Mode & Beauty alle pijlers

glow van jennifer lopez

22-10-2010 11:21 15 berichten
Was net aan het googlen op j.lo en het valt me op dat zij zon mooie stralende huid heeft. Zon mooi fijn glansje. Nou snap ik ook wel dat ze erg mazzel heeft gehad met haar genenpakket maar makeuploze fotos laten zien dat ze toch gebruik maakt van hulpmiddelen om zon stralende huid te krijgen. Weet iemand hier hoe ze dat doet?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze haar mooie huid te danken heeft aan fotoshop.
Photoshoppen heet zoiets!
Ja dat bedoel ik
Oh, zeg dat dan!!
Btw, ik ga zo de deur uit, maar voor ik dat ga doen, ga ik wel mijn fotoshoppoederdoosje uit de lade halen. Immers, ik wel mooi voor de dag komen...poeh!
Weet niet hoe J-lo dit doet, waarschijnlijk met een heleboel make-up/highlighter?

Ik gebruik voor een mooie stralende huid met glans de Beauty Flash Balm van Clarins. Mooi!!!
Jlo zonder make up

Ik denk dat ze ook gewoon goeie genen heeft en haar huid met make up en cremepjes nog mooier maakt. Als je er na het duiken zo uitziet als bovenstaande foto op die leeftijd heb je vooral geluk denk ik :D Voor de make up
JLO gebruikt hiervoor:

Huile Prodigieuse OR Gold van het merk Nuxe.

Dit merk wordt in NL bij Skin Cosmetics verkocht maar helaas is deze OR Gold al een paar maanden uitverkocht via de webshop. Of het nog ergens anders te krijgen is in NL weet ik niet.
Vrouwen als JLO worden niet echt 'standaard' opgemaakt. Bepaalde delen in het gezicht worden opgelicht, andere wat donkerder gemaakt. Kevin Aucoin, inmiddels overleden, was daar als make-up-artiest een meester in. Ik heb zijn boek en doe het zelf ook wel eens, maar voor dagelijks gebruik vind ik het teveel gedoe.

Daarna gaat er zoals gezegd een speciaal Photoshop-filter overheen dat alles egaliseert. Je ziet dan ook helemaal geen porieën meer en de huid lijkt superglad en glanzend.
Eenelfje, kan je dat op je gezicht smeren?
@La Vie

Ja hoor de olie trekt gelijk in en is niet vettig en je kan het zelfs in je haar smeren.

Google maar eens op Huile Prodigieuse OR Gold - Nuxe dan zie je hoe het gebruikt wordt.

En google maar eens op Huile Prodigieuse OR Gold - Nuxe + Jennifer Lopez dan kom je het ook tegen.
Bedankt voor je reactie!
Op deze (Belgische) site kun je het bestellen.

http://www.newpharma.be/a ... euse-goud-fl-50ml-nf.html
Ik denk, dat de glow van Jennifer op foto's toch echt aan iets anders te danken is. Een olie alleen, hoe glanzend ook, voldoet daar niet voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven