Mode & Beauty alle pijlers

Glansbalsam

20-01-2012 10:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Als je een pakje haarkleuring koopt, ongeacht het merk, zit er altijd een sachet "haarverzachter" bij. Ik ben gek op die zakjes en doe er wel vijf keer mee om mijn haar te conditionen na het wassen. Het laatste merk heette "glansbalsam".

Hoewel ik meerdere malen conditioner heb gekocht heb ik nooit iets getroffen wat dit spul kan evenaren. Allemaal weggegooid geld dus.

Mijn vraag: waar kan ik die zakjes kopen in een flacon?
Kan je niet eens kijken bij een kapperswinkel in de buurt?

Zij verkopen wel dat soort spul hoor!
Goede vraag! Ik vind de conditioner van John Frida kleurmousse ook echt super maar idd nooit ergens echt goeie conditioner gevonden :(
1 minuutmasker van andrelon al geprobeerd?

Daar wordt mijn haar ook veel zachter van dan van gewone cremespoeling.
Ik gebruik dat spul echt alleen na het kleuren omdat het noodzakelijk is, het wordt zooooooo belachelijk zacht ervan. Voor mij te zacht, kan dan echt niks meer met mijn haar.
quote:blauwbloempje schreef op 20 januari 2012 @ 10:55:

Goede vraag! Ik vind de conditioner van John Frida kleurmousse ook echt super maar idd nooit ergens echt goeie conditioner gevonden :(Klopt!! En andere conditioners van Frieda vind ik weer minder fijn. Zelf vind ik nog de conditioner voor Volume van Pantene erg fijn, en niet duur. Krijg er heel zacht haar van, en werkt niet verzwarend naar mijn idee.
Ik heb nog twee oude verfdoosjes gevonden waar nog zo'n zakje in zat dus ik kan god zij dank nog even vooruit.

De kapper is misschien een goed idee; ik kom echter haast nooit bij de kapper;ik knip het meestal zelf.

@Starshine, die van andrelon heb ik nog nooit gehad dacht ik, maar wel heel veel andere.

@emaille, ja dat is waarschijnlijk de reden waarom ze het niet verkopen.
Hier nog een topic van iemand met hetzelfde probleem: http://www.forum.beautygloss.nl/viewtop ... =45&t=3745
quote:Starshine schreef op 20 januari 2012 @ 10:56:

1 minuutmasker van andrelon al geprobeerd?

Daar wordt mijn haar ook veel zachter van dan van gewone cremespoeling.Ja, gevonden; staat ook in de kast. Het is helaas niet wat ik zoek.
Er is wel nabehandelingscreme te koop.

Voornamelijk voor glans, maakt ook wel wat zachter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven