Mode & Beauty alle pijlers

Grote maat bh

01-07-2010 12:12 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik op zoek naar een bh, ik heb maat 90 F, dus jullie kunnen je wel voorstellen, dat ik er geen zin in had. Wel had ik online 2 bh's besteld, maar had niets gehoord. Waarom heb ik een hekel aan bh's passen? Omdat ik vind dat ik als koper van grote bh's gediscrimineerd wordt. De meeste leuke en spannende bh's gaan meestal tot C en als je geluk hebt tot D.

Is er een leuke collectie dan moet je er snel bij zijn, anders is het rap weg. UItverkoop of aanbiedingen, zelden in een grote maat. Of als een merk als Saph mijn maat heeft, dan slaat het nergens op.

De cup past, maar de rest niet. De hema verkoopt tegenwoordig ook grote maten, maar het is zo, zo!

Of als je uiteindelijk het opgeeft, kom je in de sectie terecht die mijn oma droeg, tenten met een beugel.

En de mooie bh's die er wèl zijn en goed passen kosten een klein vermogen.

Maar vanochtend was mijn dag goed, de pakjesman kwam met 2 pakjes.

Tot mijn allergrootste genoegen heb ik nu 2 bh's voor een redelijke prijs en die mooi zijn en lekker zitten. EINDELIJK
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 06-07-2010 11:22
Reden: reclame
% gewijzigd
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
quote:Ainne schreef op 01 juli 2010 @ 12:38:

[...]

Of gewatteerde BH's in die maten?Nouhou... ik ben zoiemand die altijd blije tepels heeft, ook met dit soort weer. Een cup E met priemende tepels valt best op, dus ik draag bijna altijd gewatteerd. (tot ongenoegen van Lief overigens, om exact die reden ) En push-up staat zelfs met mijn maat erg leuk, al was het maar voor in bed
Ik heb ook een grote maat (75G) en altijd als ik een nieuwe bh koop zijn er wel mensen die vragen of ik afgevallen ben. Zo zie je hoeveel goeds een goede bh voor je figuur doet.
Via websites bestellen heb ik de afgelopen jaren vaak genoeg gedaan.

Maar altijd was het weer een teleurstelling.

Omvang te groot, cup te klein, veel te slap voor al dat gewicht.

Ik heb mijn merkie gevonden en dat is Ulla.

Ik bestel ze altijd bij een lingerie speciaalzaak omdat het niet rendabel is om mijn maat in de winkel te hebben (bluhhh).

Maatje 100 K is niet veel vraag naar volgens die mevrouw maar Ulla heeft ze en wat een pasvorm en steun.

En als ik ze bestel zijn ze er binnen een paar dagen.

Voor snachts heb ik soms ook nog Goddess (zonder beugels) maar Ulla is het helemaal.

En prachtige kleuren en modellen (niet zo erg oma), prijskaartje is helaas wat hoger maar ja ik weet al niet beter meer.

Onder 100 euro is er niet veel maar mijn ouders betalen nogal eens mee aan mijn behaas.

6 a 8 per jaar heb ik er toch wel nodig en dat hakt er aardig in.

Groetjes Conny.
Over die gewatteerde bh's... ik heb 70E en alle bh's die ik heb zijn gewatteerd. Zoek me rot naar een gewone mooie met kant, zonder dat ie gewatteerd is. Kan het nergens vinden.

70E is helemaal niet zo erg groot en met een gewatteerde bh + push up lijkt het heel wat met bh, maar zonder is weer een ander verhaal...
Ik heb 75E en koop eigenlijk alleen maar lingerie bij Pallazina, ze hebben ook een filiaal in Haarlem, achter de kerk. (Andere naam, ik kan er even niet op komen)

Marie Jo en Aubade zijn mijn favorieten.
Zoooo slim joh, spammen in een topic van ruim een jaar oud.
Ik heb pas iets bij Uniek Lingerie gekocht. Snel, netjes, ruilen was geen probleem, een aanrader. En ze hebben heel veel keus
Hallo,

Mijn laatste BH is een Ulla 100L maark an denk ik nog n cupmaat groter, maar zijn die nog ergens te vinden?

Ik lees ovan iedereen leuke beirchtjes van mijn lingeriewinkel op de hoek en zo maar WAAAAR is dat?? haha

Kunnen we geen bericht maken waar iedereen zn goede lingerie winkel op neer kan zetten?

Ik weet er bijvoorbeeld een in Haarlem. http://nencies.nl/

en in Heemstede Donna Lingerie http://www.lingerie-outlet.nl/

M vr gr.

Carla
Minimizers van hunkemoller! Draag maat 80 G! Passen perfect. Ze hebben daar nu ook mooiere bh's in grote maten. Die zitten toch iets minder... Maar leuk voor de afwisseling.
Ik heb met mijn maat 80F alle dure merken geprobeert,maar kom toch altijd weer uit bij de minimizer van hunkemoller.

Een geweldige bh voor een super prijs.

Ik hoef ze nooit te passen,ik bestel ze online,en ze zitten altijd perfect.

Ik koop ze wel 2x per jaar nieuw(voor/najaar 3e bh gratis actie),engooi de vorige dan weg,zodat de nieuwe weer mooi strak zitten.
Ik draag al jaren Panache, die zitten mooi bij mijn 75E en zijn lekker no nonsense (ik hou niet van kant ).

Eerder kocht ik ze in Engeland bij Bravissimo, prima sefvice en veel goedkoper dan in Nederland. Nu koop ik ze via E-bay. Ook niet duur ( meestal 20 tot 25 euro)
Met mijn 65FF. soms 65G, kan ik het allerbeste slagen in Utrecht, bij SandraBra. Ik koop er elk jaar 3 van het merk Fantasy. Een tip voor als de bandjes, van je soms dure bh's, uitgerekt raken door het veelvuldig opheisen? De Magic Clips van Magic Bodyfashion. Zo kun je nog heel lang met je "oude" bh's doen.
Nou, bij de Hunkemoller hoef je het niet te proberen. Die gaan maar tot G en als je ze vriendelijk vraagt of ze wellicht een voor jou passende maat willen bestellen dan krijg je nee op het rekest met de motivatie dat ze een commercieel bedrijf zijn en dat daar ook commerciële keuzes bij horen.

Met andere woorden: pech gehad, verder willen we je niet helpen.

Ze adverteren ontzettend veel, bijvoorbeeld 3 halen - 2 betalen, maar als het erop aankomt doen ze niets voor vrouwen met een maatje meer. (H, I, J, K, L, M, N < bestaan echt)

Helaas de waarheid, maar klantvriendelijk is het geenszins.
Ook ik zit met het probleem dat de leuke en spannende bh's meestal maar tot de C-cup verkocht worden. Soms heb ik geluk en zit er een D bij. Vaak haal ik ze bij lincherie. Daar hebben ze meestal wel mooie, degelijke en sexy BH's in mijn maat, maar helaas betaal je er meestal ook naar.

Onlangs heb ik van mijn ventje een ontzettend mooi Marlies Dekkers setje gekregen welke echt enorm lekker zit. Hij wilde in eerste instantie niet zeggen wat het hem gekost heeft, maar uiteindelijk toen ik er na lang zeuren toch achterkwam, schrok ik er een beetje van. Maargoed: Ik ben weer een happy woman!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven