Mode & Beauty alle pijlers

Groene thee tegen rimpels?

04-04-2012 13:01 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om groene thee te gaan drinken omdat het gezond is en anti-oxidanten bevat.

Mijn vraag is: maakt het uit welk merk ?

Wat zijn jullie ervaringen?

Anne
Goede zonnebril en lekker smeren. Voor het overgrote deel ligt het aan je genen. Helemaal stoppen met lachen helpt ook.
Het maakt zeker uit, Pickwick is namelijk geen echt thee (soort restjes)

Neem biologische van bv OFC. (bio-shop/de Tuinen)
Uit de zon blijven is het beste, en verder hopen dat je goede genen hebt. Door het drinken van groene thee zal je geen rimpeltje minder krijgen helaas.
Google eens op 'Witte thee', schijnt nog beter te zijn:

Sinds een wetenschappelijke studie uitwees dat witte thee nog gezonder is dan groene thee is de vraag naar witte thee exponentieel gestegen.

Witte thee bevat namelijk veel polyphenolen, een anti-oxidant welke cellen in ons lichaam vernieuwt. Ons lichaam bevat oxidanten, oxidanten vernietigen cellen in ons lichaam en zijn de oorzaak dat we verouderen. Dit is een normaal proces welke zich bij elke mens afspeelt. De anti-oxidanten in thee vertragen dus als het ware het verouderingsproces door de aanmaak van nieuwe cellen.

Witte thee bevat ook veel fluoride. Dit woord zal je allicht wel al gehoord of gelezen hebben op een tandpastatube. Fluoride zorgt ervoor dat onze botten en gebit sterk en gezond blijven. Witte thee zal dus een gunstig effect hebben op het tegengaan van tandbederf en gaatjes.
Er schijnt thee te zijn die goed voor je huid is. Skin Smart thee.

Vond oa dit via google.

http://www.skinnovators.com/index.php?id=156
Die vit C creme van de Bodyshop is trouwens een hele goeie met maar liefst beschermingsfactor 40. De zon is zooooooo slecht voor je huid.

Ik smeer het hele jaar door dus ook in de winter SPF 50.
Geen factor maar 40 maar ik bedoelde factor 30.
De anti-oxidanten in groene thee hebben een positieve werking op de huid, maar ja... wonderen bestaan niet.

Hier wordt een aantal ingrediënten en stoffen en hun effect op de huid besproken:

http://www.cosmeticscop.c ... nti-aging-superstars.aspx

Een crème met hoge SPF blijft het belangrijkste, en alleen dan voorkóm je rimpels, je krijgt ze er niet mee weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven