goedkope bruidssieraden
zondag 17 juli 2011 om 15:58
Ik heb over een paar weken een bruiloft van een vriendin. Wij zijn uitgenodigd als daggasten. Ik heb een mooie poederkleurige jurk gekocht en hierbij roze schoenen met creme.
Het staat erg mooi, maar de jurk is vrij laag, dus wil hier graag een mooie ketting bij. Maar ik kan alleen vrij prijzige mooie roze kettingen vinden op internet. Ik wil het niet te duur maken
omdat de jurk en schoenen al best prijzig waren.
Weten jullie goedkope winkels waar mooie sieraden kan kopen of laten maken in een mooie kleur en juiste lengte?
Ik wil niet een één of ander standaard kettinkje van de h en m ofzo.
Het staat erg mooi, maar de jurk is vrij laag, dus wil hier graag een mooie ketting bij. Maar ik kan alleen vrij prijzige mooie roze kettingen vinden op internet. Ik wil het niet te duur maken
omdat de jurk en schoenen al best prijzig waren.
Weten jullie goedkope winkels waar mooie sieraden kan kopen of laten maken in een mooie kleur en juiste lengte?
Ik wil niet een één of ander standaard kettinkje van de h en m ofzo.
zondag 17 juli 2011 om 16:00
zondag 17 juli 2011 om 16:09
www.sieradenboerderij.nl
Ik heb bij haar ook een keer sieraden besteld en dat beviel goed.
Ze maakt ook op bestelling, maar weet niet of dat veel duurder word dan.
En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.
En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.
zondag 17 juli 2011 om 16:11
Oei, deze is mooi!
http://www.sieradenboerde ... uct/witte-parels-zwevend/
http://www.sieradenboerde ... uct/witte-parels-zwevend/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 17 juli 2011 om 16:16
Bedankt voor de reacties. Ik heb al even op die site gekeken en inderdaad mooie kettingen. Zag ook een mooie roze. Een sjaal zou ook kunnen, maar ik ben niet echt een sjalen mens.
Ik vind zo'n 20 euro wel een mooi prijsje. Ik ben al duurder uit, dan dat ik wilde, en het is ook niet echt een jurk en schoenen die ik hierna nog veel zal dragen denk.
Ik vind zo'n 20 euro wel een mooi prijsje. Ik ben al duurder uit, dan dat ik wilde, en het is ook niet echt een jurk en schoenen die ik hierna nog veel zal dragen denk.
zondag 17 juli 2011 om 16:18
zondag 17 juli 2011 om 16:20
quote:lian08 schreef op 17 juli 2011 @ 16:17:
oja zal de titel even veranderen
Nee joh, kun je bovendien niet zelf, kan alleen een mod doen.
Maar het lijkt wel op een vraag van de bruid.
Wil je echt iets in die kleur of contrastkleur? Of meer iets van zilver of goud (kleur).
Wel zonde trouwens (vind ik persoonlijk) iets kopen voor een bruiloft dat je daarna niet vaak meer zult dragen, zeker als je eigenlijk al boven je budget uitkwam.
Hoop dat je snel slaagt voor iets leuks en vast veel plezier.
oja zal de titel even veranderen
Nee joh, kun je bovendien niet zelf, kan alleen een mod doen.
Maar het lijkt wel op een vraag van de bruid.
Wil je echt iets in die kleur of contrastkleur? Of meer iets van zilver of goud (kleur).
Wel zonde trouwens (vind ik persoonlijk) iets kopen voor een bruiloft dat je daarna niet vaak meer zult dragen, zeker als je eigenlijk al boven je budget uitkwam.
Hoop dat je snel slaagt voor iets leuks en vast veel plezier.
zondag 17 juli 2011 om 16:28
hm ja dat is misschien wel zo, misschien beter voor iets stoerders.
Maar ik hou wel weer lief en tuttig:) Bloemetjes enzo haha.
Me vriendin de bruid niet, dus misschien geen goed idee haha
Maar die jurk is niet te veel op de bruidsjurk hoor. Hij is net tot op me knie en ik hem er een jasje op, voor als het niet zo mooi weer meer is.
Maar die jurk is niet te veel op de bruidsjurk hoor. Hij is net tot op me knie en ik hem er een jasje op, voor als het niet zo mooi weer meer is.
zondag 17 juli 2011 om 16:38
quote:lian08 schreef op 17 juli 2011 @ 16:28:
Maar die jurk is niet te veel op de bruidsjurk hoor. Hij is net tot op me knie en ik hem er een jasje op, voor als het niet zo mooi weer meer is.Ook 2x een N voor jou.... alsjeblieft!
Maar die jurk is niet te veel op de bruidsjurk hoor. Hij is net tot op me knie en ik hem er een jasje op, voor als het niet zo mooi weer meer is.Ook 2x een N voor jou.... alsjeblieft!
zondag 17 juli 2011 om 16:49
Roze, maar ook het goede? Wel van een keten. Hoewel ook daar weleens wat hangt dat bruikbaar is i.c.m. iets anders. Ik heb zelf nog een hanger met roze steen liggen. Het valt i.i.g. binnen het budget.
Zo heeft Bijouterie Brigitta (of heet dat anders?) hebben ze wel vaak sieraden van edelstenen. Je zou kunnen googlen of er een filiaal in de buurt is. Soms hebben ze ook wel eens iets met parels en zo. Verder weet ik niets van de prijzen. Ik heb wel een ketting van, maar draag toch het liefst een gewone ketting.
Zo heeft Bijouterie Brigitta (of heet dat anders?) hebben ze wel vaak sieraden van edelstenen. Je zou kunnen googlen of er een filiaal in de buurt is. Soms hebben ze ook wel eens iets met parels en zo. Verder weet ik niets van de prijzen. Ik heb wel een ketting van, maar draag toch het liefst een gewone ketting.
zondag 17 juli 2011 om 17:18
quote:dino88 schreef op 17 juli 2011 @ 16:09:
www.sieradenboerderij.nl
En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.Wat een lelijke foto's op die site zeg. Je kunt de kleuren niet eens zien.
www.sieradenboerderij.nl
En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.Wat een lelijke foto's op die site zeg. Je kunt de kleuren niet eens zien.
zondag 17 juli 2011 om 17:37
quote:dino88 schreef op 17 juli 2011 @ 16:09:
www.sieradenboerderij.nl
En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.ik heb 2 vriendinnen die ook dit soort sieraden maken, maar dan een stuk mooier en orgineler. De ene maakt de kralen ook nog zelf af en toe.
www.sieradenboerderij.nl
En verder inderdaad op markten en braderieen, of gewoon nog even goed zoeken op google naar webwinkels.ik heb 2 vriendinnen die ook dit soort sieraden maken, maar dan een stuk mooier en orgineler. De ene maakt de kralen ook nog zelf af en toe.
zondag 17 juli 2011 om 17:38