Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper in Groningen?

18-11-2013 12:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijd woon ik (weer) in Groningen. Inmiddels een aantal kappers geprobeerd, maar tot nu toe geen succes.. Ik heb geen ingewikkelde wensen: heb lang haar zonder ingewikkelde coupe. De kappers waar ik tot nu toe geweest ben knipten in razend tempo (1 zelfs in 5 min!) wat laagjes, maar nooit zoals ik het bij mijn favoriete kapper in een andere stad gewend was. Dus: wie weet een goede kapper in Groningen?
Ik lees even mee! Heb ook al een paar kappers geprobeerd, maar stuk voor stuk controleerden ze niet eens of de laagjes wel gelijk waren en of het symmetrisch was waardoor ik na een wasbeurt opeens een hele pluk vond die niet was geknipt. En inderdaad razendsnel klaar (terwijl er niemand anders in de salon zat).
Ik kan time-out erg aanraden. Ik ging zelf altijd naar de vestiging die op beren zat, met de andere filialen heb ik geen ervaring. Het is wat duurder dan andere kappers, maar ik vond de kwaliteit ook beter.

Ik liet zelf altijd mijn haar kleuren en heb vrij kort haar dat vaak bijgewerkt moet worden. Het kleuren werd zorgvuldig gedaan en het knippen ook, dus ik kwam er eigenlijk altijd tevreden weer weg.
Oh, zie net dat er pas nog een soortgelijk topic is geweest: Link

Zal daar ook 's even kijken.
Ik ga altijd naar Tenzin Kapsalon in Oude Kijk in 't Jatstraat. ze hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding en nemen ook uitgebreid de tijd voor je. Na het föhnen loopt ze ook altijd nog mijn hele kapsel langs of er toch niet een plukje gemist is, wat ik ook erg fijn vind.
In de Oude Kijk in 't Jatstraat zit ook Jottum, hier ga ik al enkele jaren heen. Ze knippen goed, het is er gezellig en de prijs is volgens mij redelijk gemiddeld.
Dank voor de tips zover! Zijn kappers die ik nog niet ken, leuk!
Maress in de nieuwe ebbinge!
Ger Onnes aan de verlengde Hereweg
En als je krullen hebt: De stadskapper. Zij doen Curlsys
Ik ben nu bij Kapsoones 1, in de Folkingestraat.

In eerste instantie om Fabrizio, die ineens niet meer op Selwerd werkte, ik heb me scheel gezocht om hem terug te vinden. Maar ik ben nóg enthousiaster over Samira.

http://www.kapsoones.nl

Oh ja, in vijf minuutjes klaar gebeurt hier niet. Met mijn tondeusekapsel zijn ze toch minstens 20/25 minuten bezig.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ziet er goed uit Snoesje! Daar ga ik binnenkort eens binnen gluren.
Waar woon je in de stad?

Time-out is idd een goede kappersketen. Ik ben ook ooit eens bij een kapperszaak in de oosterstraat geweest, vlak om de hoek bij de febo, maar weet niet of die er nog zit. Die vond ik ook erg goed.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik ga altijd naar Monique van Kapsalon Erica aan de Asingastraat. Ze luistert goed naar wat ik wil en het zit gewoon altijd goed. Daarnaast niet duur (16,95!), makkelijk afspraken maken via internet en heel persoonlijk!
quote:ninika schreef op 18 november 2013 @ 17:38:

Ger Onnes aan de verlengde HerewegEENS!! Erg goede kapper. T is jaren geleden alweer maar vaak door José geknipt en erg goed!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven