Haar bleken
maandag 8 februari 2016 om 16:58
Heeey <3, ik ben van mij zelf blond.. Ik heb het meerdere keren rood en bruin gehad .. Ik zou nu graag mijn oude kleur terugwillen
Hiervoor zal ik het moeten bleken.. Bij de kapper vind ik dit erg duur zou ik het zelf kunnen doen? En wat moet ik dan wel en niet doen? Welke producten zijn goed? Mijn haar is op dit moment donker bruin met een licht rode gloed
Hiervoor zal ik het moeten bleken.. Bij de kapper vind ik dit erg duur zou ik het zelf kunnen doen? En wat moet ik dan wel en niet doen? Welke producten zijn goed? Mijn haar is op dit moment donker bruin met een licht rode gloed
dinsdag 9 februari 2016 om 07:51
Als je zelf geen verstand hebt is het idd beter bij kapper maar ik begrijp je wel kapper vraagt er wel 100 euro voor terug.. Je kan ontkleuring kopen bij kruidvat en daar staat gebruikswijzigigeng op of je kan bij kappershop groothandel poeder en waterstofperoxide (6/9 %) kopen en mixen .. Wat je ook kan proberen je hebt tegenwoordig color remover dat is geen bleek en ze zeggen dat het je haar niet schaadt maar het haalt alle verf uit je haar wat je geverfd hebt en gaat teruf naar je originele kleur.. Je hebt het bij de kruidvat een goedkoper versie en op internet andere merken color remover sos heet het.. succes 

Hi
dinsdag 9 februari 2016 om 07:52
dinsdag 9 februari 2016 om 07:59
Color remover heb ik een paar weken terug geprobeerd. Ja het was inderdaad niet meer donker (maar oranje), maar zodra ik er weer een andere kleur overheen zette (middenblond), was het dus gewoon weer donker En ja ik had echt goed de gebruiksaanwijzing gevolgd Misschien als je er een lichtblond overheen zet dat het dan wel mooi blond wordt, maar met een lichte kleur kan je niet het oranje weg krijgen.
dinsdag 9 februari 2016 om 13:19
Een vriendin van me heeft as donkerblond van zichzelf en heeft het bruin geverfd. Ze heeft laatst iets gekocht bij het kruidvat waarmee ze haar haar kan ontkleuren, omdat ze terug wil naar blond waarvoor eerst het bruin eruit moet. Er zit geen waterstofperoxide in het product waardoor het dus niet bleekt. Zou je kunnen proberen... Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze blogger is er tevreden over.
http://mybudgetlifestyle. ... leuring-project-lila.html
http://mybudgetlifestyle. ... leuring-project-lila.html