Mode & Beauty alle pijlers

Gescheurde/kapotte kleding

23-06-2017 22:21 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net naar Holland got Talent te kijken en zie Johnny de Mol met een gescheurde broek vol met verfplekken de show presenteren.

En niet alleen op TV, maar ook in het straatbeeld zie je veel mensen lopen met kapotte, gescheurde broeken.

Ik vind het persoonlijk geen gezicht, ook niet bij tieners en ik hou best van casual kleding.

Als mijn kleding kapot is dan laat ik het maken of ik vervang het.

Wat vinden jullie van deze trend?
Ik vind het wel lelijk als hij te strak zit zodat het vet naar buiten komt puilen.

Distressed look is leuk, maar dit is toch gwn absurd
Afbeelding

En die heb je dan ook nog met twee van die grote uitgeknipte vakken onder elkaar.
YouWish schreef:
24-06-2017 04:48
Haha.... :-?
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die vind ik ook heel lelijk Bruise.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij een jacket vind ik kleine gaten op zicht wel mooi. Maar als het gaat om broeken of shirt is het voor mij een ander verhaal. Kijk opzicht mini gaatjes zijn nog wel oke, maar ik vind hele grote gaten zo lelijk bij broeken. Kan je net zo goed in je onderbroekje lopen joh :moon:
Bruise schreef:
24-06-2017 11:30
Ik vind het wel lelijk als hij te strak zit zodat het vet naar buiten komt puilen.

Distressed look is leuk, maar dit is toch gwn absurd
Afbeelding

En die heb je dan ook nog met twee van die grote uitgeknipte vakken onder elkaar.
Wordt dit echt zo verkocht? Belachelijk. Van die broeken met lichte rafelvlakjes vind ik nog wel aardig, als je onder de 25 bent.
Ik vind het leuk! Naar werk kan dan niet. Krijg ook altijd opmerkingen van mn ouders enz dat er gaten zitten in mn broek :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven