Mode & Beauty alle pijlers

Gezocht: bikini

03-05-2012 17:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een paar tips hier te hebben gelezen die me nét niet hebben geholpen bij mijn zoektocht heb ik me hier nu maar eens aangemeld.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke bikini, die mij het liefst ook nog wat flatteert. Ik ben lang en dun, en de bikini's die ik in de winkel zie hangen zijn allemaal zo 'groots', duidelijk bedoeld voor vrouwen die ze wel opvullen. Bij mij staat een bandeau-bikini bijvoorbeeld totaal niet, dan lijkt het al helemaal of ik geen borsten meer heb (ter info: mijn bh-maat is 65B-70A).

Een triangelbikini staat mij meestal wel goed, alleen zijn die dit jaar maar lastig te vinden. H&M, Bijenkorf, Hunkemoller, Livera, HEMA, ik heb er gezocht maar nog niets kunnen vinden. Er was geen broekje bij, de strikbandjes in de nek waren erg breed (het topje lijkt dan alweer meteen zo groot), een vaste sluiting op de rug (topje is bij mij dan altijd te wijd), ouwelijke prints: er was steeds wel iets mis mee.

Heeft iemand tips voor winkels met leuke bikini's waar ik wel zou kunnen slagen?
Wehkamp en dergelijke al geprobeerd?? Vaak hebben die een combi set-up meerdere broekjes en topjes.V&D heeft dat ook volgens mij... Succes in elk geval!!
Ik ben geslaagd bij V&D. Wel ander model als wat jij zoekt, maar goed. Die hadden heel veel hangen en ook allemaal te combineren enzo.
Online zijn er zat kleine triangels. asos.com heeft er misschien wel 100.
V&D zal ik nog eens kijken dan, ik kom daar eigenlijk bijna nooit.

Online bestellen lijkt me nogal onhandig omdat je dan steeds aan het bestellen en terugsturen bent en tripjes naar het postkantoor zijn niet echt een hobby van me. Ik heb nu bijvoorbeeld al een stuk of 10 bikini's gepast die toch niet zo goed zaten of mij echt niet stonden qua kleur.

Hoe doen jullie dat? (ik vraag ik me al een tijd af hoe mensen dat doen, bestel je dan een hele stapel met verschillende kleuren en maten of stuur je dan iets weer terug en bestel je weer een andere maat?)
http://www.esprit.nl/nl/w ... /KLEDING/badmode/bikini_s

Misschien zit hier wat tussen. Wordt regelmatig aangevuld, dus af en toe even kijken. Ik heb zelf 75a en herken je probleem wel. In de kleine maten wordt de collectie steeds minder.
Je bent dus lang en dun.

Misschien durf je dit wel aan:

http://www.asos.com/Vero- ... size=200&sort=-1&clr=Gold

edit en het is vero moda, dus misschien is het ook gewoon in de winkel te koop.
Ik bestel meestal meerdere maten en kleuren... Vaak een enorm pakket want anders duurt het heel lang met verzenden en terugsturen en zo. Dan hoef je maar een keer naar het postkantoor...
@borderwalk: die gouden vind ik eigenlijk wel heel leuk! snel maar eens even bij de Vero Moda kijken dan.

@ bubbelwijn: Esprit heeft inderdaad best leuke bikini´s. Qua kleding vind ik Esprit altijd zo degelijk, maar ik zal hier eens de winkel in duiken.

Dank voor alle tips!
Ik zou trouwens het nog wel aandurven om zo'n touwtjes/knoop bikini online te kopen voor een paar tientjes. Kan toch niet veel mee misgaan qua pasvorm lijkt mee.
Hoi, ik ben ook lang en dun. Ik heb bikini's die prima zitten, maar wel ietsje duurder zijn misschien (maar ik draag ze dan ook meerdere jaren). Van roxy heb je echt hele leuke bikini's, triangle, niet opgevuld en ze passen bij mij iig prima(en ik voldoe aan je omschrijving). Verder zijn er nog wel meer sportmerken waarbij alles prima aansluit en over het algemeen geen opvulling! dus op naar de perrysport zou ik zeggen ;) (of de dakaXL oid)
Ik zou willen dat ik een driehoeksbikinitopje aan kon... Heb wel de cupmaat van Pamela Anderson, maar helaas niet de compacte vulling...

Bij grotere sportzaken hebben ze meestal heel veel keuze. O'Neill en Roxy zijn leuke merken voor dat soort bikini's.
Sportzaken zal ik ook nog eens proberen dan! Kom ik eigenlijk ook nooit, ik had gedacht dat ze daar vooral 'echte' badpakken hadden (voor baantjeszwemmen).

Ik kocht al jaren mijn bikini's gewoon bij de H&M, ging altijd prima tot ze dit jaar ineens allemaal andere modellen in de winkel hadden. Dus deze hele zoektocht is nieuw voor mij! En wel noodzakelijk, mijn oude bikini's zijn echt aan het vergaan helaas...
Blue glue vind ik een leuk merk, via blueglue.be online te bestellen. Veel triangels...

Niet super goedkoop trouwens

Ooh, ik zie dat je liever niets online besteld, misschien ter inspiratie dan
quote:de_gepumpte_kat schreef op 03 mei 2012 @ 17:38:

V&D zal ik nog eens kijken dan, ik kom daar eigenlijk bijna nooit.

Online bestellen lijkt me nogal onhandig omdat je dan steeds aan het bestellen en terugsturen bent en tripjes naar het postkantoor zijn niet echt een hobby van me. Ik heb nu bijvoorbeeld al een stuk of 10 bikini's gepast die toch niet zo goed zaten of mij echt niet stonden qua kleur.

Hoe doen jullie dat? (ik vraag ik me al een tijd af hoe mensen dat doen, bestel je dan een hele stapel met verschillende kleuren en maten of stuur je dan iets weer terug en bestel je weer een andere maat?)

Verschillende dingen bestellen in verschillende maten en dan terug sturen wat niet past en/of bevalt. En dan zou ik eens bij Zalando kijken, die rekenen geen kosten voor verzenden en retouren en je kunt er op rekening kopen.

V&D heeft trouwens niet zulke kleine maten boven.
Aanvulling: bij Zalando verkopen ze ook Vero Moda. En de collectie wordt vaak aangevuld, dus het loont om elke week eens te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven