Haar mousse die soepel blijft
zaterdag 20 februari 2010 om 21:09
Ik ben op zoek naar een betaalbare mousse voor het haar, die niet hard wordt. Ik heb er een van de kapper, al jaren maar die is schreeuwend duur. Van Taft en New Wave mousse geprobeerd maar die worden tijdens het föhnen stug en hard. Weet iemand een mousse die gewoon soepel blijft?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
zaterdag 20 februari 2010 om 21:22
zaterdag 20 februari 2010 om 21:30
Die van de kapper dus.
Ik gebruik zelf al jaren niets anders meer, omdat mijn haar zelf echt zo stug als wat werd van al die goedkope (en soms nog best prijzige) zooi die je bij de drogist kunt krijgen.
Geen ervaring met John Frieda producten verder hoor, maar als je iets goeds gevonden hebt, dan zou ik zeggen: gewoon blijven gebruiken.
Ik gebruik zelf al jaren niets anders meer, omdat mijn haar zelf echt zo stug als wat werd van al die goedkope (en soms nog best prijzige) zooi die je bij de drogist kunt krijgen.
Geen ervaring met John Frieda producten verder hoor, maar als je iets goeds gevonden hebt, dan zou ik zeggen: gewoon blijven gebruiken.
zaterdag 20 februari 2010 om 22:18
zondag 21 februari 2010 om 10:31
zondag 21 februari 2010 om 12:11
goh, ik vind juist taft wel fijne mousse... Ik heb een blauw met roze bus.
ik ben het verder eens met very cherry, iedereen ervaart ook weer wat anders en 4 halflege bussen mousse die je toch niet opmaakt omdat het toch niets is, is uiteindelijk duurder...
welk merk is het overigens van de kapper? Want als het nog beter kan....
ik ben het verder eens met very cherry, iedereen ervaart ook weer wat anders en 4 halflege bussen mousse die je toch niet opmaakt omdat het toch niets is, is uiteindelijk duurder...
welk merk is het overigens van de kapper? Want als het nog beter kan....
zondag 21 februari 2010 om 13:01
Ik heb mousse van Springtex (Duits merk) en die kan je helaas niet online kopen en bij de kapper kost 1 bus (300 ml) 16 euro ik ben er erg tevreden over ik geloof dat ik dan maar moet dokken........Ik heb veel moussen geprobeerd. De een is kletsnat de ander wordt keihard etc. en deze is voor mijn muizenhaar precies goed.
zondag 21 februari 2010 om 15:54
quote:Hermes schreef op 21 februari 2010 @ 14:00:
Arrasje, verkopen ze het ook niet in kappersbenodighedenwinkels? Dat scheelt vaak ook in prijs met de kapper.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Nee, was dat maar zo dat scheelt in prijs ook nog vaak.
Arrasje, verkopen ze het ook niet in kappersbenodighedenwinkels? Dat scheelt vaak ook in prijs met de kapper.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Nee, was dat maar zo dat scheelt in prijs ook nog vaak.