Mode & Beauty alle pijlers

Gescheurde/kapotte kleding

23-06-2017 22:21 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net naar Holland got Talent te kijken en zie Johnny de Mol met een gescheurde broek vol met verfplekken de show presenteren.

En niet alleen op TV, maar ook in het straatbeeld zie je veel mensen lopen met kapotte, gescheurde broeken.

Ik vind het persoonlijk geen gezicht, ook niet bij tieners en ik hou best van casual kleding.

Als mijn kleding kapot is dan laat ik het maken of ik vervang het.

Wat vinden jullie van deze trend?
Ik heb nog lang in de Girl with the Dragon tattoo-collectie van H&M gelopen, tot het ècht helemaal uitgerafeld was xD nu heb ik nog twee broeken en een trui met gaten en scheuren. Ik vind het ènig. Ook die jeans die meer scheur zijn dan jeans, love it!
Die was er ook toen ik een tiener was. Ik moet er soms heel hard om lachen en zeg er altijd iets flauws over tegen mijn leerlingen.
Boven de 25 vind ik het geen gezicht, daaronder kan het prima vind ik.
Ik kan er wel om lachen dat ze 90 euro of meer voor zo'n afgedragen broek betalen :proud: Iets voor jongeren inderdaad. Voor mezelf moet ik er niet aan denken.
Geweldige trend! Klein gaatje in je broek en je maakt er iets heel modieus van. Heerlijk voor tieners met een smalle beurs.
Ik zeg ook standaard tegen mijn nichtje dat er een gat in haar broek zit. Zij rolt met haar ogen, ik voel me een ouwe muts. Héérlijk.
Maar nee, ik vind het geen porum.
Ik hou er wel van. Ben opgegroeid met Guns 'n Roses enzo.
Ik vind het wel handig. Nu kan ik mijn versleten broeken met scheuren dragen omdat het nu in de mode is :proud:
Ik kan nog altijd smakelijk lachen om het verhaal van mijn oma, die heeft ooit eens van mijn beide neven (inmiddels 40 jaar, en mijn oma 96) de gerafelde broekspijpen gerepareerd. Ze dacht dat ze stuk waren en vond het zonde. Beide neven flauw, NEE OMA DAT HOORT ZO ! Ze waren toen een jaar of 15 :P

Zelf draag ik ze niet
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Zo'n verhaal ken ik ook, Benedryl. De wasvrouw van een kindertehuis in de jaren '80, die bij de eerste punker die het huis binnenkwam heel goed bedoeld keurig alle gaten in diens kleding ging zitten stoppen :rofl:

Ik ben ook oud genoeg om de trend voor de tweede keer mee te maken. De eerste keer had ik maatje 36 en vond ik het helemaal geweldig. Inmiddels zit ik iets minder strak in mijn vel en ben ik erachter dat je tegenwoordig best heel goed moet zoeken als je een "nette" spijkerbroek zonder scheuren wil kopen (tenzij je genoegen neemt met bandplooi :P )
Wat ik altijd wel grappig vind: ik vind de broeken met een flinke horizontale scheur op kniehoogte vaak heel leuk staan. Zolang degene die het draagt stáát, tenminste.
Zodra diegene gaat zitten en ik dus ineens alleen twee heel blote knieën zie, vind ik het vaak geen porem ;-D
En afgelopen winter, toen het best wel koud was, had ik best wel medelijden met die knieën :hihi:
Voor jongeren vind ik het leuk.
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
23-06-2017 22:33
Ik kan nog altijd smakelijk lachen om het verhaal van mijn oma, die heeft ooit eens van mijn beide neven (inmiddels 40 jaar, en mijn oma 96) de gerafelde broekspijpen gerepareerd. Ze dacht dat ze stuk waren en vond het zonde. Beide neven flauw, NEE OMA DAT HOORT ZO ! Ze waren toen een jaar of 15 :P

Zelf draag ik ze niet
Dat heeft mijn oma ook eens gedaan bij mijn zus haar spijkerbroek :rofl:

Die waren perfect gestikt en gewassen.
FiIee schreef:
23-06-2017 22:44
Dat heeft mijn oma ook eens gedaan bij mijn zus haar spijkerbroek :rofl:

Die waren perfect gestikt en gewassen.
Hahaha, als je maar lang genoeg wacht komen trends weer terug :proud:
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Ik zeg altijd: gaat het? Ik zie dat je gevallen bent.

Ik vind het voor pubers nog kunnen, maar op de uni of bij bijbaantjes vind ik het echt belachelijk en lelijk vind ik het sowieso. Lijkt me meer iets voor als je aan het klussen bent.
Ik vind eigenlijk vooral dat iedereen zelf maar moet weten wat ie aan zijn kont trekt. Zo lang die kont maar bedekt blijft.
Vindt het geen gezicht zag laatst eentje lopen en die had ook scheuren bij de billen je moet er maar zo bij willen lopen.
Hartstikke leuk. Mijn lange denim short heeft ook slijtplekken :hihi:

Afbeelding

Nou ja zeg, als ik voorbeeld doe plaatst ie het plaatje wel!?
nouschi wijzigde dit bericht op 23-06-2017 23:01
11.11% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb n familie lid van 60 die er mee loopt. geen gezicht. Hij vind het prachtig en denkt dat ie er heel jeugdig bij loopt.
Heb hem al n paar keer gezegd dat dat niet meer kan. maar dacht later ook .waar bemoei ik mij mee. Laat gaan.😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
_Marana_ schreef:
23-06-2017 22:24
Ik kan er wel om lachen dat ze 90 euro of meer voor zo'n afgedragen broek betalen :proud: Iets voor jongeren inderdaad. Voor mezelf moet ik er niet aan denken.
Nou dit...90 euro voor een kapotte broek. Ik betaal 40 voor een hele. Maar eerlijk is eerlijk, ik liep vroeger ook rond met een scheur net onder de knie. Maar die scheur had ik dus zelf weer in een hele broek gemaakt. Ach ja...
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Mijn ex-baas/directeur (50+) ziet eruit om rauw in te bijten als hij z'n gescheurde jeans aanheeft :flirting: just sayin'
Afbeelding

Zoiets dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-06-2017 22:50
Hartstikke leuk. Mijn lange denim short heeft ook slijtplekken :hihi:

Afbeelding

Nou ja zeg, als ik voorbeeld doe plaatst ie het plaatje wel!?
Taaltechnisch slaat dat natuurlijk nergens op. :biggrin:
shala91 schreef:
23-06-2017 22:57
Mijn ex-baas/directeur (50+) ziet eruit om rauw in te bijten als hij z'n gescheurde jeans aanheeft :flirting: just sayin'

Een van onze directeuren (nog net 50- ;-D) had vandaag een gescheurde jeans aan. Ik vond het leuk.

Ik vind dat er trouwens wel een verschil zit tussen ripped jeans:

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind de eerste echt voor jonge meiden (en vind ik persoonlijk niet zo mooi), die tweede vind ik ook leuk voor wat oudere dames.
Sorry, plaatjes zijn erg groot :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven