Mode & Beauty alle pijlers

Goede lipstick/-gloss?

26-06-2010 22:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik ben nog maar kort op het forum, maar lees al heel lang mee. Nu heb ik een vraag die ik graag aan jullie, als deskundigen, wil stellen. Ik ben op zoek naar een goede lipstick of gloss. Tot op heden gebruikte ik de lang houdende waar je ook een soort lippenbalsem over moet doen om uitdroging te voorkomen, maar nu wil ik iets anders proberen. Ik heb nogal wat wensen:

- een mooie, natuurlijke, niet al te uitgesproken kleur

- lang houdend

- niet afgevend (zo smerig, lipstickresten op koffiekopjes, brrr)

- bij gloss, niet kleverig

- bij gloss, ook geen (fruit-)smaakje

Fabrikanten beloven veel maar ik luister liever naar ervaringsdeskundigen, zoals jullie.
MAC. Hetzelfde principe als je al gebruikte: kleur die heel lang houdt en daarover een gloss.

Of gewoon de gloss van hetzelfde merk, geen rare smaak en ze zijn niet plakkerig. Maar gloss houdt gewoon niet zo heel lang.
Ik ben fan van lipsticks van DIOR en YSL..

blijven lang zitten.. zijn voedend.. en ze ruiken ook lekker (Weird en useless but true)

top gewoon
quote:Mac123 schreef op 26 juni 2010 @ 22:47:

MAC. Hetzelfde principe als je al gebruikte: kleur die heel lang houdt en daarover een gloss.

Of gewoon de gloss van hetzelfde merk, geen rare smaak en ze zijn niet plakkerig. Maar gloss houdt gewoon niet zo heel lang.

Ik vind MAC juist totaal niet langhoudend. Ook niet met gloss.

Ik heb geen tips, dus ik lees mee.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
dubbel
droomz wijzigde dit bericht op 27-06-2010 01:39
Reden: dubbel
% gewijzigd
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik ken helaas geen enkele lipstick/gloss die aan jouw eisen voldoet, en ik heb er veeel geprobeerd.

Nu gebruik ik alleen maar Juicy tubes en die zijn heerlijk.
Ik zweer bij lipfinity, da's het concept dat je al beschreef. Heb wel eens een ander merk gehad van hetzelfde soort maar die bleef totaal niet zitten en deze wel.
Altijd nog de goede oude Hema lippenstift
quote:noahtb schreef op 27 juni 2010 @ 00:06:

Ik ken helaas geen enkele lipstick/gloss die aan jouw eisen voldoet, en ik heb er veeel geprobeerd.

Nu gebruik ik alleen maar Juicy tubes en die zijn heerlijk.

Nee joh gek, die plakken enorm!

(naar mijn mening)
Gewoon de rode Labello gloss!
Lipstick van Chanel, ik heb er een die heel lang houdt en je lippen worden er niet droog van. Met de lipgloss van hetzelfde merk moet je uitkijken, ik heb wel eens heel fijne gehad (in een doosje), maar ook een keer ontzettend plakkerige.
Heb van de week een fijne langhoudende gekocht bij Kruidvat. Geen smaakje, mooie neutralekleur, bijna niet afgevend en dat voor 2,79. Is van het huismerk.
probeer eens lipstick van dior addict....veel kleuren, heel zacht op je lippen...en blijft redelijk lang zitten.

en lipstick die niet afgeeft bestaat niet, alleen die van lipfinity enzo maar na 5 minuten lijken je lippen wel van perkament.

lipgloss hmm...dazzleglass van mac hebben veel mooie kleuren.

bourjois vind ik veel mooie kleuren hebben.

juicytubes is wel plakkeriger....maar plakkerig betekend vaak dat hij beter blijft zitten

oh en nyx mega shine, goedkoop maar is gelijk aan mac en is beroemd onder make up gurus op youtube

http://cgi.ebay.com/ws/eB ... RK:MEWNX:IT#ht_7136wt_790
Bedankt allemaal. Mijn ideale lipstick bestaat dus (nog) niet. Het is inderdaad kiezen voor een fijne voedende lipstick die snel verdwijnt of zo'n lang houdende waar je lippen behoorlijk van uitdrogen. Jammer, ik was op zoek naar een fijn alternatief voor de lang houdende, ik vind de kleuren daarvan niet geweldig. Van Lipfinity vind ik ze nogal vaal. In een vorig topic werd enthousiast geschreven over een lang houdende lipstick van Maybelline (mag je merken noemen?). Is dat er ook een waar je lippenbalsem of gloss overheen moet doen? Hebben jullie daar ervaring mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven