Mode & Beauty alle pijlers

Getinte zonnebrandcreme

15-04-2022 11:23 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand een fijne getinte zonnebrandcreme voor het gezicht kan aanraden? Ik ben niet op zoek naar een full coverage. Vind het fijn als het wat roodheid verbergt. Heb zelf een gemengde huid met wat droge plekjes hier en daar. Mijn huid is gevoelig dus zou fijn als er geen parfum in zit.
Kom maar door 😀
Everlast81 schreef:
15-04-2022 18:17
Kun je iets meer zeggen over de kleur? Geschikt voor een lichte huid?
Ja, heel geschikt. Ik gebruik de lichtste tint. Overigens nooit last van pukkels bij deze terwijl ik het elke dag gebruik.
nimue_iparis schreef:
16-04-2022 11:34
Ik heb die van La Roche posay besteld, de kleur bleef een twijfel tussen 2. Ik ben heel benieuwd hoe het bevalt.
Laat je het weten? Ben ook wel benieuwd.
Everlast81 schreef:
16-04-2022 08:24
Bedankt voor de tips!
Waar kopen jullie de Australian gold?
Ik Google altijd eerst, prijzen lopen erg uiteen (let ook op de verpakkingsmaat, er zijn mega tubes en kleine tubes)
Everlast81 schreef:
16-04-2022 12:58
Laat je het weten? Ben ook wel benieuwd.
Ik ben geen fan. De crème is dik en net een medium tot full cover foundation. Dit is geen spul wat je lekker op- en uitsmeert en na 3 uur even bijsmeert. Je kan ook niet de benodigde hoeveelheid spf smeren daardoor. De kleur is het ook net niet (roze/rood in ondertoon, ik heb een gele ondertoon), als het dunner was geweest had je het verschil misschien niet gezien maar nu wel. Ik zou het een foundation met spf noemen ipv zonnebrand met een tintje.
Trekt de Australian wel goed in?

Edit: ik ben er even in gedoken en zie dat Australian dat rozige in ondertoon ook heeft. Ik zet dit plan maar uit m’n hoofd.
nimue_iparis schreef:
22-04-2022 08:35
Ik ben geen fan. De crème is dik en net een medium tot full cover foundation. Dit is geen spul wat je lekker op- en uitsmeert en na 3 uur even bijsmeert. Je kan ook niet de benodigde hoeveelheid spf smeren daardoor. De kleur is het ook net niet (roze/rood in ondertoon, ik heb een gele ondertoon), als het dunner was geweest had je het verschil misschien niet gezien maar nu wel. Ik zou het een foundation met spf noemen ipv zonnebrand met een tintje.
Trekt de Australian wel goed in?

Edit: ik ben er even in gedoken en zie dat Australian dat rozige in ondertoon ook heeft. Ik zet dit plan maar uit m’n hoofd.
Oh jammer :(
Ik vind de creme van Australian heerlijk - werkt ook goed als primer onder foundation. Ik gebruik het nooit als enige product, dus er gaat altijd foundation overheen. Als ik bij moet smeren gebruik ik een SPF van La Roche Posay en ja, die is wel wat wittig maar daar zit ik niet mee. Ik probeer sowieso zoveel mogelijk uit de zon te blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven