Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope creme ALDI en DA

08-05-2011 14:12 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lach me rot.... Aldi creme van 2,50 moet de best geteste creme zijn uit onderzoek 2008 tegen rimpels.

Belangrijkste is zonne-filter in creme tegen huidveroudering! Dat heeft de creme van de ALDI. Nu was ik altijd op zoek bij Douglas naar een oogcreme met zonne-factor. Ja, moeilijk volgens hen, alleen La Prairie a 100 euro per mini-potje! Nu koop ik dus toevaliig even huismerk DA oogcontour-creme van 6 euro en er zit gewoon wel een zonne-factor in!!!!

Dus...ik ga eens budget smeren :-)
Daar zijn vanaf 2008 al een aantal topics over geweest
Gebruik al jaren Aldi dagcreme, ik wil al heel lang niets anders meer.
Ik heb ook creme van de Aldi. Aqua depot (blauw potje).

Vind het fijn spul, smeert lekker uit en ook met uv bescherming.
Neem aan dat je verder gedurende het zonnen ook andere zonverzorgingsproducten gebruikt? Want alleen 's morgens dat beetje dagcrème met factor is niet genoeg om lekker de hele dag mee te zonnen.
Van ALDI wist ik ook al jaren...

Maar van die oogcreme....ik vroeg bij Douglas en andere dure parfumeries....Nee, alleen La Prairie heeft zonne-filter voor ogen!

En dan koop ik gewoon eens iets godkoops, zonder echt te kijken en er zit een filter in....Niet te geloven toch! Wat heb ik geld weg gegooid zeg....

Dat is gewoon ECHT de grootste reden van huidveroudering...
Hoe hoog is de factor in de Aldi gezichtscreme? (ik moet minimaal factor 30 hebben ivm pigmentvlekken).
quote:juudje80 schreef op 08 mei 2011 @ 14:24:

Van ALDI wist ik ook al jaren...

Maar van die oogcreme....ik vroeg bij Douglas en andere dure parfumeries....Nee, alleen La Prairie heeft zonne-filter voor ogen!

En dan koop ik gewoon eens iets godkoops, zonder echt te kijken en er zit een filter in....Niet te geloven toch! Wat heb ik geld weg gegooid zeg....

Dat is gewoon ECHT de grootste reden van huidveroudering...Volgens mij valt dat best mee. Wat dacht je van roken en drinken?
Er zijn meer merken die dat hebben, zoals Shisheido.

Dus wat de verkoopster je vertelde is niet juist (zoals wel vaker het geval)
quote:juudje80 schreef op 08 mei 2011 @ 14:24:

Dat is gewoon ECHT de grootste reden van huidveroudering...Ik denk dat de grootste reden van huidveroudering de tijd is
quote:Hangmat schreef op 08 mei 2011 @ 15:58:

[...]

Ik denk dat de grootste reden van huidveroudering de tijd is Nee, hoor. Als je een masker ophoudt tot je 80-ste heb je een huidje als een 20-jarige
Als een bedrijf testresultaten van de Consumentenbond uit 2008 gebruikt krijgen ze altijd een veeg uit de pan van de Consumentenbond, omdat er inmiddels zoveel veranderd kan zijn dat je het predikaat best getest niet meer kunt claimen. Misschien heeft de Aldi het belangrijkste ingrediënt wel vervangen voor iets anders ondertussen.
Wat is er zo erg aan ouder worden?

Uit onderzoek is gebleken dat mensen steeds gelukkiger zijn naarmate ze ouder worden. Ze trekken zich (over het algemeen..) steeds minder aan wat anderen van hun denken.

En gelukkige mensen zijn mooie mensen. Ik zie zelf ook veel liever een blij rimpelhoofd dan een zuur en strak gezicht.

Om geen rimpels rond je ogen te hebben kan je ook gewoon altijd in de schaduw blijven zitten...

Maar goed, goede beauty tips voor een laag prijsje: helemaal goed natuurlijk!
quote:kaetje schreef op 08 mei 2011 @ 14:51:

Hoe hoog is de factor in de Aldi gezichtscreme? (ik moet minimaal factor 30 hebben ivm pigmentvlekken).Niet hoog genoeg....ik heb er ook last van...ik gebruik dagcrème's met factor 30. En smeer meerder keren per dag. Vooral omdat een dagcrème niet zo'n vieze witte waas achterlaat!!!
Ik heb deze crèmes ook geprobeerd, maar ik kreeg er uitslag van. Hoppa, de vuilnisbak in. Jammer, want de prijs is perfect.
Nou zon is dus echt wel de grootste reden van huidveroudering. Roken en alcohol helpt ook niet nee...

Maar Shisheido is wel weer andere prijsklasse.... Ik vind het wel grappig hoor...scheelt geld, dus minder zorgen,....en zorgen maakt je ook ouder

Natuurlijk zijn rimpels niet erg...maar liever niet te snel en te diep!
quote:ednaloy schreef op 08 mei 2011 @ 18:53:

[...]

Niet hoog genoeg....ik heb er ook last van...ik gebruik dagcrème's met factor 30. En smeer meerder keren per dag. Vooral omdat een dagcrème niet zo'n vieze witte waas achterlaat!!!Ik heb ook al een paar soorten geprobeerd maar ze zijn allemaal zo vet. Ik heb al een vettige, glimmende huid dus ik zou liever een wat lichtere, meer vochtinbrengende créme hebben. Bovendien zijn ze niet goedkoop...
quote:juudje80 schreef op 08 mei 2011 @ 20:35:

Nou zon is dus echt wel de grootste reden van huidveroudering. Roken en alcohol helpt ook niet nee...

Maar Shisheido is wel weer andere prijsklasse.... Ik vind het wel grappig hoor...scheelt geld, dus minder zorgen,....en zorgen maakt je ook ouder

Natuurlijk zijn rimpels niet erg...maar liever niet te snel en te diep!Juudje, de factor moet wel behoorlijk hoog zijn om de invloed van de zon goed tegen te houden. Hoe hoog is die?
Je gaf aan dat alleen La Prairie een filter heeft en dat is dus niet zo, dat was mijn bedoeling.

Overigens speelt genetica een grote rol, was het maar zo simpel dat het alleen de zon was...

Mensen in zonnige landen hebben toch vaak een mooie huid en mensen die weinig zonlicht hebben kunnen meer rimpels hebben. M.a.w. de natuur kun je weinig beinvloeden.
Krijg juist een rode vlekkerige huid van die Aldi creme,niet geschikt voor mijn huid.
vond het stinken en mijn huid reageerde niet goed op het parfum.

En ik gebruik trouwens het hele jaar een zonnebrandcreme op mijn gezicht,factor 30. De spf in creme's doen te weinig tegen de zon.Werkt een paar uurtjes.De zonnebrandcreme meng ik gewoon met mijn foundation;eerst zonnebrandcreme,dan gelijk foundation,krijgt je huid ook een mooie glans van.
quote:Ksenija schreef op 08 mei 2011 @ 21:14:

Je gaf aan dat alleen La Prairie een filter heeft en dat is dus niet zo, dat was mijn bedoeling.

Overigens speelt genetica een grote rol, was het maar zo simpel dat het alleen de zon was...

Mensen in zonnige landen hebben toch vaak een mooie huid en mensen die weinig zonlicht hebben kunnen meer rimpels hebben. M.a.w. de natuur kun je weinig beinvloeden.Zij hebben een dikkere huid om hen tegen het zonlicht te beschermen.
quote:Daaromniet schreef op 09 mei 2011 @ 18:04:

[...]

Zij hebben een dikkere huid om hen tegen het zonlicht te beschermen.wat een onzin, dan zou ik dat wel weten/gemerkt hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven