haar te donker geworden
zaterdag 19 december 2009 om 13:49
hallo
kan iemand mij een tip geven, wilde mijn haar kleuren met koperbruin (heb van nature lichtblond haar) maar het werd veel te donker, de bruine kleur had de overhand, nu heb ik het nog een keer geverft met burgundy nu vind ik dat wel een mooie kleur maar het is nog steeds te donker wat kan ik er aan doen?????
kan iemand mij een tip geven, wilde mijn haar kleuren met koperbruin (heb van nature lichtblond haar) maar het werd veel te donker, de bruine kleur had de overhand, nu heb ik het nog een keer geverft met burgundy nu vind ik dat wel een mooie kleur maar het is nog steeds te donker wat kan ik er aan doen?????
zaterdag 19 december 2009 om 16:05
zondag 20 december 2009 om 12:15
Nee, zou ik niet doen, want het risico is te groot dat je haar touw wordt (als het dat al niet is). Gewoon nog een keer met antiroosshampoo wassen en nog een keer en nog een keer, net zo lang tot de kleur voldoende vervaagd is. Of anders advies vragen aan een kapper.
Je hebt je haar nu al twee keer achter elkaar geverfd, echt een beetje voorzichtig gaan doen nu. Ik heb het resultaat van te vaak achter elkaar verven een keer gezien... dan kun je het echt beter wat te donker hebben hoor!
Je hebt je haar nu al twee keer achter elkaar geverfd, echt een beetje voorzichtig gaan doen nu. Ik heb het resultaat van te vaak achter elkaar verven een keer gezien... dan kun je het echt beter wat te donker hebben hoor!
zondag 20 december 2009 om 12:30
oke goede tips van jullie dank je wel heb mijn haar nu twee keer gewassen met antiroos het is wel ietsie pietsie lichter maar natuurlijk is die rode gloed helemaal weg, dat had ik wel verwacht, mijn haar is nog steeds zo zacht als boter heb wel in de loop der jaren ervaring op gedaan met ontkleuren van robijn rood naar licht blond, natuurlijk was mijn haar na die tijd zo stug als wat, en dat wil ik nu dus niet meer doen want warme tinten staan me beter, blond maakt me zo bleek in het gezicht, vandaar dat ik overging naar warme tint, maar wilde natuurlijk niet bruin worden.
denk dat ik het nog maar eens een keer was, en even laten zitten dan als het weer iets lichter is geworden weer een mooi kleurtje er in want de kleur die ik nu heb is echt heeeelll lekijk.
denk dat ik het nog maar eens een keer was, en even laten zitten dan als het weer iets lichter is geworden weer een mooi kleurtje er in want de kleur die ik nu heb is echt heeeelll lekijk.