Gescheurde/kapotte kleding
vrijdag 23 juni 2017 om 22:21
Ik zit net naar Holland got Talent te kijken en zie Johnny de Mol met een gescheurde broek vol met verfplekken de show presenteren.
En niet alleen op TV, maar ook in het straatbeeld zie je veel mensen lopen met kapotte, gescheurde broeken.
Ik vind het persoonlijk geen gezicht, ook niet bij tieners en ik hou best van casual kleding.
Als mijn kleding kapot is dan laat ik het maken of ik vervang het.
Wat vinden jullie van deze trend?
En niet alleen op TV, maar ook in het straatbeeld zie je veel mensen lopen met kapotte, gescheurde broeken.
Ik vind het persoonlijk geen gezicht, ook niet bij tieners en ik hou best van casual kleding.
Als mijn kleding kapot is dan laat ik het maken of ik vervang het.
Wat vinden jullie van deze trend?
vrijdag 23 juni 2017 om 23:16
vrijdag 23 juni 2017 om 23:24
Pfiew gelukkignerdopviva schreef: ↑23-06-2017 23:13Een van onze directeuren (nog net 50-) had vandaag een gescheurde jeans aan. Ik vond het leuk.
Ik vind dat er trouwens wel een verschil zit tussen ripped jeans:
Ik vind de eerste echt voor jonge meiden (en vind ik persoonlijk niet zo mooi), die tweede vind ik ook leuk voor wat oudere dames.
Die bovenste vind ik wel geinig voor jongere meiden.
anoniem_287941 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 23:25
2.95% gewijzigd
vrijdag 23 juni 2017 om 23:24
Hip toch? Hij is iets langer dan op de foto
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 23 juni 2017 om 23:35
Ach ik liep er zelf ooit ook mee als tiener.Mode is mode en scheuren en verfvlekken zijn hip.
Die short van Nouschi vind ik ook nog ok maar een lange broek vol gaten trek ik niet meer aan.
Ik loop ook naast zoon en dochter en heb niet echt te behoefte om naast hen in kleding te matchen.
Die short van Nouschi vind ik ook nog ok maar een lange broek vol gaten trek ik niet meer aan.
Ik loop ook naast zoon en dochter en heb niet echt te behoefte om naast hen in kleding te matchen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 23 juni 2017 om 23:36
Zo waar! Wat een afgrijselijk gezicht vond ik dat! Dan liever gaten en verfvlekken.LadyMadonna schreef: ↑23-06-2017 23:31Ik vind het niet zo mooi maar zeker beter dan de jeans shorts met maillot eronder een paar jaar geleden.
![]()
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 23 juni 2017 om 23:38
Hier op werk is een vrouw die er nog zo bijloopt. Ik vind het niets en dan draagt ze er nog Allstars onder.LadyMadonna schreef: ↑23-06-2017 23:31Ik vind het niet zo mooi maar zeker beter dan de jeans shorts met maillot eronder een paar jaar geleden.
![]()
zaterdag 24 juni 2017 om 03:16
Lady_Voldemort schreef: ↑23-06-2017 22:47Ik vind eigenlijk vooral dat iedereen zelf maar moet weten wat ie aan zijn kont trekt. Zo lang die kont maar bedekt blijft.
Ik had bij de mode 'afgezakte broeken' aktijd de neiging die broeken omhoog te trekken.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 24 juni 2017 om 04:46
Yup, jaren 60. Ik had een spijkerbroek met lapjes en borduursels. Zélf gemaakt helemaal hip. Kreeg ik 25 gulden van oma. Om een nieuwe broek te kopen. Zij vond het arremoeiig... (Amsterdamse oma
zaterdag 24 juni 2017 om 05:22
zaterdag 24 juni 2017 om 05:45
Tatoeages heb ik ook. Maar pas gezet nadat grootouders waren overleden. En in de kleding die ik draag zijn tatoes niet zichtbaar.viva-amber schreef: ↑24-06-2017 05:22Mijn oma zou mij onterven wanneer ik in dat soort kleding loop. Ik zou überhaupt het huis niet meer inkomen. Ordinair net zoals tatoeages.
zaterdag 24 juni 2017 om 06:17
Nou dat!Lady_Voldemort schreef: ↑23-06-2017 22:47Ik vind eigenlijk vooral dat iedereen zelf maar moet weten wat ie aan zijn kont trekt. Zo lang die kont maar bedekt blijft.
zaterdag 24 juni 2017 om 07:06
Ik vind het niet mooi. Die slijtplekken gaan nog wel, maar echt gaten vind ik erg inderdaad armoedig uitzien. En ik heb ook al een paar keer gezien dat bij sneden in de broek op het bovenbeen, er dan allemaal vlees van het bovenbeen zich naar buiten drukt. Vond ik ook niet charmant staan. Maar goed, diezelfde mensen vinden mijn kledingkeuze waarschijnlijk ook niet mooi, dus we laten elkaar lekker in onze eigen keuze rondlopen!
zaterdag 24 juni 2017 om 07:28
zaterdag 24 juni 2017 om 09:35
Ik noem ze nog "gescheurde spijkerbroeken"...in 1988 kocht ik mijn eerste van mijn kleedgeld bij de knetterordinaire boetiek Lipstick. Hoog wortel model, gebleekt en niet alleen met bescheiden scheuren maar ook met emblemen erop genaaid. Trots dat ik was.
Ik vind het leuk om te zien dat alles uiteindelijk weer terugkomt in een nieuwe variant, niet dat ik alles mooi vind maar het is gewoon grappig. Ben ook nu weer overstag gegaan met een gescheurde spijkerbroek van de Only, geen gapende gaten meer op mijn leeftijd, maar beschaafde slijt en schaafplekken waarvan er 1 inmiddels een heus gaatje is geworden.
Ik vind het leuk om te zien dat alles uiteindelijk weer terugkomt in een nieuwe variant, niet dat ik alles mooi vind maar het is gewoon grappig. Ben ook nu weer overstag gegaan met een gescheurde spijkerbroek van de Only, geen gapende gaten meer op mijn leeftijd, maar beschaafde slijt en schaafplekken waarvan er 1 inmiddels een heus gaatje is geworden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zaterdag 24 juni 2017 om 10:15
Helemaal mee eens! Ik draag type 2 ook en ik ben de 30 al gepasseerd.nerdopviva schreef: ↑23-06-2017 23:13Een van onze directeuren (nog net 50-) had vandaag een gescheurde jeans aan. Ik vond het leuk.
Ik vind dat er trouwens wel een verschil zit tussen ripped jeans:
Ik vind de eerste echt voor jonge meiden (en vind ik persoonlijk niet zo mooi), die tweede vind ik ook leuk voor wat oudere dames.
Het ligt er maar net aan hoe je het combineert en wat voor type je bent.
Vind het altijd onzin om te zeggen dat bepaalde kleding niet meer kan na een bepaalde leeftijd, dat ligt echt aan de persoon, figuur, type.
Een vriend van mij draagt ze ook, (ook de 30 gepasseerd) maar dan met een colbert en nettere schoen, love it.
zaterdag 24 juni 2017 om 10:31
Vind ik ook Muurhanger, je ziet het nu ook bij truien en spijkerjasjes, dat vind ik ook niet mooi...
Nu vond ik trouwens die broek van Johnny de Mol ook niet mooi, maar aan de andere kant houd ik wel van zijn stijl.
Het was nu ook slecht gecombineerd met zo'n gilet, maar je hebt echt wel mooie modellen en als je het goed combineert kan het echt wel gaaf staan.
Nu vond ik trouwens die broek van Johnny de Mol ook niet mooi, maar aan de andere kant houd ik wel van zijn stijl.
Het was nu ook slecht gecombineerd met zo'n gilet, maar je hebt echt wel mooie modellen en als je het goed combineert kan het echt wel gaaf staan.