Greath lenghts ervaringen
dinsdag 22 maart 2011 om 16:37
Wie heeft de nieuwste methode van greath lenghs geprobeerd.
Ze worden per 5 strengetjes in je haar gedaan en de waxjes zijn superklein. Dit spreekt me zeer aan. Maarrr ik vraag me af of dit wel een aantal maanden houd.
Ik wil echt de ervaringen van greath lenghts.
De Socap shit en balmain heb ik ook allemaal geprobeerd maar vindt dat niks.
Ze worden per 5 strengetjes in je haar gedaan en de waxjes zijn superklein. Dit spreekt me zeer aan. Maarrr ik vraag me af of dit wel een aantal maanden houd.
Ik wil echt de ervaringen van greath lenghts.
De Socap shit en balmain heb ik ook allemaal geprobeerd maar vindt dat niks.
dinsdag 22 maart 2011 om 18:50
quote:flint schreef op 22 maart 2011 @ 16:38:
Wax is niet goed voor je haar. Gewoon laten invlechten, is veel beter.
Mits je van Afro afkomst bent.
Voor europees haar een ramp.
Wax is niet goed voor je haar. Gewoon laten invlechten, is veel beter.
Mits je van Afro afkomst bent.
Voor europees haar een ramp.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 22 maart 2011 om 19:08
dinsdag 22 maart 2011 om 19:36
Nee ik weet niet of het goed houdt maar weet wel dat mijn kapper en nog een andere kapper waar ik info erover had gevraagd het niets vinden.
Misschien kan je informeren bij een kapper die het nog wel toepast of het wat is.
Kleine waxjes lijken me ook sneller uitvallen omdat ze minder houvast hebben.
Ik heb alleen ext. voor volume, voor verlenging zitten ze natuurlijk dichter bij elkaar.
Misschien kan je informeren bij een kapper die het nog wel toepast of het wat is.
Kleine waxjes lijken me ook sneller uitvallen omdat ze minder houvast hebben.
Ik heb alleen ext. voor volume, voor verlenging zitten ze natuurlijk dichter bij elkaar.
maandag 28 maart 2011 om 20:52
Hoi Momodoe, ik heb de Greath Lengths gehad maar dan het traditionele systeem. De kapster die ze bij mij gezet heeft heeft zelf de GL gehad met die methode waar jij info over wil. Zij vond het een waardeloos systeem want binnen no-time was alles eruit. Dit omdat de bondjes veel te dun/te klein zijn en daardoor minder houvast hebben.
De kwaliteit van het haar vond ik erg goed (geen klitten enz) en bleef ook goed, ze hebben er 5 maanden ingezeten, en het haar was nog steeds prachtig.
De goede kwaliteit van het haar was, gek genoeg, voor mij een groot nadeel nl: doordat mijn eigen haar lang niet zo goed/mooi
was als het GL haar zag je heel goed dat ik extensions had.
De kwaliteit van het haar vond ik erg goed (geen klitten enz) en bleef ook goed, ze hebben er 5 maanden ingezeten, en het haar was nog steeds prachtig.
De goede kwaliteit van het haar was, gek genoeg, voor mij een groot nadeel nl: doordat mijn eigen haar lang niet zo goed/mooi
was als het GL haar zag je heel goed dat ik extensions had.