat flinkere man (maar goed...dat vind ik alles).
quote:Nellebelletje schreef op 12 november 2010 @ 13:11:

Ik vind ze juist leuk bij de wat flinkere man (maar goed...dat vind ik alles).Met buik én woeste baard?
http://files.hm.com/media/products/900/ ... _80069.jpg

Deze meneer doet het goed bij mij hoor.
http://files.hm.com/media/products/865/ ... 7006.jpgen dit vind ik ook wel leuk staan. Je meot er wel een beetje het type voor zijn.
@zonnestraaltje: ja! (wel baard, weinig haar op hoofd...)

@whopper: die vind ik dus echt allebei helemaal niks.
O ja, TO: een modeman is echt notdone...dus beter je eigen stijl anno nul dan hip.
Niet echt mijn smaak, maar ik houd ook niet van geblokt. Op een enkele uitzondering na. Je moet hem ook aan zien hebben.

Soms zie ik de meest afschuwelijke overhemden, maar met een leuk lachend hoofd erboven...en dan is het toch nog leuk.

Gewoon kopen wat jij leuk vind dan kom je het beste over.
Zo.., dat zijn een groot aantal reacties in een korte tijd. Thanks voor alle tips en adviezen!

Het winkelpersoneel zei dat het mij wel staat, maar ja in hoeverre is die mening van het winkelpersoneel objectief

Ik weet even voldoende, bedankt voor jullie second opinion.
Zelf vind ik Xoos

overhemden erg mooi.

Ze hebben ook met een ruit.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind ze leuk!
The sun does not compare or judge. It shines for all life.
[quote]diedietje schreef op 12 november 2010 @ 12:56:

Ze zijn nu inderdaad voor mannen helemaal in, maar het maakt wel heel veel uit hoe ze gedragen worden!

Het zijn wel altijd van die hippe types die ze dragen, met bijv een strakke spijkerbroek eronder.

Dat is wat anders dan van die ouderwetse houthakkers blouses op een vale, wijde spijkerbroek.[/quote]

Ha, the good old grunge time.

Ik vind het wel leuk staan maar manlief helaas niet.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 12 november 2010 @ 13:13:

[...]

Met buik én woeste baard?

En een shaggie en een pot bier.

Mwa, geef mij een houthakkersblouse maar op een wat slankere goed gebouwde man dan. Liefst met wat langer haar erbij en zonder baard/snor.
Ik vind het leuk, een beetje een boswachter idee. Baard mag ook, zolang ze maar wel het gedeelte op de keel bijhouden en ik daar niet tegenaan hoef te kijken. Prima.

(mijn vriend heeft juist niks van dat hoor, loopt meestal in zwart met zijn haar kort en soms zijn hipster bril op)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven