Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope make up

02-02-2017 19:05 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek goede, goedkope , make up ik kan nergens goede en goedkope bronzer of higliter vinden en concealer die dekt goedkopp en goed is ook nergens een keer met de beutyblender erover en het is weg
Essence & Catrice?
Kiko, Catrice, Essence.
Wat zijn higliter en beutyblender?
quote:dolfje schreef op 02 februari 2017 @ 19:12:

ik heb de mouse foundation van nyc en die dekt goed en is erg luchtig. Ik ben er erg tevreden mee!
Essence. Laatst een gesprek met een visagiste en die gebruikte dit merk zelfs professioneel. Vind het zelf ook een fijn merk.

Ik vind sleek of nyx merken die niet duur zijn, sleek heeft bv een mooi highlighter palet voor rond de 15€ .
Beautyblenders voor weinig bij aliexpress

Wat zijn higliter en beutyblender?Een higliter is zo'n speciale literkan en een beutyblender is een blender voor beuty
quote:Filee schreef op 02 februari 2017 @ 19:21:

[...]

Een higliter is zo'n speciale literkan en een beutyblender is een blender voor beuty
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
TO, weet niet wat je onder goedkoop verstaat. Maar als je Essence en Catrice etc. niet goed genoeg vindt moet je toch echt een segment hoger zoeken. Sowieso niet te veel willen besparen op je huid en de duurzaamheid van zo'n product.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Wat is voor jou goedkoop?

Essence en Cartrice zijn heel goedkoop en de kwaliteit is soms heel erg goed en soms niet. Kijk eens bij Boozyshop, concealer van LA girl is geweldig. Highlighter van Milani.

Of de andere drogistmerken zoals Rimmel of Maybelline.

De sponsjes van Real Techniques zijn ook erg goed. Te koop bij Etos.

Ik heb zelf make up van Tanya Burr, echt heel goed. Via Feelunique.
Elf is ook goed en kiko. Bij de etos heb je nu make-up revolution.
Ik vind MUA een heel fijn merk. Het was ooit te koop bij Kruidvat, maar mijn lokale Kruidvat verkoopt het niet meer. Het is nog wel online bij hun te bestellen
1. NYX

2. Elf

3. Wet n wild
Let’s go Brandon!
Er gaat niks boven een beutyblendert.

Big Bazaar heeft af en toe merk-makeup voor weggeefprijzen.
Concealer heb ik tegenwoordig van de Hema, ik vind dat die goed dekt.
Catrice, Essence & NYC
quote:pamelacourson schreef op 02 februari 2017 @ 20:32:

Concealer heb ik tegenwoordig van de Hema, ik vind dat die goed dekt.

Ik ben ook erg tevreden over veel makeup van de Hema.

Verder vind ik de BB cream van Nivea erg fijn en de lippenstift van Rimmel.
quote:apiejapie schreef op 02 februari 2017 @ 19:20:

Essence. Laatst een gesprek met een visagiste en die gebruikte dit merk zelfs professioneel. Vind het zelf ook een fijn merk.Ik gebruik dit merk ook. Vooral de mousse foundation is top.
ik ben meer van de beautyblunder
you go girl
quote:Filee schreef op 02 februari 2017 @ 19:21:

[...]

Een higliter is zo'n speciale literkan en een beutyblender is een blender voor beutyAh nee dat heb ik niet
Ik doe al een jaar met mijn Beauty Blender en Naked2 Basics doosje. De aanschaf kost wel wat, maar ik heb dan wel een spons die lang mee gaat als je er goed voor zorgt en een doos neutrale tinten die overal bij passen.

Met dat sponsje heb ik minder foundation nodig, dus ik doe ook langer met een tube van dat spul.

Mijn ervaring is dus dat het loont om iets meer te besteden aan items die lang mee gaan en aan kleuren die je altijd kan gebruiken, en niet telkens allerlei trendgevoelige kleurtjes te kopen die na 1 seizoen ergens achterin een la verdwijnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven