Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik breek even in hoor. De creme in de glossybox is bij mij zwaar over datum -_- die in het tubetje. Bij mij is hij geproduceerd in 2005 en zoals ze zelf zeggen is hij 5 jaar goed. Kwam erachter na wat berichten op Twitter, ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Pffff.
Dit is de eerste keer dat ik echt teleurgesteld ben. Er zit ook een gratis sample in! En die bodybutter, kan ik daar mn been mee butteren??

Ik had hetzelfde als no. Ook de kleur lovie dovie van Essie, niet mijn kleur. En er staat nog wel in mn beautyprofiel dat ik niet van felle kleuren hou! Ruilaanbiedingen zijn welkom!
Oeps, 2 gratis samples zelfs!
Ruilers: iemand die lovie dovie wil ruilen voor russian roulette (felrood), stuur me een berichtje!
@Metatron; de berichten/vriendenfunctie werkt niet. ->

Mail me anders ff op noahte at live.nl
quote:tristan19 schreef op 25 april 2012 @ 23:49:

Ik breek even in hoor. De creme in de glossybox is bij mij zwaar over datum -_- die in het tubetje. Bij mij is hij geproduceerd in 2005 en zoals ze zelf zeggen is hij 5 jaar goed. Kwam erachter na wat berichten op Twitter, ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Pffff.Toch even nagekeken, klopt :s
Wat een kutbox deze keer. Ik vond the BB deze maand al niet veel soeps, maar de GB slaat alles:-(

Ik heb in plaats van de nagellak iets van winpergroei-spul. Had nagellak leuker gevonden eerlijk gezegd, ik ben meer van het 'nu' dan van het lange termijn resultaat.
quote:tristan19 schreef op 25 april 2012 @ 23:49:

Ik breek even in hoor. De creme in de glossybox is bij mij zwaar over datum -_- die in het tubetje. Bij mij is hij geproduceerd in 2005 en zoals ze zelf zeggen is hij 5 jaar goed. Kwam erachter na wat berichten op Twitter, ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Pffff.

Dat is echt te erg, ouwe meuk in de box stoppen en dan ook nog verwachten dat je enthousiast wordt.

Ben blij dat ik hem niet besteld had maar ja dat is toch altijd achteraf geleuter, als ie wel leuk geweest was had ik spijt gehad.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Daarom heb ik ook nog niet opgezegd, bang om iets te missen .

Aan de andere kant; als ik het echt graag had willen hebben had ik het vast voor ¤12,50 (x3) wel kunnen aanschaffen.

Ik ga nu opzegggen.
quote:no___ schreef op 25 april 2012 @ 20:36:

@KatvonDee/ Metatron -> Ik wil wel ruilen, ik heb lovie dovie. Roze is niet mijn kleur No, dat is ook niet echt mijn favo haha. Ik heb ook gelezen dat mensen mintgroen hadden, die wilde ik ook wel.

Jij gaat opzeggen dus?
Ik had hem vorige maand opgezegd, toch geld van mijn rekening af(opzegging en afschrijving kruisten elkaar net...) dus dit was mijn laatste. Vond alleen de enige fullsize echt leuk, de rest kon me niet zoveel schelen. En wat slecht dat die ... over de datum is!!! Ik ben blij dat ik ervanaf ben, ik kreeg steeds de spullen niet die ik echt leuk zou vinden. Op naar een beter alternatief...
anoniem_150347 wijzigde dit bericht op 26-04-2012 10:07
Reden: Spoilers, even niet om gedacht.
% gewijzigd
De merken waar Glossybox mee samenwerkt volgens de website zijn wel goed vind ik. Jammer dat het in de box zo weinig terugkomt.
Mee eens.
Zo'n zelfde teleurstelling vrees ik bij de blendbox ook. Die hebben merknamen op hun site staan waar ze nog niet eens een contract mee hebben.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Het nadeel is alleen, dat als ik nu opzeg dat ik 'bang' ben dat ik iets mis. Vet sneu. i know..
Okay, knoop doorgehakt. Ik heb opgezegd!
Ik durf nog niet. De volgende moet namelijk wel spetterend worden!
Hahaha. Ik heb nu besloten dat ik maar weer wat centjes uit ga geven aan dingen die ik zeker weten wel gebruik.

Want die ontzettend dure cremes zijn wel leuk, maar ik heb er nu bijna 5 ofzo en ik gebruik het amper. Zelf kopen, voor ¤80, zou ik dus zeker niet doen.
Weet je, hoe meer ik erover nadenk, hoe stommer ik deze box vind. Het voelt alsof ze bij de Douglas wat proefjes in je tas gooien nadat je iets hebt gekocht. Dat vind ik echt belachelijk voor 12,50. Tuurlijk zijn niet altijd alle producten naar wens, maar deze keer vond ik de box echt een totale aanfluiting van stomme testertjes.
quote:KatVonDee schreef op 26 april 2012 @ 09:56:

[...]

No, dat is ook niet echt mijn favo haha. Ik heb ook gelezen dat mensen mintgroen hadden, die wilde ik ook wel.

Jij gaat opzeggen dus?

Oh, is goed hoor!

Ja, ik ga opzeggen. Als ik terug kijk naar wat ik de afgelopen boxen gekregen heb, merk ik dat ik eigenlijk alles heb weggegeven, of ik had het al.

Maar ik heb de beautybox nog!
Hoe vroeg selectvracht gisteren was, hoelaat zijn ze nu.

Ik wil mijn box!
quote:jas schreef op 26 april 2012 @ 10:12:

Zo'n zelfde teleurstelling vrees ik bij de blendbox ook. Die hebben merknamen op hun site staan waar ze nog niet eens een contract mee hebben.

Die bui zie ik ook hangen ja.

Dat mag toch niet? Zomaar iemands logo gebruiken.
Binnen!!

Ik heb dus:

-- YSL Mascara

- Kerstase bain christal shampoo

- Essie nagellak in licht roze

- RObert piquet 3 geuren

- H2O hand en nagelcreme

Volgens mij is mijn nagelcreme ook over de datum.

Ik lak mijn nagels bijna nooit en heb laatst nog lakjes gekocht maar vind dit wel een mooi kleurtje!

Ik ben het ermee eens dat dit 1 van de mindere boxen was, maar ik vind het zo leuk!!
Ik heb een paar dagen terug ook m'n Beautybox ontvangen, ben niet heel enthousiast.

Pupa lipstick die ik heb lijkt erg op Cremecup van MAC, één van mijn favorieten, dus daar ben ik blij mee! Crème met als tweede ingrediënt paraffinum liquidum ga ik sowieso niet op m'n gezicht smeren, misschien dat ik er nog een vriendin blij mee kan maken

La Mer vind ik ook leuk om een keer testen, zou ik nooit kopen! Inderdaad wel jammer dat het een bodylotion is, die is natuurlijk wel heel snel op in zo'n klein tubetje. Setje van Decléor heb ik nu één keer geprobeerd, vond het wel fijn. Gewoon om een keer te testen. En in beautythee geloof ik niet, hoop dat ze wel lekker zijn haha! Vind het trouwens jammer dat iedereen dezelfde box krijgt (okee, wel andere kleurtjes lipstick) maar volgens mij wordt er totaal geen rekening gehouden met je beautyprofiel. Heb een gecombineerde huid, zijn Decléor en Drs Hans Schreuder niet geschikt voor
anoniem_144938 wijzigde dit bericht op 26-04-2012 19:19
Reden: tekst iets witter gemaakt ivm spoiler
% gewijzigd
Disneyfication, Beautybox gaat het uiteindelijk natuurlijk wel zoveel mogelijk aanpassen op je beautyprofiel, net als Glossybox dat ook al meer probeert te doen.

Dit was ook pas de tweede Beautybox natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven