Goede kapper in Zevenaar
vrijdag 25 april 2008 om 12:25
Ik ben ooit een keer bij AMI in Duiven geweest, en die hadden me helemaal scheef geknipt en het uitdunnen was ook erg slecht, dus dat weerhoud me er een beetje van om naar hun filiaal in Zevenaar te gaan. Die tegenover de AH is inderdaad duur, maar er is wel 1 kapster die erg goed is. Maar die is een poos afwezig geweest, en toen ben ik daar weggegaan. Maar AMI Zevenaar is dus wel goed?
zaterdag 26 april 2008 om 10:39
Ik weet precies wie je bedoelt bij die kapper tegenover AH. Een meisje met krullen. Zij was inderdaad heel goed.
Ik ben daarna nog een keer teruggekomen omdat ik zo tevreden was. ( dan maar iets extra betalen) en toen kreeg ik een blonde vrouw. Ze had mij helemaal verknipt: heel kort en de spoeling was er na 2 weken alweer uit, want ze wilde mij niet kleuren i.v.m droog haar. Ik betaalde er wel 130 euro voor!
Sindsdien kom ik daar niet meer.
Bij Ami in Zevenaar moet je eens naar Inge vragen. Ze is echt heel goed! Ze doet wat je vraagt.
Heel toevallig ben ik daar ook eens geweest en ben daar door een meisje uit Duiven geknipt die daar inviel wegens drukte. Gek genoeg was ik toen minder tevreden.( misschien toevallig dezelfde kapster gehad?)
Ik ben daarna nog een keer teruggekomen omdat ik zo tevreden was. ( dan maar iets extra betalen) en toen kreeg ik een blonde vrouw. Ze had mij helemaal verknipt: heel kort en de spoeling was er na 2 weken alweer uit, want ze wilde mij niet kleuren i.v.m droog haar. Ik betaalde er wel 130 euro voor!
Sindsdien kom ik daar niet meer.
Bij Ami in Zevenaar moet je eens naar Inge vragen. Ze is echt heel goed! Ze doet wat je vraagt.
Heel toevallig ben ik daar ook eens geweest en ben daar door een meisje uit Duiven geknipt die daar inviel wegens drukte. Gek genoeg was ik toen minder tevreden.( misschien toevallig dezelfde kapster gehad?)
zondag 4 mei 2008 om 21:40
zondag 5 juni 2011 om 15:24
Ik ga zelf altijd naar Welkom kapsalon in Zevenaar. Ben daar door verschillende mensen al s geknipt en 9 vd 10 keer zeer tevreden. Je hoeft er ook geen afspraak te maken. Ze heten nu sinds kort trouwens anders, maar er werken nog wel dezelfde mensen.
En Hizi hair in Duiven.
En Hizi hair in Duiven.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte