Mode & Beauty alle pijlers

Goede rode lippenstift?

02-02-2011 21:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een mooie klassieke rode lippenstift, ik heb er zelf niet veel verstand van. Iemand goede ideeen? Ik heb normaal altijd van die goedkope dingen omdat ik niet zeker ben van de juiste kleur. Ik heb zelf blond haar een een redelijk lichte huid. Iemand suggesties?
Jaa ik ben heel erg fan van Guerlain nummer 120 (Rouge infinity) ben zelf ook blond (á la Gwen Stefani) en heb ook een bvehoorlijk lichte huid...Het is we een aanwezige rood, maar hij is wel warm van kleur...
Ik vind rode lippenstift bij blond haar snel ordinair staan maar ik kan New York Red van Chanel aanraden. Droogt je lippen niet uit en blijft fantastisch lang mooi zitten.
Russian Red van MAC de mooiste!

ik zou even gaan neuzen bij make up alley.com daar kan je reviews lezen van alles merken en foto's kijken. Aanrader!
Ah super dankjulliewel!
quote:PattiPage schreef op 02 februari 2011 @ 21:19:

Russian Red van MAC de mooiste!

Helemaal mee eens!

Wat ik zelf heb gedaan voordat ik een rode lippenstift kocht, is naar de winkel gaan en vragen of ze me op wilde maken met de kleur waarvan ik dacht dat ik die wilde hebben. Ik ben toen weg gegaan en een paar uur later terug gekomen om de lippenstift te kopen. Ik wilde namelijk zeker weten dat dit echt de kleur was die ik wilde hebben.

De eerste die ik probeerde, geloof een of andere klassieker van Chanel, leek in de winkel heel mooi (volgens de winkeldame was een oranje ondertoon beter bij mijn leeftijd, een paarse ondertoon zou te streng zijn). Na een tijdje buiten vond ik hem toch te oranje en ik wilde juist echt knalrood. Was toen erg blij dat ik hem niet meteen had gekocht. Nu heb ik Russian Red van Mac, met paars/roze ondertoon.
Mac en Chanel
Probeer je ze wel in de winkel? Let goed op dat het niet lijkt of je ineens gele tanden hebt!
Alles van Dior
Ligt aan je huid.

Ik heb een gele ondertoon in mijn huid, daardoor lijkt bijna niets echt rood.

De enige die bij mij echt mooi rood is, is de Dior lippenstift.

Soms draag ik deze ook nog met de rode gloss van Dior er over heen.

Overigens bent ik het eens met Malu3. Maar ik ga dan ook bewust voor het ordinaire van de rode lippenstift. Wanneer ik dat combineer met mijn zakelijk kantoor outfit is het ineens niet meer ordinair, maar een leuke twist in een heeeeeel saai pak.
Mac heeft een mooie.
Ook Dior, ik heb knalrood, 2 roze-tinten en een bruinachtige, allemaal staan ze prachtig. Ik laat ze ook eerst opbrengen om te proberen voor te kopen.
Ik heb een knalrode van Marbert en ik ben fan!
longlasting lipstick van de HEMA, nummer 12!!!!!!

Lippen omlijnen met lippotlood in dezelfde tint, nr. 12 erop.....en....super voor ca E 4,00
Chanel in kleur "Gabrielle".
Gewoon verschillende tinten proberen!

Die van de Hema drogen mijn lippen enorm van uit. Een betaalbaar alternatief is voor mij (arme student) die van Sephora.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven