Mode & Beauty alle pijlers

goedkope bruidssieraden

17-07-2011 15:58 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb over een paar weken een bruiloft van een vriendin. Wij zijn uitgenodigd als daggasten. Ik heb een mooie poederkleurige jurk gekocht en hierbij roze schoenen met creme.

Het staat erg mooi, maar de jurk is vrij laag, dus wil hier graag een mooie ketting bij. Maar ik kan alleen vrij prijzige mooie roze kettingen vinden op internet. Ik wil het niet te duur maken

omdat de jurk en schoenen al best prijzig waren.

Weten jullie goedkope winkels waar mooie sieraden kan kopen of laten maken in een mooie kleur en juiste lengte?

Ik wil niet een één of ander standaard kettinkje van de h en m ofzo.
Markten en op braderie in deze tijd vaak kramen met luxere maar wel betaalbare sierraden.

Er zijn ook een paar forummers die erg mooie sierraden maken. Misschien kan 1 van hen het tegen betaling doen als je bijv. een foto van jurk en schoenen kunt mailen.
.
Grootste fout die je kan maken, goedkope sieraden bij dure kleding. Liever naakt dan namaak.
Mooie voile sjaal in dezelfde kleur?
www.sieradenboerderij.nl

Ik heb bij haar ook een keer sieraden besteld en dat beviel goed.

Ze maakt ook op bestelling, maar weet niet of dat veel duurder word dan.

En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.
Oei, deze is mooi!

http://www.sieradenboerde ... uct/witte-parels-zwevend/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dino, goh, je dacht laat ik me eens aanmelden en viel gelijk met je neus in de boter om te reageren.

Lukt het niet op een andere manier met je site?
Ik vind trouwens de topictitel nogal misleidend, BRUIDSsierraden zijn voor de BRUID.
Bedankt voor de reacties. Ik heb al even op die site gekeken en inderdaad mooie kettingen. Zag ook een mooie roze. Een sjaal zou ook kunnen, maar ik ben niet echt een sjalen mens.

Ik vind zo'n 20 euro wel een mooi prijsje. Ik ben al duurder uit, dan dat ik wilde, en het is ook niet echt een jurk en schoenen die ik hierna nog veel zal dragen denk.
oja zal de titel even veranderen
Ik wil niet zeuren, maar weet je zeker dat je goed zit als gast in lichtpoederroze? Lijkt het echt niet in de verste verte op bruidskledij?

Om dit te voorkomen, zou ik voor iets opvallends wat donkerder roze gaan. Een sjaal of een grove ketting, als dat erbij staat.
Heb je niet in je eigen juwelendoos een mooie tijdloze zilveren ketting of iets in die richting?
quote:lian08 schreef op 17 juli 2011 @ 16:17:

oja zal de titel even veranderen

Nee joh, kun je bovendien niet zelf, kan alleen een mod doen.

Maar het lijkt wel op een vraag van de bruid.

Wil je echt iets in die kleur of contrastkleur? Of meer iets van zilver of goud (kleur).

Wel zonde trouwens (vind ik persoonlijk) iets kopen voor een bruiloft dat je daarna niet vaak meer zult dragen, zeker als je eigenlijk al boven je budget uitkwam.

Hoop dat je snel slaagt voor iets leuks en vast veel plezier.
Poederroze kan perfect voor een huwelijk!

Alleen wit is not done.

De sieraden van die boerderij vind ik erg tuttig en degelijk.

Zonde om dat bij een mooie jurk en hakken te dragen. Dan kan je outfit enorm inkakken.
hm ja dat is misschien wel zo, misschien beter voor iets stoerders.

Maar ik hou wel weer lief en tuttig:) Bloemetjes enzo haha.

Me vriendin de bruid niet, dus misschien geen goed idee haha

Maar die jurk is niet te veel op de bruidsjurk hoor. Hij is net tot op me knie en ik hem er een jasje op, voor als het niet zo mooi weer meer is.
Hoe laag is de jurk dan?

Is het niet mooier zonder ketting?

Een decollete mag best hoor.
Bij de V&D, Accessorize, hebben ze mooie sieraden! Niet te duur, net wat sjieker dan bij Six.
quote:lian08 schreef op 17 juli 2011 @ 16:28:

hm ja dat is misschien wel zo, misschien beter voor iets stoerders.

Maar ik hou wel weer lief en tuttig:) Bloemetjes enzo haha.

Me vriendin de bruid niet, dus misschien geen goed idee haha

Maar die jurk is niet te veel op de bruidsjurk hoor. Hij is net tot op me knie en ik hem er een jasje op, voor als het niet zo mooi weer meer is.Ook 2x een N voor jou.... alsjeblieft!
Heeft een grote stad in de buurt geen Bijou Brigitte (sieradenwinkel)?

Of als je van parels houdt: parels
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Roze, maar ook het goede? Wel van een keten. Hoewel ook daar weleens wat hangt dat bruikbaar is i.c.m. iets anders. Ik heb zelf nog een hanger met roze steen liggen. Het valt i.i.g. binnen het budget.

Zo heeft Bijouterie Brigitta (of heet dat anders?) hebben ze wel vaak sieraden van edelstenen. Je zou kunnen googlen of er een filiaal in de buurt is. Soms hebben ze ook wel eens iets met parels en zo. Verder weet ik niets van de prijzen. Ik heb wel een ketting van, maar draag toch het liefst een gewone ketting.
wat een stomme vraag zeg dat kan je zelf toch ook wel bedenken?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:dino88 schreef op 17 juli 2011 @ 16:09:

www.sieradenboerderij.nl

En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.Wat een lelijke foto's op die site zeg. Je kunt de kleuren niet eens zien.
quote:dino88 schreef op 17 juli 2011 @ 16:09:

www.sieradenboerderij.nl

En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.ik heb 2 vriendinnen die ook dit soort sieraden maken, maar dan een stuk mooier en orgineler. De ene maakt de kralen ook nog zelf af en toe.
quote:norma_jeane schreef op 17 juli 2011 @ 16:52:

wat een stomme vraag zeg dat kan je zelf toch ook wel bedenken?

Wat een stomme reactie zeg, je hoeft niet te reageren hoor. Dit voegt toch niets toe?

(deze reactie is ook niet echt inhoudelijk, dat weet ik, maar ik kon me niet inhouden)
tsja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven