Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope make up

02-02-2017 19:05 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek goede, goedkope , make up ik kan nergens goede en goedkope bronzer of higliter vinden en concealer die dekt goedkopp en goed is ook nergens een keer met de beutyblender erover en het is weg
Action
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind dat €10,00 of minder wel genoeg is voor meake up natuurlijk als iets goed en duur is koop ik het soms wel foundation ibj de hema 2,50 niet normaal maar ben aan het sparen en wil dus niet te veel uitgeven aan make up
quote:Cenatjuh schreef op 03 februari 2017 @ 12:04:

Ik vind dat €10,00 of minder wel genoeg is voor meake up natuurlijk als iets goed en duur is koop ik het soms wel foundation ibj de hema 2,50 niet normaal maar ben aan het sparen en wil dus niet te veel uitgeven aan make up€2,50 voor een foundation vind ik niet duur..
Etos eigen merk heeft ook goede producten. ik ben vooral fan van hun BB cream. Er zijn regelmatig aanbiedingen. Als je geen folders thuis krijgt, vind ik voordeelmuis een goede site.

Ik koop bijna geen make up en verzorgingsproducten voor de normale prijs, beter voor mijn portemonnee.
Keep on, keep keepin' on....
quote:rozediamant schreef op 03 februari 2017 @ 12:06:

[...]

€2,50 voor een foundation vind ik niet duur..Ik ook niet maar ik bedoelde niet normaal goedkoop
quote:Cenatjuh schreef op 03 februari 2017 @ 12:27:

[...]

Ik ook niet maar ik bedoelde niet normaal goedkoopOh dan heb ik het verkeerd begrepen
Essence en Catrice, en bij de Action en Lidl heb ik al verrassend goeie spulletjes gevonden voor geen geld.

MUA is nog te koop in mijn (Belgische) Kruidvat maar de display is altijd erg onverzorgd, trekt me totaal niet aan.

ELF vind ik eigenlijk niet zo denderend: de paar oogschaduws die ik daar bestelde zijn erg korrelig en niet overdreven goed gepigmenteerd; Action is dan in verhouding pakken beter.

Beautyblender: de dupes die H&M verkoopt kosten geen drol en zijn echt goed.

Ik had er eerst ene van Kruidvat eigen merk maar daar sloeg ik mezelf half mee buiten westen, zo hard was dat ding.

Die van H&M zijn lekker zacht en zwellen ook veel meer op, love it
Bij de action zag ik gisteren echt heel goedkope Make up of t goed is weet ik niet.
quote:rozediamant schreef op 03 februari 2017 @ 12:28:

[...]

Oh dan heb ik het verkeerd begrepen Nou dat is niet heel raar ..zoals TO schrijft.
quote:MonicaG schreef op 03 februari 2017 @ 12:49:

Essence en Catrice, en bij de Action en Lidl heb ik al verrassend goeie spulletjes gevonden voor geen geld.

MUA is nog te koop in mijn (Belgische) Kruidvat maar de display is altijd erg onverzorgd, trekt me totaal niet aan.

ELF vind ik eigenlijk niet zo denderend: de paar oogschaduws die ik daar bestelde zijn erg korrelig en niet overdreven goed gepigmenteerd; Action is dan in verhouding pakken beter.

Beautyblender: de dupes die H&M verkoopt kosten geen drol en zijn echt goed.

Ik had er eerst ene van Kruidvat eigen merk maar daar sloeg ik mezelf half mee buiten westen, zo hard was dat ding.

Die van H&M zijn lekker zacht en zwellen ook veel meer op, love it Dit allemaal. En dan haal ik de eyeliner bij de Hema.
quote:Fee-de-Goede schreef op 05 februari 2017 @ 08:46:

[...]

Dit allemaal. En dan haal ik de eyeliner bij de Hema.

De gelliner (met kwastje) van de Action heb ik een tijd geleden gekocht n.a.v. een artikel op Beautylab en hij is echt heel goed.

Hij is er helaas alleen in zwart, maar dat is dan ook het enige nadeel dat ik kan bedenken
quote:MonicaG schreef op 05 februari 2017 @ 09:47:

[...]

De gelliner (met kwastje) van de Action heb ik een tijd geleden gekocht n.a.v. een artikel op Beautylab en hij is echt heel goed.

Hij is er helaas alleen in zwart, maar dat is dan ook het enige nadeel dat ik kan bedenken

Die vond ik net te dun, dekte niet lekker. En altijd een kwastje ipv punt. En zwart is de enige kleur die ik gebruik. Dus dat zo een pre zijn.

Ik heb nu een ultradunne van Catrice, die dekt ook best. Maar kwastje van de hema vind ik het mooist dekken. Ik heb dan ook altijd een beetje dikkere wings... mijn battle strepen.
Ik heb hooded eyes, dikke strepen vind ik heel erg mooi maar zijn bij mijn geen goed idee. Wings draag ik ook niet, is voor mijn job niet discreet genoeg en daardoor heb er ook de handigheid niet in.

De Essence Liquid Ink heb ik in plumkleur en daar kan ik ook heel dunne lijntjes mee maken en dekt in 1 laagje.

Bij Hema zag ik er onlangs in allemaal felle kleurtjes (turquoise etc.) - *kwijl* - maar ook die zouden erg not done zijn voor werkdagen en ik weet ze niet zo gauw te combineren in een look; heb die dus maar netjes laten liggen *geeft zichzelf een schouderklopje*
Etos volume mascara is erg fijn. Hema, essence, catrice zijn ook fijne budgetmerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven