Mode & Beauty alle pijlers

Getailleerde winterjurken

15-10-2020 20:16 82 berichten
Hoi,
De titel zegt het al: ik ben op zoek naar een getailleerde winterjurk.
Ik draag graag jurken in de winter, maar veel jurken zijn een soort oversized of er zit weinig model in.
Het hoeft geen zakelijke jurk te zijn, maar qua stof het liefst wel iets wat je in de winter goed kan dragen, ook zonder vest.

Is er iemand die een leuk merk kent die dit soort jurken verkoopt? Ik loop ieder jaar wel tegen 1 of 2 geschikte jurken aan, maar kan best weer wat nieuws gebruiken en kan weinig leuks vinden dit jaar helaas
Massimo Dutti. En Comma zag ik ook al genoemd worden.
Alle reacties Link kopieren
Baileyslife schreef:
16-10-2020 15:07
https://www.ladress.com/nl/products/car ... 15304.html

Een model zoals dit spreekt me wel aan, die website ga ik onthouden.
Prijs wel wat aan de hoge kant en de bovenkant is nog vrij 'ruim' wat mij niet altijd goed staat.
Dat model jurk vind ik ook leuk, maar echt veel te koud voor in de winter. Ik heb die jurk in blauw en kan die echt alleen in lente en herfst aan.
Fabienne Chapot is ook heel kleurrijk en vrouwelijk.
Alle reacties Link kopieren
est'seven heeft best leuke maxijurken, stoer laarsje eronder, eventueel met een leren jasje erop als je het snel koud hebt.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
16-10-2020 09:19
Je ziet zo vaak jurken voor de herfst/winter en dan met 3/4 mouwen. Ik vind dat zo irritant. Ben ik dan de enige die het gewoon koud heeft met blote armen??
Nee. Is ook irritant.
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
15-10-2020 21:12
Ik breek even in: ik heb twee gebreide jurken, maar die zijn beiden zo snel lelijk geworden. Wat is jullie ervaring?

Herkenbaar, hier ook een probleem
Niemand een tip ?
Alle reacties Link kopieren
Van welk materiaal zijn de jurken gemaakt?

Acryl wordt sowieso lelijk: dat pilt als een gek en wordt vormeloos van het wassen. Ik koop nooit meer iets waar meer dan een heel klein percentage acryl in zit.

Ook echte wol kun je beter zo min mogelijk wassen, want dat krimpt. Wol kun je ook heel goed alleen even te luchten hangen voor je het weer aantrekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven