Mode & Beauty alle pijlers

Haar mousse die soepel blijft

20-02-2010 21:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een betaalbare mousse voor het haar, die niet hard wordt. Ik heb er een van de kapper, al jaren maar die is schreeuwend duur. Van Taft en New Wave mousse geprobeerd maar die worden tijdens het föhnen stug en hard. Weet iemand een mousse die gewoon soepel blijft?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik gebruik een mousse van John Frieda, die voor lichtbruin haar. Doe het in mijn haar na het wassen en fohn het dan droog. Geen last van hard of stug haar! Koop het meestal als het ergens in de aanbieding is, originele prijs is 8-9 euro.
Moemoe, de John Frieda producten zijn komende week in de aanbieding bij AH.

Arrasje, de mousse van Andrelon al eens geprobeerd?
Die van de kapper dus.

Ik gebruik zelf al jaren niets anders meer, omdat mijn haar zelf echt zo stug als wat werd van al die goedkope (en soms nog best prijzige) zooi die je bij de drogist kunt krijgen.

Geen ervaring met John Frieda producten verder hoor, maar als je iets goeds gevonden hebt, dan zou ik zeggen: gewoon blijven gebruiken.
quote:Hermes schreef op 20 februari 2010 @ 21:27:

Arrasje, de mousse van Andrelon al eens geprobeerd?Oeh, is dat de blauwe verpakking met een vrouwenkopje met een zwarte boblijn erop? Die is fijn!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Koop je kappersmerk bij een online groothandel voor kappersproducten. Scheelt enorm en heb je toch je eigen goede merk.
quote:Hermes schreef op 20 februari 2010 @ 21:27:

Moemoe, de John Frieda producten zijn komende week in de aanbieding bij AH.

Bedankt voor de tip!
Ik zweer bij Wella, die groene bussen. Haar blijft superzacht, krijgt volume, is maar iets van ¤4,- en heel vaak in de aanbieding!
Ik zou daar niet op gaan beknibbelen. Als je een hele fijne hebt van de kapper die wat duurder is, en die eigenlijk boven je budget ligt, zou ik bezuinigen op andere dingen. Serieus.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wella zou ik ook kopen als het duurder zou zijn, echt fijn spul!
goh, ik vind juist taft wel fijne mousse... Ik heb een blauw met roze bus.

ik ben het verder eens met very cherry, iedereen ervaart ook weer wat anders en 4 halflege bussen mousse die je toch niet opmaakt omdat het toch niets is, is uiteindelijk duurder...

welk merk is het overigens van de kapper? Want als het nog beter kan....
Ik heb mousse van Springtex (Duits merk) en die kan je helaas niet online kopen en bij de kapper kost 1 bus (300 ml) 16 euro ik ben er erg tevreden over ik geloof dat ik dan maar moet dokken........Ik heb veel moussen geprobeerd. De een is kletsnat de ander wordt keihard etc. en deze is voor mijn muizenhaar precies goed.
Arrasje, verkopen ze het ook niet in kappersbenodighedenwinkels? Dat scheelt vaak ook in prijs met de kapper.
quote:Hermes schreef op 21 februari 2010 @ 14:00:

Arrasje, verkopen ze het ook niet in kappersbenodighedenwinkels? Dat scheelt vaak ook in prijs met de kapper.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Nee, was dat maar zo dat scheelt in prijs ook nog vaak.
Nivea. Ik heb de Diamond Gloss en Color Protect gehad, werden bij mij allebei niet hard en bleven soepel.
Ik gebruik mousse voor krullen van Kruidvat eigen merk, bevalt me prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven