Haar permanent laten stylen.
dinsdag 11 september 2012 om 13:03
dinsdag 11 september 2012 om 13:12
Goed voor je haar is het zeker niet... Het is zelfs heel slecht voor je haar. Er wordt met dezelfde producten gewerkt als bij een permanent met krullen. Chemische rotzooi dus, waardoor je haar stroachtig kan worden en snel afbreekt.
Ik zou dochter een stijltang geven/laten kopen en echt niet (nu al) aan een permanent beginnen.
Ik zou dochter een stijltang geven/laten kopen en echt niet (nu al) aan een permanent beginnen.
dinsdag 11 september 2012 om 13:23
Ik heb ook zo´n haar en ik heb het ooit laten doen. Het resultaat was steil kroeshaar. Er bestaat geen spul dat je haar echt steil maken kan. Helaas.
Bij mijn kapper hebben ze nieuw spul dat dit ook beloofd maar toen ik ernaar vroeg vertelden ze dat ze het bekeken hadden met proefpersonen. Een meisje dat slag had, en daarna nog steeds slag had, en een man met écht kroeshaar, die daarna een stevige slag erin had. Bij hem vonden ze het mooi gelukt, bij het meisje werd achteraf de tang nog gebruikt.
Ik zou inderdaad ook kiezen voor een goede (!!!) tang en bijbehorende producten.
Bij mijn kapper hebben ze nieuw spul dat dit ook beloofd maar toen ik ernaar vroeg vertelden ze dat ze het bekeken hadden met proefpersonen. Een meisje dat slag had, en daarna nog steeds slag had, en een man met écht kroeshaar, die daarna een stevige slag erin had. Bij hem vonden ze het mooi gelukt, bij het meisje werd achteraf de tang nog gebruikt.
Ik zou inderdaad ook kiezen voor een goede (!!!) tang en bijbehorende producten.
dinsdag 11 september 2012 om 13:51
Ik heb het ook eens overwogen, maar je kunt niet continu de uitgroei bij laten werken. En aangezien het slecht voor mijn haar is, en ik het ook niet heel breed heb (en ook geen zin had om eens in de zo veel tijd bij de kapper te zitten) heb ik besloten om het niet te doen, en zo af en toe met de stijltang aan de gang te gaan, en ook gewoon genieten van mijn krullen
dinsdag 11 september 2012 om 13:53
dinsdag 11 september 2012 om 14:15
Is zo'n 'brazilian blow out' behandeling geen optie? Dan persen ze een hoop keratine in het haar en daar krijg je minder krul, maar wel mooier haar van. Het is ook beter voor je haar dan de straightening methode. Bij kroeshaar zal dat denk ik niet leiden tot glad haar, maar je kunt van kroeshaar dan ook nooit aziatisch haar maken. Enige nadeel is denk ik dat die behandelingen vrij prijzig zijn...
Occam's razor
dinsdag 11 september 2012 om 14:59
quote:Debora schreef op 11 september 2012 @ 14:15:
Is zo'n 'brazilian blow out' behandeling geen optie? Dan persen ze een hoop keratine in het haar en daar krijg je minder krul, maar wel mooier haar van. Het is ook beter voor je haar dan de straightening methode. Bij kroeshaar zal dat denk ik niet leiden tot glad haar, maar je kunt van kroeshaar dan ook nooit aziatisch haar maken. Enige nadeel is denk ik dat die behandelingen vrij prijzig zijn...Ja misschien is dat ook wel een optie.Zij heeft niet echt kroeshaar,maar half!!Ik ga het even googlen.Bedankt voor je tip.
Is zo'n 'brazilian blow out' behandeling geen optie? Dan persen ze een hoop keratine in het haar en daar krijg je minder krul, maar wel mooier haar van. Het is ook beter voor je haar dan de straightening methode. Bij kroeshaar zal dat denk ik niet leiden tot glad haar, maar je kunt van kroeshaar dan ook nooit aziatisch haar maken. Enige nadeel is denk ik dat die behandelingen vrij prijzig zijn...Ja misschien is dat ook wel een optie.Zij heeft niet echt kroeshaar,maar half!!Ik ga het even googlen.Bedankt voor je tip.