Goede lipstick/-gloss?
zaterdag 26 juni 2010 om 22:38
Dag,
Ik ben nog maar kort op het forum, maar lees al heel lang mee. Nu heb ik een vraag die ik graag aan jullie, als deskundigen, wil stellen. Ik ben op zoek naar een goede lipstick of gloss. Tot op heden gebruikte ik de lang houdende waar je ook een soort lippenbalsem over moet doen om uitdroging te voorkomen, maar nu wil ik iets anders proberen. Ik heb nogal wat wensen:
- een mooie, natuurlijke, niet al te uitgesproken kleur
- lang houdend
- niet afgevend (zo smerig, lipstickresten op koffiekopjes, brrr)
- bij gloss, niet kleverig
- bij gloss, ook geen (fruit-)smaakje
Fabrikanten beloven veel maar ik luister liever naar ervaringsdeskundigen, zoals jullie.
Ik ben nog maar kort op het forum, maar lees al heel lang mee. Nu heb ik een vraag die ik graag aan jullie, als deskundigen, wil stellen. Ik ben op zoek naar een goede lipstick of gloss. Tot op heden gebruikte ik de lang houdende waar je ook een soort lippenbalsem over moet doen om uitdroging te voorkomen, maar nu wil ik iets anders proberen. Ik heb nogal wat wensen:
- een mooie, natuurlijke, niet al te uitgesproken kleur
- lang houdend
- niet afgevend (zo smerig, lipstickresten op koffiekopjes, brrr)
- bij gloss, niet kleverig
- bij gloss, ook geen (fruit-)smaakje
Fabrikanten beloven veel maar ik luister liever naar ervaringsdeskundigen, zoals jullie.
zondag 27 juni 2010 om 00:05
quote:Mac123 schreef op 26 juni 2010 @ 22:47:
MAC. Hetzelfde principe als je al gebruikte: kleur die heel lang houdt en daarover een gloss.
Of gewoon de gloss van hetzelfde merk, geen rare smaak en ze zijn niet plakkerig. Maar gloss houdt gewoon niet zo heel lang.
Ik vind MAC juist totaal niet langhoudend. Ook niet met gloss.
Ik heb geen tips, dus ik lees mee.
MAC. Hetzelfde principe als je al gebruikte: kleur die heel lang houdt en daarover een gloss.
Of gewoon de gloss van hetzelfde merk, geen rare smaak en ze zijn niet plakkerig. Maar gloss houdt gewoon niet zo heel lang.
Ik vind MAC juist totaal niet langhoudend. Ook niet met gloss.
Ik heb geen tips, dus ik lees mee.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
zondag 27 juni 2010 om 01:33
zondag 27 juni 2010 om 12:41
probeer eens lipstick van dior addict....veel kleuren, heel zacht op je lippen...en blijft redelijk lang zitten.
en lipstick die niet afgeeft bestaat niet, alleen die van lipfinity enzo maar na 5 minuten lijken je lippen wel van perkament.
lipgloss hmm...dazzleglass van mac hebben veel mooie kleuren.
bourjois vind ik veel mooie kleuren hebben.
juicytubes is wel plakkeriger....maar plakkerig betekend vaak dat hij beter blijft zitten
oh en nyx mega shine, goedkoop maar is gelijk aan mac en is beroemd onder make up gurus op youtube
http://cgi.ebay.com/ws/eB ... RK:MEWNX:IT#ht_7136wt_790
en lipstick die niet afgeeft bestaat niet, alleen die van lipfinity enzo maar na 5 minuten lijken je lippen wel van perkament.
lipgloss hmm...dazzleglass van mac hebben veel mooie kleuren.
bourjois vind ik veel mooie kleuren hebben.
juicytubes is wel plakkeriger....maar plakkerig betekend vaak dat hij beter blijft zitten
oh en nyx mega shine, goedkoop maar is gelijk aan mac en is beroemd onder make up gurus op youtube
http://cgi.ebay.com/ws/eB ... RK:MEWNX:IT#ht_7136wt_790
zondag 27 juni 2010 om 21:59
Bedankt allemaal. Mijn ideale lipstick bestaat dus (nog) niet. Het is inderdaad kiezen voor een fijne voedende lipstick die snel verdwijnt of zo'n lang houdende waar je lippen behoorlijk van uitdrogen. Jammer, ik was op zoek naar een fijn alternatief voor de lang houdende, ik vind de kleuren daarvan niet geweldig. Van Lipfinity vind ik ze nogal vaal. In een vorig topic werd enthousiast geschreven over een lang houdende lipstick van Maybelline (mag je merken noemen?). Is dat er ook een waar je lippenbalsem of gloss overheen moet doen? Hebben jullie daar ervaring mee?