Mode & Beauty alle pijlers

Haar krullen middels permanent

11-03-2017 08:07 12 berichten
Enerzijds lijkt het me verschrikkelijk ouderwets en best een beetje spannend, maar ik zou graag mijn haar (extra) krullen middels permanent. Ik heb van mezelf redelijk krullend haar maar moet er dan wel wat moeite voor doen met de diffuser enzo maar halverwege de dag zijn de krullen er alweer een beetje uitgezakt/gewaaid/...

Ik wil gewoon een mooie bos met krul en veel volume. Dat is ook het enige wat bij mn hoofd past

Wie heeft hier ervaring mee en kan me een goede kapper hiervoor adviseren? Regio maakt me niet eens zoveel uit.
Alle reacties Link kopieren
Als je al krullen hebt van jezelf ga naar een curlsys ( weet niet precies hoe je het schrijft, sorry) kapper. Dan word je haar zo geknipt dat de krullen beter vallen.

Van permanent krijg je pluis haar.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb mijn haar 2 geleden laten permanenten. Het is nu voor een groot deel uitgegroeid maar dat maakt me niet zoveel uit het gaat mij er meer om dat het niet super stijl is.

Zoek gewoon een kapper die dit doet in de buurt en laat je adviseren?

Ik woon in zuid Limburg weet niet of dat in de buurt van jou is.
quote:mali30 schreef op 11 maart 2017 @ 08:15:

Als je al krullen hebt van jezelf ga naar een curlsys ( weet niet precies hoe je het schrijft, sorry) kapper. Dan word je haar zo geknipt dat de krullen beter vallen.

Van permanent krijg je pluis haar.Je krijgt helemaal geen pluishaar van permanent misschien als je je haar niet goed verzorgd, maar dat is echt onzin wat je daar zegt
Inderdaad, naar een kapper toe gaan die krullen kan knippen.....
Boterhammie ik woon er niet maar kom er regelmatig in de buurt. Mag ik vragen waar je geweest bent? En heb je misschien een foto van hoe het destijds zat/geworden is?

Een goede kapper heb ik. Alleen die kan niet de structuur van mijn haar veranderen. Gevolg: het zit een paar uur leuk en dan zakt het al snel uit. Ik moet het ook echt elke dag wassen en stylen, anders is er niets mee te beginnen na een nacht slapen.
Dumont kapper in Sittard ben ik geweest. Ik wil best een foto sturen maar dan liever even via de inbox
Dat zou super zijn. Lukt dat via een privébericht van het forum? Anders stuur ik je daar mn mailadres.
quote:Muisje32 schreef op 11 maart 2017 @ 08:26:

Ik moet het ook echt elke dag wassen en stylen, anders is er niets mee te beginnen na een nacht slapen.Sowieso niet iedere dag je haar wassen! Krullend haar is al droog van zichzelf. Ik was het twee keer per week, maar maak het wel iedere dag nat en dan diffuser er in idd, dat maakt het weer wat vetter/minder droog.
Vriendin van me gaat ook naar de curlsys kapper. Ze zweert erbij en heeft een prachtige volle bos krullen. Anders google het even. Het is blijkbaar een speciale techniek van knippen
Inderdaad curlsys! Daar geven ze ook tips hoe je moet wassen en drogen
Ik ben inmiddels bij een kapper geweest die knipt volgens de curlsys methode, eentje die in een ander topic op dit forum zelfs 2x specifiek werd aangeraden. Wat een weggegooid geld! Er zat veel minder krul en volume in mn haar als wanneer mn eigen kapper het knipt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven