Glossy Box - wie?
maandag 7 mei 2012 om 14:47
Ik ben ook bezweken en heb alsnog de Truly Yours box besteld, er zaten gewoon te leuke dingen in.
Mijn Glossybox heb ik dus wel opgezegd en ik heb nu alleen nog de Beautybox over als abonnement.
Hebben jullie al de zelfbruiningslotion geprobeerd uit de box? Ik was daar wel benieuwd naar, maar ben een beetje bang om na afloop in een wortel te veranderen.
Mijn Glossybox heb ik dus wel opgezegd en ik heb nu alleen nog de Beautybox over als abonnement.
Hebben jullie al de zelfbruiningslotion geprobeerd uit de box? Ik was daar wel benieuwd naar, maar ben een beetje bang om na afloop in een wortel te veranderen.
maandag 7 mei 2012 om 23:18
Die bruiningscrème, ik las dat iemand die opende nadat de box aangekomen was en dat het spul eruit spoot en dat ze er helemaal onder zat. Ze kreeg het niet meer uit haar kleding. Dus da's gelijk even een waarschuwing. Ik vergeet telkens om het spul mee te nemen onder de douche zodat ik het dan even open kan maken. Ben wel erg benieuwd naar, vooral ook de kleur.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
dinsdag 8 mei 2012 om 09:38
dinsdag 8 mei 2012 om 10:19
Is het zo met die bruiningscrème dat wanneer je het er weer af wast dat dan alles weg is of blijft je huid even een beetje bruiner?
(ik begreep nl uit de begeleidende tekst dat je het er 's avonds weer afwast en vroeg me af hoe het zit als je in de regen loopt)
(ik begreep nl uit de begeleidende tekst dat je het er 's avonds weer afwast en vroeg me af hoe het zit als je in de regen loopt)
woensdag 9 mei 2012 om 11:43
woensdag 9 mei 2012 om 12:00
woensdag 9 mei 2012 om 12:06
quote:Mosterd schreef op 07 mei 2012 @ 14:47:
Ik ben ook bezweken en heb alsnog de Truly Yours box besteld, er zaten gewoon te leuke dingen in.
Hebben jullie al de zelfbruiningslotion geprobeerd uit de box? Ik was daar wel benieuwd naar, maar ben een beetje bang om na afloop in een wortel te veranderen. Kun je nog boxen nabestellen of werkt het echt alleen per maand?
Hebben jullie al de zelfbruiningslotion geprobeerd uit de box? Ik was daar wel benieuwd naar, maar ben een beetje bang om na afloop in een wortel te veranderen. Kun je nog boxen nabestellen of werkt het echt alleen per maand?
woensdag 9 mei 2012 om 13:49
De Trulyyours box kon je nog nabestellen maar volgens mij zie ik dat die nu gewoon weer op mei staat, dus ik denk dat het betekent dat de april box uitverkocht is en je dan gewoon de box van mei krijgt. Bij de andere boxen voor zover ik weet geen mogelijkheid tot nabestelling. (als ik dat verkeerd heb wil iemand het dan even aangeven?)
woensdag 9 mei 2012 om 15:54
Nou het is volgens mij heel persoonlijk en ik vermoed dat je bij iedereen weer een ander antwoord krijgt.
Ga gewoon op de websites kijken (beautybox is er ook nog) en daar kun je zien wat er in de boxen zat de afgelopen maanden. Kijk dan welke box je het meest aanspreekt.
Glossybox waren velen enthousiast over alleen de laatste box viel tegen omdat er veel -ook gratis te krijgen- samples in zaten maar dat kan de volgende box weer heel anders zijn.
Ga gewoon op de websites kijken (beautybox is er ook nog) en daar kun je zien wat er in de boxen zat de afgelopen maanden. Kijk dan welke box je het meest aanspreekt.
Glossybox waren velen enthousiast over alleen de laatste box viel tegen omdat er veel -ook gratis te krijgen- samples in zaten maar dat kan de volgende box weer heel anders zijn.
woensdag 9 mei 2012 om 15:58
Ik vond Glossybox vooral mwoahmwoah omdat er vaak hetzelfde in zat. Ontzettend veel dagcreme's en 2x achter elkaar haarspray en daarna weer 2x achter elkaar shampoo/conditioner. Oh en ik vind dat er teveel verschil is tussen de boxen onderling. Zo creëer je een soort van jaloezie en dat heb ik zelf ervaren toen ik 3 cheap ass maskertjes kreeg en anderen een Lush dream cream kregen.
woensdag 9 mei 2012 om 15:59
Als ik nu een top 3 zou moeten maken wordt het denk ik:
1. Beautybox
2. Glossybox en Truly Yours
Ik vond de vorige boxen van Truly Yours wat minder aansprekend, maar de april box was weer super.
Daarom vond ik het wel handig dat je deze nu kon nabestellen. De beautybox is altijd uitverkocht tot nu toe, dus niet na te bestellen. De Glossybox is dacht ik ook niet na te bestellen.
1. Beautybox
2. Glossybox en Truly Yours
Ik vond de vorige boxen van Truly Yours wat minder aansprekend, maar de april box was weer super.
Daarom vond ik het wel handig dat je deze nu kon nabestellen. De beautybox is altijd uitverkocht tot nu toe, dus niet na te bestellen. De Glossybox is dacht ik ook niet na te bestellen.
woensdag 9 mei 2012 om 16:05
Ja, ik 'ken' Lush niet zo goed en als je dan op Internet al super enthousiaste reacties leest ben je idd behoorlijk teleurgesteld als je dan zoiets stoms erin hebt zitten.
Beautybox en TrulyYours hebben niet zoveel verschillende boxen tot nu toe en ik hoop ook dat ze alles een beetje 'gelijk' proberen te houden.
Dat ik Glossybox opgezegd heb is trouwens wel een opeenstapeling van die dingen die ik hierboven noem en dat ik in de laatste box een gruwelijk lelijke kleur nagellak had + dat het allemaal monstertjes waren die je zo wel bij IciParisXL kan krijgen. Ik wil wel blij zijn met een box haha!
Beautybox en TrulyYours hebben niet zoveel verschillende boxen tot nu toe en ik hoop ook dat ze alles een beetje 'gelijk' proberen te houden.
Dat ik Glossybox opgezegd heb is trouwens wel een opeenstapeling van die dingen die ik hierboven noem en dat ik in de laatste box een gruwelijk lelijke kleur nagellak had + dat het allemaal monstertjes waren die je zo wel bij IciParisXL kan krijgen. Ik wil wel blij zijn met een box haha!
woensdag 9 mei 2012 om 16:38
woensdag 9 mei 2012 om 18:29
quote:jas schreef op 09 mei 2012 @ 16:38:
Blendbox is nog steeds niet online. Ze zeggen dat je je in mei op kunt geven en in juni de eerste box uitkomt. Tja zoiets hebben we al eerder gehoord....
Verder zeggen ze dat de eerste box 10 euro gaat kosten en de volgende boxen 11,95.En ze zeggen daarom dat ze 'dus' goedkoper zijn dan de andere boxen, maar vermelden er niet bij dat het om 4 a 5 producten gaat. Terwijl in de andere (? iig de glossybox) altijd 5 producten zijn en soms 6.
Blendbox is nog steeds niet online. Ze zeggen dat je je in mei op kunt geven en in juni de eerste box uitkomt. Tja zoiets hebben we al eerder gehoord....
Verder zeggen ze dat de eerste box 10 euro gaat kosten en de volgende boxen 11,95.En ze zeggen daarom dat ze 'dus' goedkoper zijn dan de andere boxen, maar vermelden er niet bij dat het om 4 a 5 producten gaat. Terwijl in de andere (? iig de glossybox) altijd 5 producten zijn en soms 6.
vrijdag 11 mei 2012 om 21:50
Ik ben lid van beide boxen Glossybox en Trulyyours, beide boxen vond ik deze maand mooi. Er zaten wel enkele producten in die ik zelf niet ga/zal gebruiken hoe mooi ze ook zijn.
Ik heb ze op FB ruil page GlamourSwitch kunnen ruilen met andere Glossy/Truly/Beauty boxers.
Er is een dynamische FB- groep gestart waar je alles onderling kunt ruilen met elkaar waar je zelf niet blij mee bent. De ander is er weer gelukkig mee.
http://www.facebook.com/groups/GlamourSwitch/?ref=ts
Ik heb ze op FB ruil page GlamourSwitch kunnen ruilen met andere Glossy/Truly/Beauty boxers.
Er is een dynamische FB- groep gestart waar je alles onderling kunt ruilen met elkaar waar je zelf niet blij mee bent. De ander is er weer gelukkig mee.
http://www.facebook.com/groups/GlamourSwitch/?ref=ts
Alles is niets, Niets is alles