Mode & Beauty alle pijlers

Haar laten groeien

01-11-2009 09:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van mezelf nogal dik haar en heb het altijd in 2 modellen gedragen, net tot boven de schouder of in een bobline.

Nu wil ik eens wat anders en het eens echt lang laten groeien.

zelf zou ik het graag eens zolang willen hebben tot net boven mijn billen. Maar ik kreeg van een vriendin ( waar mee ik het er eens over gehad heb ) een filmpje toegestuurd van echt mooi lang haar

http://www.myvideo.de/wat ... Talk_F43_5kg_Haare_Update

Dit is welliswaar extreem maar ook wel mooi.

Nu zou ik wel eens wilen weten of er hier ook meiden zijn die ook erglang haar hebben, en hoe die het verzorgen.

En als ik het toch niets vindt voor me zelf, en ik heb dan een flinke bos, als het dan weer geknipt gaat worden ga ik mijn haar doneren aan stichting haarwensen die dan met dat haar pruiken gaan maken voor jonge kanker patienten.

Sandra-Kim
Durf ik te klikken na dat bont debacle...........
staat vast prachtig bij je bontjas, zal je bazin blij mee zijn
Vind je dat echt mooi? Zo'n luizenbos?

Volgens mij heb je een haarobsessie, niet! Vind je dit zeker ook wel kicken
Getver wat smerig, dat haar in dat filmpje
Oh wat ontzettend lelijk wat die meid in dat filmpje heeft!!!!
Ow trouwens, wie het zich afvraagt: in dit soort programma's worden altijd acteurs gebruikt. En dat haar? Pruik. Acteert vrolijk mee
Ja, dat vind ik echt.
(heel) lang haar is zelden mooi.....Ik héb een collega met haar tot over haar billen....heel dun, niet mooi. Zelden heeft ze het los, meestal in een vlecht of opgestoken. Ik zou haar zo graag eens naar een goede kapper sturen voor een vlot model...

er is n Vlaams lang haar forum, raponsje.be ofzoiets. Naja google even en check m uit. Als u serieus is tenminste...?
heel serieus in het onoplettende forummers de kriebels bezorgen met wansmaak

he wat lekker toch iemand die stof doet opwaaien

ik wacht op het topic over hoe je het mooist extra gaten maakt in je netpanty
Wat een afschuwelijk werkelijk afzichtelijk en smerig lang haar bij die vrouw uit het filmpje. Bah, snap niet dat er mensen zijn die dit mooi vinden...
GATVER!!
Nou ja, met zulk haar heb je natuurlijk die bontjas niet meer nodig. Zou je bazin hier ook een vergoeding voor geven?
Heel erg lelijk.

Ik heb zelf heel dik haar en wilde het ook laten groeien. Ik wilde het echt lang genoeg laten worden om het dan in 1 keer af te knippen met hetzelfde doel als jij: doneren zodat het voor een pruik gebruikt kan worden. Maar het is me niet gelukt. Ik moest nog een centimeter of 8 (dus ongeveer 6 maanden) maar ik had al vier maanden elke dag hoofdpijn wat steeds erger werd. En het was zomer, erg warm op mn werk. Ik liet mijn haar los hangen, dan was het niet zo zwaar. Maar omdat het dan heel warm was (en nat van het zweet!) deed ik het even in een staart. En dan kreeg ik hoofdpijn. Dus maar weer los. En weer vast. En dat ging dan zo'n 8 keer per dag zo verder. Ook was mijn haar niet mooi (erg droog en dor voor mijn gevoel terwijl ik het wel goed verzorgde) en stond het niet meer mooi.

En met drie weken camperen naast een rivier hield ik het niet meer uit en heb vlak voor we weg gingen de schaar er in laten zetten. Weg er mee, wat een opluchting.
oh oh oh, en vergeet niet het te touperen he

grote dikke haarband erop met een roze strik met glitters

en werken zul je **whhiiipp!!**
mja ik hou wel van paradijsvogels, tzijn toch de kleurrijkste krentjes in de pap. Liever wansmaak/over the top dan geen smaak whatsoever.
Ik denk niet dat je bazin dit representatief en verzorgd vindt.
Ze hoeft iig geen bontjas te kopen.
iiieeeuuwww.....het is...het is.....IT!
Wat ontzettend goor !!!

Ze kan niet eens normaal lopen vanwege dat vieze haar, tis net een uit de kluiten gewassen schaap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven